Baarin kannatusmaksut
No itse oon siellä ja aika paljon jäsenaikaa saa ilmaiseksi kikkailemalla ja ollen aktiivinen. Esim jos kutsuisin sut sinne niin saisin itsekin kohtuu paljon lisäaikaa. Kyllä siellä on aktiivinen porukka baarilaisia. On bileitä ja miittejä. Osa niistä samoja kun täällä. Itsellä kokemuksena että sitä kautta helpompi tavata ihmisiä kun täällä.
XU:n tekninen toteutus on vanha, sivuseikka.Maksullisuus suhteessa siihen, mitä paikka tarjoaa kohderyhmälleen, mesta on lähes ilmanen.Itse XU:ssa olin parisen vuotta ja oli ihan kivaa, elämäntilanteet sitten muuttuu joten ei tule siellä enää pyörittyä.Aikoinaan FS (finnswingers) oli mielestäni parempi, mutta sen teki sen aikainen yhteisö joka oli kohtuu pieni ja asialle vihkiytynyt.Tää on jotenkin ihme ilmiö, että jengi hakeutuu paikkoihin jotka ei tarjoa sitä, mitä itse on hakemassa ja sitten se on ko. paikan syy jollain tapaa.Jos XU tai mikä tahansa muu mesta on paska, hienoa, pysy poissa, sua tuskin kaivataan, mee vaikka pilaa tinderi muilta pelaamalla sitä ? -Stoge