Baarin kannatusmaksut
Itse olen kertonut tarpeellisiksi katsomiani asioita kysyttäessä tai kun lähipiiriäni on lähestytty mielestäni vaaralliseksi kokemani ihmisen toimesta.
Ne pahimmat saalistajat käy porukalla merkkaamassa varoituksia asiallisten tyyppien profiileihin.
Lainaus käyttäjältä: Sigmamies - 28.01.2024, 17:54On toki myös subeja joista olisi syytä varoittaa mutta ehkä dominoivien pitää niistä ihan itte selvitä Voi kyllä, myös heitä subeja riittää jotka lähestyvät vailla rajoja ja "kaikki mulle heti nyt" karkkikauppa asenteella tarjoten itsensä "saat tehdä mitä vaan". Tai käytetään asetelmassa jossa subimies seuranhakuvaiheessa olevaa dominaa vain runkkausautomaattina ruokkimaan omia fantasioita.Ns.redfläg silmälasit kehittyvät kokemuksen myötä ja se oman kantapään kautta opittu karvas kokemus on paras opettaja.
On toki myös subeja joista olisi syytä varoittaa mutta ehkä dominoivien pitää niistä ihan itte selvitä
joissain foorumissa on esim punainen neliö varottamassa että ihminen onepäluotettava . jos 2 ihmistä on " varottanut " jostakin tommosen voisi laittaa ei paras muttakuitenkin jotain.
En siis tarkoita että kirjallinen sopimus olisi huono asia, vaan että siinä pitää olla huolellisesti kirjattuna ne rajat, jotka todellakin ovat rajoja.