Kirjoittaja Aihe: Kokemuksia Xperience united sivustosta?  (Luettu 3028 kertaa)

Psyche

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 115
  • Monin tavoin viallinen.
  • Galleria
Kokemuksia Xperience united sivustosta?
« : 23.06.2024, 15:14 »
Sivustosta ei maksamatta saa oikein mitään käsitystä, joten millaisia kokemuksia Baarilaisilla siitä on?

tiikki

  • Bizarre Club
  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 25
  • Poly & pervo
  • Galleria
Vs: Kokemuksia Xperience united sivustosta?
« Vastaus #1 : 23.06.2024, 21:45 »
En tiedä mikä on nykytilanne, mutta ilmoitin sivustot useammalle viranomaistaholle kun rikkoivat GDPR:n asetuksia ja asettivat laittomia keksejä selaimeen.

Paalukytky

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 106
  • Onhan se vaan ihanaa nähdä kun toinen nauttii.
  • Galleria
Vs: Kokemuksia Xperience united sivustosta?
« Vastaus #2 : 24.06.2024, 06:10 »
No itse oon siellä ja aika paljon jäsenaikaa saa ilmaiseksi kikkailemalla ja ollen aktiivinen. Esim jos kutsuisin sut sinne niin saisin itsekin kohtuu paljon lisäaikaa. Kyllä siellä on aktiivinen porukka baarilaisia. On bileitä ja miittejä. Osa niistä samoja kun täällä. Itsellä kokemuksena että sitä kautta helpompi tavata ihmisiä kun täällä.

Giftige

Vs: Kokemuksia Xperience united sivustosta?
« Vastaus #3 : 24.06.2024, 08:05 »
Verraten kehno sivusto.
Puolensa toki, kuten kaikessa muussakin.
Varsinkin pienellä paikkakunnalla asustavana tästä saa niin paljoa irti, mutta muualla näyttää olevan vaikka mitä kissanristiäistä ja muita matalan kynnyksen tapahtumia ja istujaisia sosiaalistumiseen.

Mutta jos jotain positiivista täytyy mainita, viesteistä ja lähestyjistä 1/10:stä on epämiellyttävää puuh lääh tyllerö anna vittua - paskaa, verraten että yleensä seksi-pillu-pylly-kullisivustojen viestit ja lähestymisyritykset on pitkälti vain ala-arvoista ja hyökkäävää kuraa.

Mutta tältä erää kun jäsenaika loppuu, en löydä kyllä yhtään syytä jatkaa käyttöä.

Pakolliset disclaimerit: puhun vain omasta kokemuksestani, ja omista mietteistäni ja mielipiteistäni.

BlackWings

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 137
  • Galleria
Vs: Kokemuksia Xperience united sivustosta?
« Vastaus #4 : 24.06.2024, 12:13 »
Kuten jo mainittu, sivusto sekoilee omiaan useammin kuin sitä toivoisi, kukaan ei näytä tietävän miten sivusto toimii oikeasti, ei edes ylläpito itse. Henkilökohtaisesti olen käyttänyt sivustoa parisen vuotta aktiivisesti ilman tarvetta maksaa. Monen sivuston komkarien kenen kanssa olen keskustellut sivustosta, on maininnut saman: käyttää vain koska ei ole mitään parempaa tarjolla, ja välillä on ollut muutama joka on lähtenyt kokeilee kehittää jotain vaihtoehtoja mutta, ne ei ole saanut koskaan oikeasti tulta alleen ja kaatunut muutamassa kuukaudessa.

Vaikka on paljon negatiivista sanottavaa sivustosta, yhteisö, eli käyttäjä puoli on täysin vastakohta, harvoin tullut vastaan hyväksikäytön aiheisia valituksia muilta käyttäjiltä ja suht avoimesti otetaan mukaan porukkaan.

Eugenicser

  • Porttikiellossa
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 143
  • Min ära är min trohet
  • Galleria
Vs: Kokemuksia Xperience united sivustosta?
« Vastaus #5 : 26.06.2024, 08:08 »
Rahastuksen maku eikä sieltä omat kriteerit täyttävää seuraakaan löytynyt. Samat profiilit pyörii muillakin sivustoilla.
« Viimeksi muokattu: 27.06.2024, 22:07 kirjoittanut Eugenicser »

Psyche

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 115
  • Monin tavoin viallinen.
  • Galleria
Vs: Kokemuksia Xperience united sivustosta?
« Vastaus #6 : 27.06.2024, 18:10 »
Kiitoksia kaikille kommenteista  ^-^ :love:

No itse oon siellä ja aika paljon jäsenaikaa saa ilmaiseksi kikkailemalla ja ollen aktiivinen. Esim jos kutsuisin sut sinne niin saisin itsekin kohtuu paljon lisäaikaa. Kyllä siellä on aktiivinen porukka baarilaisia. On bileitä ja miittejä. Osa niistä samoja kun täällä. Itsellä kokemuksena että sitä kautta helpompi tavata ihmisiä kun täällä.

