Baarin kannatusmaksut
Seksi ja bdsm on mulle myös erittäin visuaalinen juttu. Ja koska olen itsekin aina tehnyt, kuvannut, piirtänyt, suunnitellut, ohjannut ja toteuttanut kuvia, on Fetlife HUOMATTAVASTI antoisampi kuvien puolesta kuin BDSMbaari. Parhaimmillaan sieltä löytää ja näkee loistavia, loistavasti toteutettuja ideoita ja kuvia. Paljon hienompia, mielenkiintoisempia ja eroottisempia kuin mitä täältä tai jostain AlastonSuomesta edes toivoo löytävänsä.Seuranhakupalstana se on huono, mutta ei kuitenkaan sen huonompi kuin tämäkään.
Lainaus käyttäjältä: ManScandinavian - 03.11.2024, 22:37Seksi ja bdsm on mulle myös erittäin visuaalinen juttu. Ja koska olen itsekin aina tehnyt, kuvannut, piirtänyt, suunnitellut, ohjannut ja toteuttanut kuvia, on Fetlife HUOMATTAVASTI antoisampi kuvien puolesta kuin BDSMbaari. Parhaimmillaan sieltä löytää ja näkee loistavia, loistavasti toteutettuja ideoita ja kuvia. Paljon hienompia, mielenkiintoisempia ja eroottisempia kuin mitä täältä tai jostain AlastonSuomesta edes toivoo löytävänsä.Seuranhakupalstana se on huono, mutta ei kuitenkaan sen huonompi kuin tämäkään.Sanotaan näin, että kun tänne joku hyvä kuvaaja laittaa kuvan, mitä on miettinyt pitkään ja toteuttanut laajamittaisesti korkealaatuisella kalustolla ja sen jälkeen vielä viettänyt paljon aikaa editoinnissa, niin eiköhän pari sekuntia kuvan julkaisun jälkeen joku toinen lisää 10 samansisältöistä kuvaa kännykameralla kuvattuna lähes samoista kuvakulmista. Ei ole hirveän palkitsevaa tuottaa tänne mitään kuvaa.