Kirjoittaja Aihe: Seksi kylmässä vedessä? Avanto, kylmäallas, kylmä suihku...  (Luettu 832 kertaa)

MikkoMystikko

Mä olen harrastanut kylmiä kylpyjä, no... ainakin viisi vuotta nyt, tosi satunnaisesti, välillä enempi välillä vähempi. Wim Hof juttuja siis. Kävin jopa parin päivän kurssin yhden Wim Hof kouluttaneen tyypin johdolla. Tänä vuonna on tullut mentyä uimahallin kylmäaltaaseen ainakin 4 kertaa jo, ja kylmiä suihkujakin otettua pari, vaikka ne on kyllä aika laimeita ja pyllystä kun ei saa koko kroppaa kylmään kerralla. Vali vali.

Mut hei, oletko SINÄ harrastanut kylmiä kylpyjä, avantouintia ym.?

Mulla kun pesin sukuelintäni kylmässä suihkussa yksin tietty, rupesi ottamaan vähän eteen vaikka olin ollut jo minuutin siinä kylmässä. Tekisi mieli kokeilla ihan partnerin kanssa joskus pientä avantoseksiä tai ainakin kylmäallasseksiä, vaikka jälkimmäinen voi olla aika ongelmallista kun en ainakaan tällä hetkellä omista ammetta. Ja noi uimahallin kylmäaltaat, ainakin tuo missä käyn, siinä on lapsia täynnä oleva allas vieressä joten ei se käy jos ei salaa pysty jotain tosi pikaista tekemään. Laimentaa vähän liikaa kokemusta varmasti, eikä lapsiparkoja saa järkyttää vahingossakaan.

Enkä siis pelkän tuskan takia tätä mieti, vaan ihan mielenkiinnosta. Olen näin nelikymppiseksi suht viriili kaveri ja tekisi mieli kokeilla ainakin tätä. :)