En ole ihan varma jaksanko nähdä vaivaa liittymisen verran, mutta voisitko kuitenkin laittaa kutsun jos vaikka saan yllättävän uteliaisuuden ja innostuksen puuskan? :)

Irwikissa

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 570
  • Kiltti niin halutessaan
  • Galleria
Vs: Kokemuksia Xperience united sivustosta?
« Vastaus #7 : 29.06.2024, 16:26 »
No sivusto sinällään tarjoo aika kevyttä settiä: kuvia, tapahtumat, chat, jonkin verran keskustelua
Jäsenaikaa saa eri kikkailuilla kun vähän tietää miten homma toimii ja on riittävän aktiivinen. Alusta on melko köpö ja rahastus nostaa jo päätään, mutta uutta saittia odotellessa ihan fine  ^-^
Itsellä pointti enemmän porukka; ihmiset joiden kanssa tulee nähtyä, mentyä ja tehtyä. Ja kuten aiemmin viitattiin, sieltä löytyy tapahtumaa, miittejä ja bileitä aika kivasti vähän joka makuun. Swinkyjä tulee paljon vastaan  8)


Northern82

Vs: Kokemuksia Xperience united sivustosta?
« Vastaus #8 : 30.06.2024, 15:34 »
Uteliaisuuttaan piti mennä viimein vilkaisemaan tämäkin sivusto, mutta ilmaiskäyttäjän kokemus toki aika raaka näemmä heti. :))

Jouni

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1390
  • Energiahoitaja-(: Sadisti.
  • Galleria
    • Aikuiseksi
Vs: Kokemuksia Xperience united sivustosta?
« Vastaus #9 : 30.06.2024, 19:27 »
On todella toimiva aktiiville käyttäjälle ja Rotko omana bilepaikkana vain jäsenille uniikki.

Jacqueline

Vs: Kokemuksia Xperience united sivustosta?
« Vastaus #10 : 30.06.2024, 20:55 »
Kyllä tuollakin tulee oltua, ja raaka tosiasia alkaa olla, että siitä joutuu maksamaan, kun jäsenaikakikkailu ei onnistukaan. Jacquelinem-nimimerkillä löydyn minäkin. Mukavia miittejä ollu ja muutamia uusia kavereita löytänyt tuon kautta. Ei ole pakko olla swingeri vaan kyllä tuolta yksinäisiä susia ja susittaria löytyy myös.

Kinkesteri

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 10
  • Galleria
Vs: Kokemuksia Xperience united sivustosta?
« Vastaus #11 : 30.06.2024, 21:27 »
Ihan toimiva kokonaisuus. Aluksi siitä ei saa paljoakaan irti, sillä monet tapahtumat ja profiilit ei näy, ellei sinulla ole vaadittavaa määrää todennuksia muilta käyttäjiltä. Alkuun pääsee kuitenkin, kun menee vain johonkin tapahtumaan (esim. after workeja järjestetään monissa kaupungeissa) ja antaa perusjärkevän vaikutelman itsestään.

Jos tuonne aikoo liittyä, niin kannattaa kysäistä joltain kutsulinkkiä, niin molemmat hyötyy. Jäsenaikaa saa suht helposti ilmaiseksikin tuolla, vaikkakin ehtoja on niiden suhteen hieman tiukennettu ja rahastuksen maku kasvaa.

Hyvää siellä on, että yhteydenottoja voi rajoittaa vaikka siten, että ainoastaan sinun erikseen kiinnostavaksi merkitsemät jäsenet voivat ottaa yhteyttä. Tindermäinen liekkipeli on myös mukava.

