Baarin kannatusmaksut
Nytkin oon ollut jutuissa yhden hollantilaisen dominan kanssa ja ollaan siinä asteella jossa toiminnan jatkumiseksi mun pitäisi pulittaa 25€:n tribuuttimaksu tälle.
Mies-subien on joskus vaikea hahmottaa "suhteen tasapuolisuutta" nais-dommen näkökulmasta. Osa dommeista tyytyy siihen että valtadynamiikka käännetään vain tehdävän tai session ajaksi, osa haluaa selvästi enemmän, osa ei edes tiedosta epäsuhtaa.
Lainaus käyttäjältä: Ariel Verdandi - 21.02.2024, 14:54Mies-subien on joskus vaikea hahmottaa "suhteen tasapuolisuutta" nais-dommen näkökulmasta. Osa dommeista tyytyy siihen että valtadynamiikka käännetään vain tehdävän tai session ajaksi, osa haluaa selvästi enemmän, osa ei edes tiedosta epäsuhtaa.Mitä tarkotat tällä epäsuhdalla/tasapuolisuudella? Onks se jotain mikä olis eri tavalla jos sukupuolet menee tosinpäin tai jos ois nainen ja nainen?
Arielille ja muillekin naispuolisille suosittelen erittäin loistavan gradun lukemista, ainakin mulle se selitti helvetin paljon sellaista, mitä en edes osannut ajatella: https://trepo.tuni.fi/handle/10024/151656