Mulla ei koskaan ole ollut mitään vahvaa mielipidettä ikäero asioihin, kunhan mies ei ole nuorempi kuin minä. Kaikki riippuu niin paljon ihmisestä. Mua ei ole muutenkaan koskaan mitenkään kiihottanut ikäero, eikä mun mielestä Daddyn tarvitse olla vanhempi. Itseasiassa mun Daddy on mua vain vuotta vanhempi ja nuorin mies, kenen kanssa olen seurustellut. Se alussa hölmösti ajatuksena hirvitti, mutta Daddy onkin ollut paljon kypsempi mitä edelliset miesystävät ovat olleet. Ikä tosiaan on vaan numeroita.
Jos harrastaisin sessiosuhteita, niin kumppani voisi olla periaatteessa minkä ikäinen vain, jos kaikki muuten toimii. Kuitenkin kun siitä sessiokumppanista kaipaan myös elämänkumppanin, niin kovin iso ikäero tuskin toimisi, koska saattaisi olla todella eriävää, mitä elämältä haluaa, esimerkiksi vaikka lapsten hankkimisen suhteen. Myös se aikaisemmin mainittu sukupolvien välinen kuilu voisi haitata pidemmän päälle.
Muoks. kun tuli lisää mieleen. Moni mies on lähestynyt mua korostaen sitä, että hän on mua paljon vanhempi odottaen selvästi että kiihotun siitä. Se on mulle tuntemattoman ihmisen kohdalla ihan yhdentekevää, mutta jos olisin suhteessa mua 10-20 vuotta vanhemman kanssa, niin silloin voisin kuvitella että se pidemmän päälle kiihottaisi. Mutta siinä olisi sitten niin paljon muutakin.