Baarin kannatusmaksut
Puolella korvalla erästä kristillispainotteista D/s-foorumia seuranneena voin kertoa kuulopuheena, että suurimmalle osalle ainakin niistä alistuvista naisista se isolla H:lla kirjoitettava Herra on kuitenkin tuolla pilven päällä, ja aviomiehen totteleminen ja palveleminen on tosiaan vain osa sen korkeamman Herran palvelemista. Löytyyhän ne ohjeet siihen Raamatusta, tosin psalmeissa ei taideta mainita tappeja ..
olen itse ollut tälläisessä suhteessa,ja se oli minulle hyväksi, sain raidat, jotka suojelivat minua,sain ohjausta ja kasvatusta, huolenpitoa.
Minulle ei vaan ole aeunnut edelleenkään miksi kukaan alkaisi hyväntekeväisyyteen toisen takia. Miksimiksimiksi? Onko se jotenkin niiin mahtavaa katsella kun toinen kasvaa ihmisenä. bdsm-sessioinnin pointin tajuan koska siinä molemmat ns. hyötyvät. Ehkä olen kyyninen (jo tässä iässä ) etten vain pysty käsittämään miksi kukaan vain kasvatuksellisesti piiskaisi, kurittaisi ja ojentaisi toista. Saavatko nämä kurittajat jotakin kontrollintunnetta tyydytettyä tällä kurittamisella.
Lainaus käyttäjältä: subula - 18.11.2012, 21:45Minulle ei vaan ole aeunnut edelleenkään miksi kukaan alkaisi hyväntekeväisyyteen toisen takia. Miksimiksimiksi? Onko se jotenkin niiin mahtavaa katsella kun toinen kasvaa ihmisenä. bdsm-sessioinnin pointin tajuan koska siinä molemmat ns. hyötyvät. Ehkä olen kyyninen (jo tässä iässä ) etten vain pysty käsittämään miksi kukaan vain kasvatuksellisesti piiskaisi, kurittaisi ja ojentaisi toista. Saavatko nämä kurittajat jotakin kontrollintunnetta tyydytettyä tällä kurittamisella.Miksei tuo vastaisi sitä, että siivoamisen jälkeen saa mielihyvää siitä, että ympäristö on siisti ja järjestyksessä? En kyllä ole koskaan ollut osapuolena kotikurissa.
Kotikuri-deitti-ilmon innostamana ja hämmentämänä piti tonkia vanhoja ketjuja. Mä ihmetteln täällä että mitä se kotikuri on siis. Mulla on sellanen ihmeellinen mielikuva aiheesta missä setä antaa pyllylle piiskaa tyyliin "nyt saat koivuniemen herrasta" kun on oltu tuhmia. En oikein oo miettiny aihetta siis ennen nyt kiinnostaisi tarkempi määrittely, esim tuo "seksi ei kuulu kotikuriin" niin mitä se sitten on?
Se on hyvä, että kotikuri saa palstatilaa. Avaan tähän nuo piiskaustyypit jotka tuolla seuranhakuketjussa mainitsin.---