Baarin kannatusmaksut
Onko tällaiset aidot eläinseksikuvat tällä foorumilla sopivia?http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=2667.msg43968#msg43968
Lainaus käyttäjältä: LiseCohen - 15.10.2012, 17:03Onko tällaiset aidot eläinseksikuvat tällä foorumilla sopivia?http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=2667.msg43968#msg43968Mielestäni ei, koska ne ovat väkivaltatotta, eivätkä väkivaltafiktiota. Mutta miten tämä liittyy tämän ketjun aiheeseen, eli novelleihin?
Tekisin muuten äänestyksen, mutta kun äänestysvaihtoehtoja pitäisi olla useita satoja, kun tabuaiheita on niin paljon.
Lainaus käyttäjältä: Kettu vinossa - 15.10.2012, 18:04Tekisin muuten äänestyksen, mutta kun äänestysvaihtoehtoja pitäisi olla useita satoja, kun tabuaiheita on niin paljon.Onko mahdollista, ettei koko kysely generoi kuin turhanaikaista spekulaatiota enimmäkseen olemattomista ja kuvitelluista murheista sekä uskomattomista skenaarioista ja mielikuvituksellisista tapahtumasarjoista?
Puhumme seksuaalisuuden ihanasta kiehtovasta maailmasta jonka tulisi värittää elämäämme. En suostu otsakurttuilemaan.Hymyä huuleen kaikille ihanille pervoille!
Yllä on ”kova kolmikko” voi ruvetta laatimaan listan kielletyistä aiheista.Samalla he voisivat tehdä mustan listan meistä jotka pilaamme baarin maineen.Suvaitsemalla kaikenlaisia tarinoita ja uskomalla että ihmiset itse erotavat sadun ja todellisuuden.
PS. Ylläpito on hoitanut sensuuri asiat kyllä hyvin,asiallisesti ja turhia nipottamatta. :yesmaster:
Ja vielä pari sanaa Ketulle. Mitä merkitystä on sillä, kuka oppupelissä on "oikeassa", jos lapsi on jo mennyt pesuveden mukana. Jos Baari on poissa pelistä vääränlaisen medianäkyviiden takia, niin mitä merkitystä sillä on että joku entisistä käyttäjistä voi tietää olevansa oikeassa. Minä en usko isoihin kertamuutoksiin tai mustavalkoisiin totuuksiin. Minä uskon että vaikeat muutokset ajetaan läpi vähitellen pieninä paloina, yrittämällä ahnehtia liikaa, tukehtuu vain omaan näppäryyteensä ja tuottaa vielä huonolla tuurilla pahaa vahinkoa ajamalleen aatteelleenkin. Ei asioiden omaehtoinen rajoittaminen tarkoita aina sinä, että oltaisiin otsat kurtussa ja ilkeitä, vaan myös sitä että huomioidaan kokonaisuutta silloinkin, kun keskustelut pyörivät juuri siinä oman mielenkiinnon ja tunteenpalon kannalta kiinnostavimmalla alueella.