Kirjoittaja Aihe: Baari mukana Agroksenmäen bileissä!  (Luettu 7838 kertaa)

Smooth

  • Vieras
Baari mukana Agroksenmäen bileissä!
« : 22.10.2012, 17:47 »
Olemme tänä vuonna Agroksenmäellä ensimmäistä kertaa mukana omalla Baari-ständillä (ei kuitenkaan juotavilla :)...). Ständi auki noin 19 - 01.

Ohjelmassa: interaktiivista touhuilua, baareilua, arpajaiset - palkintoina mm. läjäpäin fetissilehtiä, kahleita, kirjallisuutta yms. kinkytavaraa, syksyn kuvakilpailun voittajien julkistaminen ja PALKITSEMINEN sekä tietysti esittelemme uuden kalenterimme ensi vuodelle, eli BAARIN PEBAT 2013 jonka siis saa myös omaksi tai lahjaksi ostaa.

Eli hiukan kannattaa varata mukaan käteistä, jos haluaa mukaan arpajaisiin tai tukea Baaria kalenteriostoksella. Mutta tietysti voi muutenkin tulla juttusille!

Kalenterista tulee lisäinfoa ja -kuvaa myöhemmin (haen ne huomenna painosta), tässä hiukan esimakua liitteenä.

Glori

  • Vieras
Vs: Baari mukana Agroksenmäen bileissä!
« Vastaus #1 : 29.10.2012, 20:31 »
Baarin ständiltä voi myös hankkia Hurmelinnan - Strömmin Kipukynnys kirjan. Oheisesta linkistä voitte tutustua Stan Strömmin haastatteluun Helsingin kirjamessuilla.

https://www.facebook.com/pages/Kipukynnys/429081090482182?ref=ts&fref=ts

Huomatkaa ettei korttimaksun mahdollisuutta ole. Kannattaa varata käteistä mukaan jos kiinnostuitte.

Smooth

  • Vieras
Vs: Baari mukana Agroksenmäen bileissä!
« Vastaus #2 : 04.11.2012, 10:31 »
Olimme Baarin tiiminä eilen ensimmäisen kerran julkisesti mukana omalla ständillä ja ehkä olemme vielä joskus toistekin, vuoden päästä kun asia on taas ajankohtainen.

Varainkeruuarvoista ja kalentereista tullut tuotto menee baarin ylläpitoon, kiitokset kannatuksesta kaikille arpaostajille! Toivottavasti ainakin osa voitoista ilahdutti saajia  ;D. Stan Strömin kirjan myynnistä tullut raha tilitetään kustantamolle, tässä olimme vaan auttavana välikätenä.

Tässä erikoiskiitokset seuraaviin suuntiin:
pojille ketkä pisteen kasasivat,
näille kaikille ketkä ständillä piipahtivat tai jopa jäivät roikkumaan :),
näille ketkä hankkivat itselleen meidän kannatustuotteen Baarin Pebat 2013 kalenterin tai ostivat arvan tai kaksi tai kolme,
näille ketkä näitä salissa kierrellen möivät (rangaistuksen uhalla/toivossa)
näille muutamille ketkä hankivat ja sitten lahjoittivat meille arpajaisvoitot
smurfeille, että saimme olla mukana  :D
buffalle erityisesti näistä pizzapyörylöistä ja asenteesta (ja oikeasti, heillä oli myös glögiä kuumana - siinäpä asennetta - tätä et saa peruskuppilasta kun on liian vaikeata muka...)!

Oli mukava olla mukana!

« Viimeksi muokattu: 04.11.2012, 10:47 kirjoittanut Smooth »

SirMichael

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 288
  • Kiintiö pervo
  • Galleria
Vs: Baari mukana Agroksenmäen bileissä!
« Vastaus #3 : 04.11.2012, 15:11 »
Kiitokset Baarille kun olitte mukana
tekemässä bileitä.

Todellakin toivomme että ei jää tähän
yhteen kertaan.
Olette tervetulleita useamminkin.

-SirM-

BailuNikki

  • Vieras
Vs: Baari mukana Agroksenmäen bileissä!
« Vastaus #4 : 04.11.2012, 15:43 »
BailuNikki kiittää kaikkia standilla piipahtaneita ja chattiin osallistuneita. Ensikertaa oli Nikki käytössä. Vaan toivottavasti pääsee ensi vuonna taas  :D

Kaikille vielä viihdykkeeksi: BailuNikki oli niin hotti nikki että heti tuli vonksuviesti. Kas tässä.
Lainaus
Hei, täällä pieni munainen wannabe master etsii sessio seuraa. Olen tosi ankara. Voin alistuakin jos haluat. Pelkkä pillukin kelpaa, jos se siitä on kiinni. Voit myös lähettää pikkarit mulle. Palkkioksi voin lähettää kuvan mun munasta.

No tunnustetaan että tämän viestin lähettäjä tiesi mistä on kyse. Muutama oikeakin viesti kyllä tuli...

chilinen

  • Vieras
Vs: Baari mukana Agroksenmäen bileissä!
« Vastaus #5 : 04.11.2012, 16:50 »
:D ai että noin hieno viesti.. kaikki käy, kunhan saa C:-)

MustaRuoska

  • Vieras
Vs: Baari mukana Agroksenmäen bileissä!
« Vastaus #6 : 04.11.2012, 19:30 »
Nyt voi sitten taas ensivuonna hienoa kalenteria katsella  8)

Ruusu

  • Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 388
  • Annoying Attention-Whore?
  • Galleria
Vs: Baari mukana Agroksenmäen bileissä!
« Vastaus #7 : 04.11.2012, 21:51 »

Kaikille vielä viihdykkeeksi: BailuNikki oli niin hotti nikki että heti tuli vonksuviesti. Kas tässä.
Lainaus
Hei, täällä pieni munainen wannabe master etsii sessio seuraa. Olen tosi ankara. Voin alistuakin jos haluat. Pelkkä pillukin kelpaa, jos se siitä on kiinni. Voit myös lähettää pikkarit mulle. Palkkioksi voin lähettää kuvan mun munasta.


Minä ja pari muuta kaveria siinä repeiltiin tälle ilmolle... :D :D Parasta huumoria oikeassa paikassa oikeaan aikaan!

Miltsu

  • Vieras
Vs: Baari mukana Agroksenmäen bileissä!
« Vastaus #8 : 04.11.2012, 22:27 »
Lainaus
BailuNikki:
Kaikille vielä viihdykkeeksi: BailuNikki oli niin hotti nikki että heti tuli vonksuviesti. Kas tässä:
"Hei, täällä pieni munainen wannabe master etsii sessio seuraa. Olen tosi ankara. Voin alistuakin jos haluat. Pelkkä pillukin kelpaa, jos se siitä on kiinni. Voit myös lähettää pikkarit mulle. Palkkioksi voin lähettää kuvan mun munasta."

Kieltämättä yksi parhaista iskurepliikeistä ikinä  ;D