Äänestys

Kuinka paljon omassa suhteessasi saisi olla enintään ikäeroa (suuntaan tai toiseen)?

0v
0 (0%)
1-5v
65 (9.5%)
6-10v
210 (30.7%)
11-15v
158 (23.1%)
16-20v
110 (16.1%)
21-25v
56 (8.2%)
26-30v
21 (3.1%)
yli 30v
64 (9.4%)

Äänestäjiä yhteensä: 241

Kirjoittaja Aihe: Mikä on sopiva ikäero suhteessa?  (Luettu 114183 kertaa)

RMK

• Vieras
Vs: Mikä on sopiva ikäero suhteessa?
« Vastaus #225 : 05.10.2015, 14:19 »
Riippuu. Sellane 20vuotta on iha ok.

Riippuu tosin minkä ikäsiä tyypit o.

neiti_nuppu

• Vieras
« Vastaus #226 : 05.10.2015, 17:54 »
Äänestin lopulta minäkin. Yli 30 on vastaus, kun kerran piti miettiä onko +32 ikäero liikaa vai ei...   ;D

Marjaleena

• Vieras
« Vastaus #227 : 23.04.2016, 00:15 »
Nuorempana (kun olin 30) minulla oli kumppanina tv suhteessani Nainen 66v ja oli aivan ihanaa.  Kypsä nainen ymmärsi minun (TV:N) naiseuden ja olimme pitkään yhdessä, kunnes syöpä vei hänet minulta...  Iköä on ainoastaan numeroita.

No pain no game

• Vieras
« Vastaus #228 : 23.04.2016, 11:09 »
Se on subjektiivinen asia. Sitten se riippuu missä tilanteessa asiaa ajatellaan. Ollaanko menossa naimisiin vai haetaan vaan vaikka seksiseuraa.

Tkuisäntä

• Vieras
« Vastaus #229 : 23.04.2016, 12:34 »
Kait se on tosiaan suhteen luonteesta kiinni. Iso ikäero voi olla eduksi siinä, että ei tule turhia paineita pesän perustamisen suhteen. Sinänsä eipä tuolla ikäerolla niin merkitystä.

J

Naxe

• Vieras
« Vastaus #230 : 28.04.2016, 20:16 »
En näe, että ikä olisi mitenkään ratkaiseva asia. Kyllähän pieni ikäero luo tiettyä kunnioitusta ja uskottavuutta, mutta omasta mielestäni henkilökemiat ovat ratkaisevassa asemassa :)

DareDoll

• Vieras
« Vastaus #231 : 28.04.2016, 22:34 »
10-15 vuotta suuntaan tai toiseen nyt miltään tunnu mutta ehkä joku 30 olis jo liikaa.

Virtaavatvedet

• Vieras
« Vastaus #232 : 29.04.2016, 21:47 »
Jokainen tekee omat valintansa eikä se muille kuulu, mutta oma kokemus on se että 10 vuoden ikäero saattaa jo tuoda omia ongelmiaankin. Elämäntilanteet ja -tarpeet ovat erilaisia.

TheNalle2

• Vieras
« Vastaus #233 : 01.05.2016, 09:09 »
Tähän keskusteluun tulisi mielenkiintoa jos polli tehdään niin että on karkeat sukupuolikategoriat ja suuntaumisbinit koska ikäero keskiarvona mitattuna hävittää kaiken kiinnostuksen kohteena olevan. Viitseliäs nörttiorja siis töihin asian pariin..
Itse olen kiinnostunut tietämään eroaako täällä liikkuva porukka ikäeropreferensseissään muusta väestöstä. Käsittääkseni räsäsen määräämissä parisuhteissa tasapääväestö on niin että m on vuoden pari vanhempi keskimäärin ja sitä rataa.

kissimirri

• Vieras
« Vastaus #234 : 01.05.2016, 14:39 »
Ehkä pari kertaa tän elon aikana olen seurustellut minua hiukan vanhemman miehen kanssa. Muutoin aina nuoremman. Nuorin seurustelukumppani ollut varmaan 10v nuorempi. Leikkikalut toki sitten eriasia  ::) Mutta uuden maailman löytymisen jälkeen kovin paljon nuoremman miehen seura ei ole kiinnostanut (koska kunnioitus) eli tällä hetkellä sama ikäluokka ois aika jees  :love:

Mr Glencairn

• Vieras
« Vastaus #235 : 02.05.2016, 11:39 »
Joskus aikanaan olen näköjään vastannut että 11-15v. Joten mun mielestä esim. 14 vuotta ei ole liikaa ;)
Nuorille naisille tiedoksi että vanhetessa mies kestää pidempään eikä enää jaksa juosta muiden naisten perässä...

