Baarin kannatusmaksut
Suomen laki ei rajoita kirjallista seksuaalisuuden tai seksuaalisen väkivallan kuvailua mitenkään. ..
Olen sattumoisin itse viitisentoista vuotta sitten tarjonnut erääseen WSOY:n silloin julkaisemaan eroottisten novellien kokoelmaan julkaistavaksi novellia Susi sisälläni, jossa kouluikäinen (viittaukset oppiaineisiin antavat ymmärtää, että lukiolainen) minä-kertoja fantasioi opettajansa raiskaavan itsensä ja jättävän itsensä sitten metsään kuolemaan. Kyseisen novellikokoelman toimittaja Essi Tammimaa oli tekstistäni innoissaan, mutta WSOY kieltäytyi julkaisemasta tekstiä.Novelli julkaistiin myöhemmin painokseltaan merkittävästi pienemmässä kokoelmassa BDSM-novelleja Juri Nummelinin toimittamana ja kustantamo taisi olla Turbator tms. Vuosi oli 2011. Paljon on aikaa siitä jo siis. Vaan julkaistiin kuitenkin. Eipä ole poliisista soiteltu.
Millaiset ovat rajat Suomessa? Lasten hyväksikäytöstä kirjoittaminen ei ole sallittua, mutta asettaako laki muita rajoituksia.
Lainaus käyttäjältä: belladonna - 12.02.2024, 21:51Olen sattumoisin itse viitisentoista vuotta sitten tarjonnut erääseen WSOY:n silloin julkaisemaan eroottisten novellien kokoelmaan julkaistavaksi novellia Susi sisälläni, jossa kouluikäinen (viittaukset oppiaineisiin antavat ymmärtää, että lukiolainen) minä-kertoja fantasioi opettajansa raiskaavan itsensä ja jättävän itsensä sitten metsään kuolemaan. Kyseisen novellikokoelman toimittaja Essi Tammimaa oli tekstistäni innoissaan, mutta WSOY kieltäytyi julkaisemasta tekstiä.Novelli julkaistiin myöhemmin painokseltaan merkittävästi pienemmässä kokoelmassa BDSM-novelleja Juri Nummelinin toimittamana ja kustantamo taisi olla Turbator tms. Vuosi oli 2011. Paljon on aikaa siitä jo siis. Vaan julkaistiin kuitenkin. Eipä ole poliisista soiteltu.Voisiko asiaan vaikuttaa, että kyseisenä vuonna bdsm on poistunut tautiluokituksesta? En tiedä, siksi kyselen, koska kuitenkin mahdollista.