Baarin kannatusmaksut
Onkohan Kotkasta päin kukaan sinne ikinä menossa... Mua kyllä kiinnostaisi miittiin tulla, mutta yksin aika vaikeaa näin aluksi
Lainaus käyttäjältä: Bel-la - 11.12.2012, 11:35Onkohan Kotkasta päin kukaan sinne ikinä menossa... Mua kyllä kiinnostaisi miittiin tulla, mutta yksin aika vaikeaa näin aluksi Siellä on ollut vakiokotkalaisiakin eli Nigliow ja Jyrki73. Jonkinlaista kimppakyytiviritelmääkin on ollut, joten otapa heihin suoraan yhteyttä...
Kulkee junat juu, ei se olekkaan ongelma, autollakin pääsen tarpeen tullen:)Yksin miittiin meneminen se isoin haaste, mut en mä sen anna estää, paikalle kyllä saavun joku kerta:)
Lainaus käyttäjältä: Bel-la - 11.12.2012, 12:46Kulkee junat juu, ei se olekkaan ongelma, autollakin pääsen tarpeen tullen:)Yksin miittiin meneminen se isoin haaste, mut en mä sen anna estää, paikalle kyllä saavun joku kerta:)Itsekin kyl menen yksinää ja ekaa kertaa että sithän meitä olisi ainakin kaksi siellä. Sinne sekaan vaan tarjoan vaikka limpparin
Olen käynyt kummassakin ja tiettyä samankaltaisuutta kyllä löytyy...
Lise, me pidetäänkin miitit sisätiloissa niin ei maisemat näy... Kivaa oli mullakin, taas jälleen...