Viimeinkin aihe johon voin vastata!
17/18v kesäinen chattailin tulevan bf:n kanssa, joka tais luvata yhtä sun toista ja päällimmäisenä jäi mieleen että lupasi nuolla varpaitani (johon minä vau, siinäpä mies). No eihän se niin mennyt ja oltiin lopulta eri maata. Puhui vain höpöjä mulle
Sitten tulin chattailleeksi lenkkarifetissin kanssa ja varmaan jonkun muunkin kanssa, hikisistä jaloista oli joskus puhe ja käytetyistä sukista (jep, naamalle). Houkutteli niin ajatus, että joku pukisi jalkaan sukat ja tennarit ja kuvaisi (puhtaat). Mietin, ihanaa, joku koskisi jalkojani...
(Hmm, rakastan muutenkin sitä kun joku valokuvausta tms varten koskettaa. Tietää ettei se ole seksiin johtavaa, mutta siinä on jotain niin seksuaalista. Toisaalta, en pidä taas halailusta ja muusta sellaisesta fyysisestä kontaktista - introverttius ehkä vaikuttaa).
Jotenkin en ymmärtänyt, että minäkin voin toivoa, mitä minulle tehdään. Yleensä löysin vain jonkun fetissihenkilön ja sen mukaan menin, mutta en ymmärtänyt että minullakin on toiveita ja haluita..
Nyt tiedän, että haluan miehen, joka hoitaa, hellii ja hieroo jalkojani ja tietty varpaitani. Lähes pitäisi olla omistautunut asialle, koska perusmies ei jaksa tehdä hierontoja kovinkaan kauan. Pitää olla niin palveluorientoutunut että tekee niin kauan kunnes sanon että nyt riittää. Haluan tuntea olevani taivaassa, kun jalkojani hellitään
...
Peseminenkin on täysin in
itse teen jalkakylpyjä, mutta mikään ei ole niin mukavaa, kun joku muu tekee ja ajattelee puolesta
... Saippuaa ja sormet
...
Pesisitkö kumppanisi a dominoivat: oletko käyttänyt pesua alistavassa tarkoituksessa? Liittyisikö toiminta kohdallasi pelkästään välittämiseen ja läheisyyteen ilman mitään seksuaalista?
*vati ja marseillesaippua valmiina
Niin, tämä ei ole mulle seksuaalista vaan hemmotteluksi tulemista, mutta fetissille tämä voi olla. Toisaalta en tiedä, jos joku on todella hyvä hieromaan jalkojani niin mihin se voi johtaa
..