Kirjoittaja Aihe: Tampereen lukupiiri lukee sen pahamaineisimman ma 5.8. klo 18  (Luettu 2178 kertaa)

Kumikana

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 93
  • Center pleasure and joy as resistance.
  • Galleria
Oletko aina palanut halusta analysoida/haukkua maanrakoon/puolustaa E.L. Jamesin Fifty shades of greytä? Tilaisuutesi on tullut! Tavataan 5.8. klo 18 keskustelemaan lukukokemuksistamme. Kuten aiemmin, mitään erityistä kirjallisuusharrastuneisuutta ei tarvita, ja valmistautumiseen riittää hyvin että on lukenut/kuunnellut vaikka osan ko. kirjasta. En ole ollenkaan varma pääsenkö itsekään loppuun asti...

Ilmoittautumiset minulle, lähetän yksityisviestillä tiedon tapaamispaikasta.  :-*

indigo

En ole kyseistä kirjaa lukenut tai elokuvaa katsonut mutta Twilight-saaga on tullut katsottua, josta Fifty shades on fanifiktiota  :D

Kumikana

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 93
  • Center pleasure and joy as resistance.
  • Galleria
En ole kyseistä kirjaa lukenut tai elokuvaa katsonut mutta Twilight-saaga on tullut katsottua, josta Fifty shades on fanifiktiota  :D

Nyt olisi loistava tilaisuus upota syvemmälle!  ;D Olen itsekin tähän asti vältellyt näitä kulttuurituotteita, mutta nyt lähtee.

Sain juuri sisäpiirin tiedon, että kirja kuulemma "alkaa" seitsemännestä luvusta, joten kärsimättömimmät voivat hypätä suoraan sinne  >:D

Kumikana

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 93
  • Center pleasure and joy as resistance.
  • Galleria
Hiiop, nostoa tälle! Vielä mahtuu porukkaan. Odotan tätä tapaamista kyllä suuresti!

 Omakohtaisesti enää parisataa sivua lukematta, kiitos kesäloma.

susa-anniina

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 776
  • Galleria
Ehdin jo iloita, että aikataulut osuu kohdilleen, kun olen tässä valmiiksi yötä Tampereella ja olin ilmoittautumassa mukaan kunnes tajusin, että oman kaupungin yhdistyksen tapahtuma on samaan aikaan ja olen sinne jo sopinut meneväni. Tarpeeksi monta kirjapiiriä kun järkkäätte niin ennemmin tai myöhemmin pääsen mukaan.

Näistä teidän kirjapiireistä on saanut monta hyvää lukemisvinkkiä. Kaunis kiitos (tämä kirja ei kylläkään varsinaisesti lukeudu tuohon kategoriaan ;D)

Kumikana

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 93
  • Center pleasure and joy as resistance.
  • Galleria
Ehdin jo iloita, että aikataulut osuu kohdilleen, kun olen tässä valmiiksi yötä Tampereella ja olin ilmoittautumassa mukaan kunnes tajusin, että oman kaupungin yhdistyksen tapahtuma on samaan aikaan ja olen sinne jo sopinut meneväni. Tarpeeksi monta kirjapiiriä kun järkkäätte niin ennemmin tai myöhemmin pääsen mukaan.

Näistä teidän kirjapiireistä on saanut monta hyvää lukemisvinkkiä. Kaunis kiitos (tämä kirja ei kylläkään varsinaisesti lukeudu tuohon kategoriaan ;D)

Harmi ettet pääse! Vielä joskus onnistaa  ^-^

Rookie

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 498
  • Not all who wander are lost
  • Galleria
Sattumoisin kesälukemisena menossa saman kirjan "spin off" eli herra Greyn näkökulmasta kirjoitettu versio.
Vielä en uskalla ilmoittautua mukaan mutta toiveissa olisi päästä jos ei satu työvuoroa olemaan.
« Viimeksi muokattu: 19.07.2024, 22:51 kirjoittanut Rookie »

Kumikana

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 93
  • Center pleasure and joy as resistance.
  • Galleria
Sattumoisin kesälukemisena menossa saman kirjan "spin off" eli herra Greyn näkökulmasta kirjoitettu versio.
Vielä en uskalla ilmoittautua mukaan mutta toiveissa olisi päästä jos ei satu työvuoroa olemaan.

Toivottavasti pääset, olisi mahtavaa kuulla tästäkin kirjasta!  ^-^

ViatonPiru

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 10
  • Black Queen
  • Galleria
Tulossa ja luennut molemmat englanti ja suomi versio. Joten etukäteen varoitan miten puhun tästä.

Kumikana

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 93
  • Center pleasure and joy as resistance.
  • Galleria
Tulossa ja luennut molemmat englanti ja suomi versio. Joten etukäteen varoitan miten puhun tästä.

Tervetuloa! Osa lukee suomeksi ja osa englanniksi   ^-^

Blondewolf

Tänään sitten.