Pikkusaurus

• Baarikärpänen
  • Sluttle
  • Galleria
« Vastaus #236 : 02.05.2016, 11:52 »
Mulla ei koskaan ole ollut mitään vahvaa mielipidettä ikäero asioihin, kunhan mies ei ole nuorempi kuin minä. Kaikki riippuu niin paljon ihmisestä. Mua ei ole muutenkaan koskaan mitenkään kiihottanut ikäero, eikä mun mielestä Daddyn tarvitse olla vanhempi. Itseasiassa mun Daddy on mua vain vuotta vanhempi ja nuorin mies, kenen kanssa olen seurustellut. Se alussa hölmösti ajatuksena hirvitti, mutta Daddy onkin ollut paljon kypsempi mitä edelliset miesystävät ovat olleet. Ikä tosiaan on vaan numeroita.
Jos harrastaisin sessiosuhteita, niin kumppani voisi olla periaatteessa minkä ikäinen vain, jos kaikki muuten toimii. Kuitenkin kun siitä sessiokumppanista kaipaan myös elämänkumppanin, niin kovin iso ikäero tuskin toimisi, koska saattaisi olla todella eriävää, mitä elämältä haluaa, esimerkiksi vaikka lapsten hankkimisen suhteen. Myös se aikaisemmin mainittu sukupolvien välinen kuilu voisi haitata pidemmän päälle.

Muoks. kun tuli lisää mieleen. Moni mies on lähestynyt mua korostaen sitä, että hän on mua paljon vanhempi odottaen selvästi että kiihotun siitä. Se on mulle tuntemattoman ihmisen kohdalla ihan yhdentekevää, mutta jos olisin suhteessa mua 10-20 vuotta vanhemman kanssa, niin silloin voisin kuvitella että se pidemmän päälle kiihottaisi. Mutta siinä olisi sitten niin paljon muutakin.

Kelpie

• Vieras
« Vastaus #237 : 15.01.2017, 23:33 »
Mitä isompi perintö, sitä isompi ikäero  ;D

Feird

• Vieras
« Vastaus #238 : 15.01.2017, 23:35 »
En ole aikasemmin tätä ikäeroa kauheesti pohtinut muuten kuin tässä ketjussa aikaisemmin todennut että noin suunnilleen samanikäisen kanssa on helpoin jakaa yhteinen arki. Tuossa kun olen sessioseuraa hakenut niin aikaisemmin laitoin yläikärajaksi 50 vuotta ja onhan se nyt käytännönkin kannalta kiva ettei ole kenenkään omaishoitaja. :D mutta on siihen viiteenkymppiinkin ikäeroa jo sellaiset 20 vuotta ja voisi hyvin ajatella ettei siinä kohtaa suhde ehkä toimisi kovin hyvin. Luulen että se riippuu aika pitkälti henkilökemioista, ei niinkään iästä. Ajatusmaailmat voivat olla tietysti aika erilaisia mutta ei sekään aina pidä paikkaansa, eri ikäiset ihmiset voivat ajatella asioista hyvinkin samalla tavalla. Itselläni on nyt syksystä alkaen ollut suhde miehen kanssa joka on minua 21 vuotta vanhempi mutta se ei ole ollut mikään ongelma. Tietysti kun emme asu saman katon alla niin en osaa sanoa toimisiko suhde sitten käytännössä. Tapaamme kuitenkin harvakseltaan vaikka muuten pidämme yhteyttä päivittäin. silloin kun tavataan niin itse pidän omalla tavallaan kiihottavana kun ihmiset jää kadulla tuijottamaan ja katsoo vähän epäilevästi, olen itse suht nuoren näköinen ja hän taas näyttää jopa hieman ikäistään vanhemmalta harmaine hiuksineen joten ikäeroa voisi luulla olevan enemmänkin. Muuten mulla ei ole mitään daddy/lg fetissiä, tää ehkä menee enemmän johonkin trophy wife/gold digger-kategoriaan tmv. ;D en tiedä onko jollain muulla jotain samansuuntaista meneillään?

Rautaperse

• Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Kultsin oma, 100% monogaaminen
  • Galleria
« Vastaus #239 : 15.01.2017, 23:42 »
Ikäerolla ei mielestäni ole merkitystä, vaan sillä kohtaako energiat vai ei? Ikää on 52-vuotta, too old to rock and roll too young to die.