Baarin kannatusmaksut
Vähän offtopiccina: Tykkään kyllä pestä muitakin ruuminosia Toisaalta itse tykkäisin myös hiusten pesusta ja tykkään jos omia hiuksia pestään...paitsi jos pesijänä on joku kampaaja tmv... tulee vähän outo fiilis aina kampaajilla käydessä ja saa välillä oikein keskittyä siihen että naama pysyy peruslukemilla...
Mua alkaa aina kiihottaa kampaajalla kun se pesee mun hiuksia ja hieroo vielä päänahkaa ihanasti. Onhan se vähän noloa mut kuvittelen kyl ettei mun tuntemukset näy ulospäin. End of OT.
Lainaus käyttäjältä: Feird - 26.11.2012, 21:16Vähän offtopiccina: Tykkään kyllä pestä muitakin ruuminosia Toisaalta itse tykkäisin myös hiusten pesusta ja tykkään jos omia hiuksia pestään...paitsi jos pesijänä on joku kampaaja tmv... tulee vähän outo fiilis aina kampaajilla käydessä ja saa välillä oikein keskittyä siihen että naama pysyy peruslukemilla...Mua alkaa aina kiihottaa kampaajalla kun se pesee mun hiuksia ja hieroo vielä päänahkaa ihanasti. Onhan se vähän noloa mut kuvittelen kyl ettei mun tuntemukset näy ulospäin. End of OT.