Kirjoittaja Aihe: Köydet valtaa Cineman - Avoimet ovet Unisexillä 14.6.  (Luettu 1323 kertaa)

Ruskatar

Manse Pride-viikkoa juhlitaan Tampereella 10.-16.6.2024

Osallistumme myös juhlahumuun ja haluamme sidonnan ja köysittelyn kautta tuoda esille elämän ja ihmisten moninaisuutta ja monimuotoisuutta. Sidontaa voi toteuttaa niin monin tavoin - jokainen sidonta hetki on kahden ihmisen yhteinen kokemus ilman muiden määrittämiä sääntöjä tai odotuksia.

Perjantaina 14.6. sidotaan ja köysitellään koko päivä klo 12-19.

Tapahtuma on avoin kaikille 18 vuotta täyttäneille köysisidonnasta kiinnostuneille. Voit tulla tutustumaan köysittelyyn ensimmäistä kertaa tai voit olla jo kokenut sitoja. Sidonta ja köydet valtaavat koko Cineman päiväksi, jolloin Cinema ei ole auki normaaliin tapaan.

Cinemasta löytyy köysittelyyn sopivaa tatamia lattialta ja katosta löytyy useita erilaisia riiputuspisteitä suspensioiden tekemiseen. Köysitaiteilija Vehka Vänni on myös paikalla koko päivän kertomassa sidonnasta ja auttamassa kiperissä kysymyksissä liittyen sidontaan.

Voit tulla piipahtamaan tapahtumaan hetkeksi tai viihtymään koko päiväksi. Unisex tarjoaa kahvit ja teet osallistujille. Tapahtuma on maksuton, eikä siihen tarvitse erikseen ilmoittautua.

Lisätietoja tapahtumat@unisex.fi tai 0400462700.
Osoite Rautatienkatu 22, 33100 Tampere

Ruskatar

Muistutellaan perjantain tapahtumasta 😊

Toivottavasti saadaan paikalle monta sitojaa, sidottavaa ja aiheesta kiinnostunutta.

Toki saa tulla vain ihmittelemään ja juomaan kuppi kuumaa ☕

T: Sari Unisexiltä

Floora

  • Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 207
  • Galleria
Oi, onpa ihanaa, että tämmöistä järkätään!

Harkitsen täällä käymistä työpäivän jälkeen. Mikäli joku tahtoo ajoittaa saapumisen samaan aikaan ja tahtoo minua sitoa niin Discordiin @flooraflora tai fetlifeen voi laittaa yksityisviestiä!

Everett_Reno

  • Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 87
  • Thermonukklear PowerLover
  • Galleria
    • Taidegalleria
Joo mä kans irtaudun täältä metsämansikoiden ääreltä sinne cityyn. Näpräävät sormet on iloiset sormet et jos on köysipupufiilis niin mun kohdalla voi skipata perinteikkään suomalaistyyppisen jahkailun, kyräilyn ja ujostelun ja ilmiantaa ittensä heti.

Rayne

Olen myös tulossa.

indigo

Meikämandoliini on töissä... Pitäkää hauskaa  :love:

Pip

Kai sitä täytyy piipahtaa jossain vaiheessa. Pääsen tosin niin aikaisin töistä, ettei muut työläiset vielä varmasti oo paikalla.

Pip

Täällähän on porukkaa kuin pipoa.