Kirjoittaja Aihe: Kokemuksia Xperience united sivustosta?  (Luettu 9619 kertaa)

Kore

Vs: Kokemuksia Xperience united sivustosta?
« Vastaus #15 : 03.07.2024, 15:29 »
Jokunen vuosi sitten käytin sivustoa semiahkerasti ja sain sieltä kivoja kontakteja. Itselleni se toimi siinä elämänvaiheessa oikeinkin hyvin, ilmaista jäsenaikaa kertyi aktiivisuudesta  sen verran, että en siitä mitään maksanut enkä kokenut sivuston käyttöä mitenkään hankalaksi. Itselleni toimi.

Syrinda

« Vastaus #16 : 19.03.2025, 23:28 »
Onko vinkkejä miten saisi jäsenyyden takaisin muutakuin maksamalla? Vai pitääkö olla aktiivinen voimassa olevan jäsenyyden aikaan? Ilmeisesti klikkailemalla tinder tyyliin niitä osumia?

Petteri

• Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Bizarre Club ry PJ
  • Galleria
    • Instagram
« Vastaus #17 : 20.03.2025, 22:21 »
Liekkipelistä ei jäsenaikaa saa. Jäsenaikaa saa ainakin tapahtumiin ilmoittautumisesta ensimmäisten joukossa ja osallistumisesta kys. tapahtumaan. Myös sovituista ja toteutuneista tapaamisista saa jäsenaikaa. Lisäksi ainakin uusien maksavien jäsenten värväämisestä saa jotain. Mutta jollei oma jäsenyys ole voimassa niin ei näitä bonuspäiviäkään taida mistään saada.

liljankukkia

« Vastaus #18 : 21.03.2025, 00:43 »
Käytän ko sovellusta nykyisin siellä olevien tapahtumien takia. Olemalla aktiivinen eli osallistumalla tapahtumiin ja sopimalla treffejä voi välttää jäsenajasta maksamisen. Ainakin silloin kun sovelluksen tutka ottaa toimiakseen.

Kinkyt ovat siellä kuitenkin vähemmistö, joten mätsäävän kinkyseuran hakeminen sieltä on kuin timanttia kivilouhimosta kaivaisi. Tuurilla olen kuitenkin onnistunut tutustumaan sitäkin kautta muutamiin hyviin tyyppeihin. :love:

Perhonen89

• V.I.P.
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
« Vastaus #19 : 21.03.2025, 09:33 »
Käytän ko sovellusta nykyisin siellä olevien tapahtumien takia. Olemalla aktiivinen eli osallistumalla tapahtumiin ja sopimalla treffejä voi välttää jäsenajasta maksamisen. Ainakin silloin kun sovelluksen tutka ottaa toimiakseen.

Kinkyt ovat siellä kuitenkin vähemmistö, joten mätsäävän kinkyseuran hakeminen sieltä on kuin timanttia kivilouhimosta kaivaisi. Tuurilla olen kuitenkin onnistunut tutustumaan sitäkin kautta muutamiin hyviin tyyppeihin. :love:

Itsestä taas tuntuu, että nykyään joka toinen ihminen Xu:ssa on kinky.

Itse ehkä hengaan Xu:ssa nykyään enemmän kuin täällä, koska en oikein koe että baari alustana tarjoaisi tällä hetkellä mulle kauheasti mitään. Ei mua kiinnosta väitellä mikä on oikeaa kinkyyttä tai lukea mitä ihmiset ovat tehneet tänään. Ja itse subnaisena löytänyt ihan hyvin leikkiseuraa Xu:stä. Kinkyhenkisiä tapahtumia ei oo niin paljon kuin varsinaisessa kinkyskenessä, toisaalta eipä noissa yhdistyksenkään bileissä oo enää juuri tullut käytyä.

Twosome8588

« Vastaus #20 : 23.03.2025, 08:16 »
Ollaan nyt Rouvan kanssa jo jonkin aikaa oltu XU:ssa ja mielipide on vähän kaksijakoinen. Perusajatus on hyvä ja pitää perseilijät poissa tai ainaki kertoo sit ketkä on niitä kun saavat huonoa palautetta. Aktiivisuudesta palkitseminen on kivaa, ja tapahtumia runsaasti.

Toisaalta sitten suoraan sanottuna käyttöliittymä on aika paska, Rouvalla ainakin oli aluksi haasteita ja viestitteleekin nykyään mieluummin KIKissä kuin siellä XUssa. Ja löytynyt on yksi panokaveri Rouvalle, useita ehdokkaita kyllä mutta toistaiseksi Alastonsuomi johtaa vielä niissä löydöksissä selkein lukemin.

perapervo

« Vastaus #21 : 24.03.2025, 23:31 »
Itse en uskoisi että kyseisestä sivustolla olisi tämän ikäiselle yksinäiselle miehelle mitään annettavaa  :)

