Baarin kannatusmaksut
Olet uskovainen, homo, lesbo, tai jotain muuta, niin tarvitseeko sitä julistaa mielenilmauksella?
Lainaus käyttäjältä: Everett_Reno - 30.06.2024, 21:29Mitäs meni sinne haastamaan riitaa.Mielipiteen ilmaiseminen ei ole riidan haastamista.
Mitäs meni sinne haastamaan riitaa.
Jonkin aikaa elämää nähneenä ja kokeneena olen todennut näiden "suvakkien" olevan suvaitsevaisia vain silloin kun muut ovat täsmälleen samaa mieltä heidän kanssaan.Heti alkaa nousemaan myrskypilviä jos mielipiteesi eroaa heidän "agendastaan". Tämä korostuu nimenomaan somessa.
Siis väännetäänkö täällä nyt oikeasti siitä, että Pride-kansa on suvaitsematonta sillä perusteella, että joku muu, kuin Pride-kansa iski sen uskispeelon kimppuun?Vuodet vierivät, männyt kohoavat korkeuksiin, mutta Baarin hassutukset ovat ikuisia.
Lainaus käyttäjältä: Jacqueline - 30.06.2024, 20:52Ja tuo hommahan ei liittyny prideen millään lailla. Tuohan oli skeittitapahtuma ja nuo tyypit, jotka särki tuon ei ollu prideläisiä.Tämä, skeittarit kaatoi kärryn, tuolla video: https://www.reddit.com/r/Suomi/comments/1drmaos/priden_vastainen_per%C3%A4k%C3%A4rry_sai_kyyti%C3%A4_helsingiss%C3%A4/Jos lähtee trollaamaan niin reaktioita varmasti syntyy, mutta sitä kai tollaisella kyltillä haetaankin
Ja tuo hommahan ei liittyny prideen millään lailla. Tuohan oli skeittitapahtuma ja nuo tyypit, jotka särki tuon ei ollu prideläisiä.
Suvaitsevan pitää suvaita suvaitsematon.
Lainaus käyttäjältä: Eugenicser - 04.07.2024, 07:07Suvaitsevan pitää suvaita suvaitsematon.Not sure if trolling or just stupid.
Mä luulen, että tässäkään ketjussa ketään ei enää tiedä mistä vaihteeks tapellaan.