Baarin kannatusmaksut
Käytän ko sovellusta nykyisin siellä olevien tapahtumien takia. Olemalla aktiivinen eli osallistumalla tapahtumiin ja sopimalla treffejä voi välttää jäsenajasta maksamisen. Ainakin silloin kun sovelluksen tutka ottaa toimiakseen.Kinkyt ovat siellä kuitenkin vähemmistö, joten mätsäävän kinkyseuran hakeminen sieltä on kuin timanttia kivilouhimosta kaivaisi. Tuurilla olen kuitenkin onnistunut tutustumaan sitäkin kautta muutamiin hyviin tyyppeihin.
Itse en uskoisi että kyseisestä sivustolla olisi tämän ikäiselle yksinäiselle miehelle mitään annettavaa
Se, että pyörittävät jäsenten kuvia, myös tunnistettavia naamakuvia, kun sivulle menee rekisteröitymättömänä ei mun mielestä ole kylläkään oikein, vaikka saattaa olla laillista ja sääntöjen mukaista.
Palvelu näemmä yhä työntää kysymättä evästeen pelkästään käyämällä sivulla, mutta nykyään vain viikon verran kestävän, eikä ikuisen. Eli siihen on tullut parannus ja säännöt on näemmä päivitetty, tosin mieluusti saisivat olla näkyvillä ennenkuin painaa "rekisteröidy" nappulaa.Se, että pyörittävät jäsenten kuvia, myös tunnistettavia naamakuvia, kun sivulle menee rekisteröitymättömänä ei mun mielestä ole kylläkään oikein, vaikka saattaa olla laillista ja sääntöjen mukaista.
Lainaus käyttäjältä: tiikki - 25.03.2025, 10:30Se, että pyörittävät jäsenten kuvia, myös tunnistettavia naamakuvia, kun sivulle menee rekisteröitymättömänä ei mun mielestä ole kylläkään oikein, vaikka saattaa olla laillista ja sääntöjen mukaista.Tuosta jos oikein lähdetään peistä vääntämään, niin ilman erityislupaa ko. käyttäjiltä voidaan siirtyä jo GDPR rikkomuksen puolelle, eli pahimmassa tapauksessa sakon määrä on sellaista, ettei siitä tuollainen firma välttämättä selviä ilman konkurssia.Tarkempien tietojen kaivaminen myös firmasta on yllättävän kovan työn takana. Allekirjoittanut ainakin välttäisi tuota kuin ruttoa.