Paalukytky

• Asiakas
  • **
  • Onhan se vaan ihanaa nähdä kun toinen nauttii.
  • Galleria
« Vastaus #22 : 25.03.2025, 07:28 »
Itse en uskoisi että kyseisestä sivustolla olisi tämän ikäiselle yksinäiselle miehelle mitään annettavaa  :)

Itse sua pari vuotta vanhempana ja XU:ssa jokusen vuoden olleena niin itse ainakin saanut helposti todella paljon ystäviä sieltä. Myös nykyään siellä paljon kinky porukkaa ja sitä kautta oon saanut monia leikkikavereita ja oon sitä kautta ollut ihan parisuhteessa.

tiikki

• Bizarre Club
  • Uusi asiakas
  • *
  • Poly & pervo
  • Galleria
« Vastaus #23 : 25.03.2025, 10:30 »
Palvelu näemmä yhä työntää kysymättä evästeen pelkästään käyämällä sivulla, mutta nykyään vain viikon verran kestävän, eikä ikuisen. Eli siihen on tullut parannus ja säännöt on näemmä päivitetty, tosin mieluusti saisivat olla näkyvillä ennenkuin painaa "rekisteröidy" nappulaa.

Se, että pyörittävät jäsenten kuvia, myös tunnistettavia naamakuvia, kun sivulle menee rekisteröitymättömänä ei mun mielestä ole kylläkään oikein, vaikka saattaa olla laillista ja sääntöjen mukaista.

Bricolage

• Asiakas
  • **
  • “We’ll cross that bridge when we burn it.”
  • Galleria
« Vastaus #24 : 25.03.2025, 15:37 »
Se, että pyörittävät jäsenten kuvia, myös tunnistettavia naamakuvia, kun sivulle menee rekisteröitymättömänä ei mun mielestä ole kylläkään oikein, vaikka saattaa olla laillista ja sääntöjen mukaista.

Tuosta jos oikein lähdetään peistä vääntämään, niin ilman erityislupaa ko. käyttäjiltä voidaan siirtyä jo GDPR rikkomuksen puolelle, eli pahimmassa tapauksessa sakon määrä on sellaista, ettei siitä tuollainen firma välttämättä selviä ilman konkurssia.
Tarkempien tietojen kaivaminen myös firmasta on yllättävän kovan työn takana. Allekirjoittanut ainakin välttäisi tuota kuin ruttoa.

Petteri

• Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Bizarre Club ry PJ
  • Galleria
    • Instagram
« Vastaus #25 : 25.03.2025, 19:00 »
Palvelu näemmä yhä työntää kysymättä evästeen pelkästään käyämällä sivulla, mutta nykyään vain viikon verran kestävän, eikä ikuisen. Eli siihen on tullut parannus ja säännöt on näemmä päivitetty, tosin mieluusti saisivat olla näkyvillä ennenkuin painaa "rekisteröidy" nappulaa.

Kuvan lataaja voi itse valita että keille mikäkin kuva näkyy. esim. kaikki jäsenet, todennetut jäsenet, kaverit yms. tai ihan kaikille. jos kuvan yksityiyysasetus on kaikki niin kuva saattaa näkyä etusivulla kirjautumatta

vanDaali

• Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Kutsumapronomini: "se"
  • Galleria
« Vastaus #26 : 28.03.2025, 19:45 »

Tuosta jos oikein lähdetään peistä vääntämään, niin ilman erityislupaa ko. käyttäjiltä voidaan siirtyä jo GDPR rikkomuksen puolelle, eli pahimmassa tapauksessa sakon määrä on sellaista, ettei siitä tuollainen firma välttämättä selviä ilman konkurssia.
Tarkempien tietojen kaivaminen myös firmasta on yllättävän kovan työn takana. Allekirjoittanut ainakin välttäisi tuota kuin ruttoa.

Firma on nykyiseltä nimeltään Xelent Services Oy.  Vuonna 2023 tehnyt 616 k€ liikevaihdolla huikean 432 k€ liiketuloksen. Vuoden 2024 tietoja ei vielä ole (eikä tarvitsekaan olla)

https://www.kauppalehti.fi/yritykset/yritys/feeltainment+oy/22317447

Rotko ilmeisesti oma firmansa joka tehnyt 2023 lähes vastaavan summan tappiota:

https://www.kauppalehti.fi/yritykset/yritys/xtainment+oy/33005588

Xelent Services aikaisempi nimi ollut Feeltainment Oy:

Feeltainmentista löytyy esim:

https://www.is.fi/taloussanomat/oma-raha/art-2000001738037.html

https://keskustelu.suomi24.fi/t/8818053/varokaa-kilpailuja-ym-!!!

https://www.kukasoitti.fi/numero/0923163681
En viitsi kopioida kommentteja tänne, voi käydä itse lukemassa jonkun mielipiteen yrittäjästä.

Jokainen voi sitten ihan itse miettiä ja päättää haluaako antaa tietonsa, kuvansa, seksuaalipreferenssit, viestiliikenteen yms kyseiselle firmalle ja yrittäjälle.
« Viimeksi muokattu: 28.03.2025, 21:33 kirjoittanut vanDaali »