Nyt lähtee todennäköisesti litania urku auki tai sitten ei.
Jotain toisen:
Intresseistä
Yhteensopivista jutuista
Sopivista jutuista
Sopimattomattomista jutuista
Lähtökohdista sessiolle, kertaluontoinen, katsotaan, jatkumo
Tavasta kohdella muita
Tavasta toimia jos menee vituiksi
Keinoista purkaa vituiksi meno jälkikäteen
Aikaisemmista sessioista jotain
Ajatuksista turvasanasta
Ajatuksista rajoista
Kyvystä hallita itsensä
Kyvystä lukea tilanteita
Paras vitsi
Undulaatista
Huonoimmista kokemuksista
Jo mainitut liitännäis ihmisistä
Kyvystä ymmärtää suostumuksellisuuden merkitystä
Fetisseistä
Triggereistä
Traumoista
Intohimoista
Turn-offeista
Ylilyönti mieltymyksistä
Pitänee nukkua välissä ja jatkaa
Tietysti jos sopii että lyödään kunnantalon portailla sunnuntaina tasan kello kahdeltatoista päivällä, neljä kertaa peukaloa ohuemmalla kepillä vasempaan pakaraan, riittää hyvin esihistoriallisen perinteinen ja toimiva a/s/l
-HPM
"Minä tunnen teidät kaikki
te ette tunne minua
minä kuulen teidät kaikki
te ette kuule minua
Matka perille alkaa näin
sanat on virtyneet ohuiksi"
Hyvä lista! Papukaijamerkki tosta "miten korjataan kun asiat on jo menneet vituiksi" -pointista.
Itse vedän vahvasti intuition perusteella, heti sen jälkeen seuraavat julkinen tieto ja viidakkorumpu.
Kantavat rakenteet (ns dealbreakerit - koskevat myös itseäni ja omaa toimintaani):
- toinen on ratissa omasta toiminnastaan, eli tuntee itsensä ja tietää mitä on hakemassa
- riittävä rehellisyys meikäläisen suuntaan olennaisista asioista (mm oma parisuhdestatus; pettämiseen ja mihinkään trigonometriaan en sotkeudu kun en ole matemaatikko)
- toimiva kommunikaatio, eli kyky ja halu ilmaista asiat (ruusut ja myös ne risut) selkeästi molempiin suuntiin
- tajuan toisen toimintalogiikan, eli operoimme riittävästi samankaltaisessa versiossa todellisuudesta
Hyötykuorma (neuvotteluvaraa):
- kemia sun muu esoteeris-mystinen magiikka täsmää ja lyö valokaarta
- riittävästi yhteensopivia intressejä; kysynnän ja tarjonnan pitää kohdata puolin toisin (miksi muuten edes sessioitaisiin?)
- optio ystävyydelle ja muulle yhteistoiminnalle (ei kuitenkaan parisuhteeseen asti)
Toisen vaatimuksiin suhtaudun kuin rokkibändin raideriin, eli jos nuo yllä olevat asiat täyttyvät niin what ever floats your goat; voin näyttää henkkarit, tarjota referenssien (jos heidän puolestaan ok) yhteystietoja eikä haittaa vaikka oven takana olis joku turvatiimi valmiudessa (tai voi ne siinä kattelemassakin samassa tilassa olla mut silloin tarviin kyllä työrauhan) jne.
Tiedostan että vaikka molemmilla on tässä leikissä riskinsä niin naiselle riski on yleensä lähtökohtaisesti suurempi ja tätä epätasapainoa yritän parhaani mukaan paikata.