Baarin kannatusmaksut
Pakko kommentoida. Mikä on perhe? Poroporvarillinen käsitys isä, äiti ja lapset.? Lapsia voi rakastaa ilman parisuhdetta lapsen vanhempaan. Lapsen vanhempaa voi kunnioittaa ja myös rakastaa ilman parisuhdetta. Mikä on itsekästä? Oman elämänsä eläminen, taspainossa oleminen? Keneltä on onnellinen ihminen pois? MIten lapsi kärsii siitä että elää vanhempien kanssa jotka eivät asu samassa osoitteessa mutta jotka kumpikin huolehtivat ja rakastavat häntä?Sen enempää alkuperäiselle kirjoittajalle en osaa muuta sanoa kuin että jokaisen on kuitenkin loppupeleissä tehtävä ne omat ratkaisunsa.
Olet ilmeisesti keskustellut miehesi kanssa tarpeistasi, mutta tulos ei ole ollut mieleisesi. Hän ei siis halua tyydyttää seksuaalisia tarpeitasi?
Minun alistumisen nautintooni kuuluu olennaisesti se, että myös alistava osapuoli nauttii siitä, mitä tekee. Haluan tulla käytetyksi ja esineellistetyksi, olla Masterin nautinnon välikappale
Oman eroni jälkeen minulle sanottiin, että on parempi lapselle että kaksi ihmistä elää erossa ja voivat hyvin, kuin että ovat yhdessä ja voivat huonosti. Silti, sanoisin että kannattaa puhua asioista......suosittelisin muistamaan, että avoimia suhteita ja polyamoriaa voi joskus toteuttaa tällaisissa tapauksissa. Kaikenlaista voidaan tehdä, mutta ei ihan miten tahansa. Keskustelu auttaa kartalle. Ihmisistä se on tosin kiinni, ei se kaikille sovellu. (Siis poly/avoin, keskustelu tekee kyllä hyvää kaikille :-D )
Havaintojeni mukaan Masterina toimimiseen liittyy tietynlaista "luontaista" taipumusta. Eli toki mieheni voisi pyynnöstäni vaikkapa sitoa minut, mutta se olisi väkinäistä, teennäistä. Minun alistumisen nautintooni kuuluu olennaisesti se, että myös alistava osapuoli nauttii siitä, mitä tekee.
Master/Sub-suhteet ovat kokemukseni mukaan hyvin kokonaisvaltaisia. Kohtaamieni "aitojen" Masterien kanssa arkinen kanssakäyminenkin saattaa sisältää kiihottavia vihjeitä ja eleitä, joilla asetelmasta muistutetaan. Hiljattain eräs tuttu Masterin taipumuksia omaava mies otti minua niskasta kiinni, kun nojasin (uupuneena tms.) otsallani seinään.
Lainaus käyttäjältä: Master T - 22.10.2012, 23:46Olet ilmeisesti keskustellut miehesi kanssa tarpeistasi, mutta tulos ei ole ollut mieleisesi. Hän ei siis halua tyydyttää seksuaalisia tarpeitasi? Tähän pitää vielä kommentoida, että mielestäni tässä ei ole niinkään kyse siitä, että haluaako toinen tyydyttää seksuaalisia tarpeitani, vaan siitä onko se ylipäätään mahdollista. Havaintojeni mukaan Masterina toimimiseen liittyy tietynlaista "luontaista" taipumusta. Eli toki mieheni voisi pyynnöstäni vaikkapa sitoa minut, mutta se olisi väkinäistä, teennäistä. Minun alistumisen nautintooni kuuluu olennaisesti se, että myös alistava osapuoli nauttii siitä, mitä tekee. Haluan tulla käytetyksi ja esineellistetyksi, olla Masterin nautinnon välikappale. Master/Sub-suhteet ovat kokemukseni mukaan hyvin kokonaisvaltaisia. Kohtaamieni "aitojen" Masterien kanssa arkinen kanssakäyminenkin saattaa sisältää kiihottavia vihjeitä ja eleitä, joilla asetelmasta muistutetaan. Hiljattain eräs tuttu Masterin taipumuksia omaava mies otti minua niskasta kiinni, kun nojasin (uupuneena tms.) otsallani seinään. Kiihotuin tilanteesta välittömästi, niin varma, luonteva ja itsestään selvä oli hänen eleensä. Tätä ei varmaan vielä lasketa pettämiseksi?
olet tienhaarassa, jossa sinun on valittava. Jonnekin menet kaikissa tapauksissa, mutta on surullista, jos menet sinne vastoin tahtoasi.
Jos tänään haluaa jotain, haluaako sitä samaa vielä vuoden päästä, viiden vuoden, kymmenen vuoden...
Lainaus käyttäjältä: Lady Whip - 24.10.2012, 17:44Jos tänään haluaa jotain, haluaako sitä samaa vielä vuoden päästä, viiden vuoden, kymmenen vuoden...Tämä on juuri se kysymys, jonka kanssa itse kipuilin; jos se olisi ollut selvää, päätös olisi ollut minulle paljon helpompi ja tapahtunut aikaisemmin.Elämä ei ole aina helppoa - mutta muuttusiko se tylsäksi, jos kaikki menisi aina kuten haluaisi...?