Käyttöliittymänä se on melko kökkö. XU:n kautta kuitenkin järjestetään paljon upeita kinky-bileitä, joissa kyllä mielellään käy. Reilu kahden vuoden kokemuksella kyseisellä alustalla, uskallan varovaisesti suositella ainakin testaamaan, mutta pitämään aluksi mielessä sen, että uudet profiilit ilman todennuksia ei pomppaa näkyvyysalgoritmien kärkeen.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2996
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Kokemuksia Xperience united sivustosta?
« Vastaus #12 : 03.07.2024, 02:29 »
XU:n tekninen toteutus on vanha, sivuseikka.
Maksullisuus suhteessa siihen, mitä paikka tarjoaa kohderyhmälleen, mesta on lähes ilmanen.

Itse XU:ssa olin parisen vuotta ja oli ihan kivaa, elämäntilanteet sitten muuttuu joten ei tule siellä enää pyörittyä.
Aikoinaan FS (finnswingers) oli mielestäni parempi, mutta sen teki sen aikainen yhteisö joka oli kohtuu pieni ja asialle vihkiytynyt.

Tää on jotenkin ihme ilmiö, että jengi hakeutuu paikkoihin jotka ei tarjoa sitä, mitä itse on hakemassa ja sitten se on ko. paikan syy jollain tapaa.
Jos XU tai mikä tahansa muu mesta on paska, hienoa, pysy poissa, sua tuskin kaivataan, mee vaikka pilaa tinderi muilta pelaamalla sitä ?  ;D

-Stoge


Pip

Vs: Kokemuksia Xperience united sivustosta?
« Vastaus #13 : 03.07.2024, 02:32 »
XU:n tekninen toteutus on vanha, sivuseikka.
Maksullisuus suhteessa siihen, mitä paikka tarjoaa kohderyhmälleen, mesta on lähes ilmanen.

Itse XU:ssa olin parisen vuotta ja oli ihan kivaa, elämäntilanteet sitten muuttuu joten ei tule siellä enää pyörittyä.
Aikoinaan FS (finnswingers) oli mielestäni parempi, mutta sen teki sen aikainen yhteisö joka oli kohtuu pieni ja asialle vihkiytynyt.

Tää on jotenkin ihme ilmiö, että jengi hakeutuu paikkoihin jotka ei tarjoa sitä, mitä itse on hakemassa ja sitten se on ko. paikan syy jollain tapaa.
Jos XU tai mikä tahansa muu mesta on paska, hienoa, pysy poissa, sua tuskin kaivataan, mee vaikka pilaa tinderi muilta pelaamalla sitä ?  ;D

-Stoge
Mut tuotiin täydellisen tietämättömänä xu:hun ja koska en oo noin kaunis poika, niin siitä ei ole ollut mulle minkäänlaista vitun hyötyä. Jäsenyys on rauennut jo, eikä oo tarvetta lähteä siihen enää mukaan.

Patajätkä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1202
  • Elämä on liian lyhyt - Olla nauttimatta siitä.
  • Galleria
Vs: Kokemuksia Xperience united sivustosta?
« Vastaus #14 : 03.07.2024, 10:39 »
Hiukan Pipin linjalla.
Olin muutaman vuoden 'jäsenenä' ja säännöllisesti kävin joissain tapaamisissa.
En vain tainnut saada kuin yhden miitiin osallistumispisteet. Muissa mut ilmeisestiin merkitiin oharin tekijänä koska en onnistunut itseni kuittaamaan tapahtumaan.
Joko oon liian uuno puhelintekniikassa tai sit vaan mun luuri ei oikein tue systeemiä. Joten sen sijaan että olisin kerännyt lisä aikaa taisin vain menettää sitä.
En muutenkaan keksinyt tapaa jolla kerryttää pisteitä.
Kuvissa joita jakoi olisi aina pitänyt itsekin olla esillä. Naruihin kun kuvat usein liittyi niissä on joku muu kuin itse niin ei oikein ollut mitä jakaa.

Ihmiset joita tapas sen kanssa yleisesti ottaen kivoja joskin kuten usein suljetuissa yhteisöissä hiukan sisäänpäin lämpenevää. Mutta se lienee ihan normaalia.

Nyt en ole about puoleen vuoteen maksanut niin pudonnut tapahtumistakin pihalle.
Joistain köysimiiteistä tulee sähköpostiin ilmoituksia mutta ei niihin tarvitse osallistua koska ei niistä enempää infoa ulkopuolinen luonnollisesti saa :)

Nyt ollut hiukan sivussa koko skenestä koska ollut muita aktiviteettejä.
 
Tietoa tapahtumista olen jäänyt kaipaan koska olisi kiva välillä aktivoitua.
Muuten en hirveästi ole jäänyt paitsi poissaoloani.