Baarin kannatusmaksut
Näillä teidän tulkinnoilla kaikki rikosromaanien kirjoittajat haaveilevat toteuttavansa joskus rikoksen ja elokuvien käsikirjoittajat ne vasta pervoja ovatkin! Varsinkin kauhu- ja rikoselokuvien. Ajattelen itseäni kirjailijana ja otan vapauksia myös tuotoksieni realistisuuden suhteen.
Vaikka en uskovaiseksi tunnustaudukkaan, minäkin kauhistuin niiden pääsiäis-aiheisten novellien sisällöstä. Raamatun tekstien vääntely tuntui ikävältä, ja olettaisin laista löytyvän edelleen pykälän jumalanpilkasta...Tiedän muutamien ihmisten silloin äänestäneen jaloillaan, ja pysyneen poissa kunnes etusivulle oli ilmaantunut muita tekstejä. ...Ja henkilökohtaisuuksiin menevät erävät mielipiteet ja kuumenevat tunteet yksärinä, kiitos
Yleisesti pitäisin tätä rajanvetoa pedofiliaan täällä vielä tiukempana kuin jossain toisella foorumilla, koska tämä Baari on, haluaa se sitä tai ei, jonkinlainen suomalaisen kinky. ja BDSM-yhteisön käyntikortti. Kyse on viestistä. Minkälaisen kuvan itsestämme haluamme antaa ja minkälaisen emme. Suvaitsevan, varmasti, mutta tuskin selllaisen että suvaitsemme lasten raiskauksia.
Kun ketjun alkuperäiseen kysymykseen olen vastannut rajanvedosta, mitä ei tulisi julkaista novelleissa, olen sanonut kantanani, että pedofiliaan myönteisesti tai ihannnoiden tai jopa yllyttävästi suhtautuvia tarinoita ei tule julkaista. Myös alaikäisiin sekaantumiseen yllyttävät tai ihannoiden esittävät kirjoitukset tulisi mielestäni olla poissa täältä.
Lainaus käyttäjältä: Master T - 13.10.2012, 11:47Kun ketjun alkuperäiseen kysymykseen olen vastannut rajanvedosta, mitä ei tulisi julkaista novelleissa, olen sanonut kantanani, että pedofiliaan myönteisesti tai ihannnoiden tai jopa yllyttävästi suhtautuvia tarinoita ei tule julkaista. Myös alaikäisiin sekaantumiseen yllyttävät tai ihannoiden esittävät kirjoitukset tulisi mielestäni olla poissa täältä.Kyllä ylläpito rajaa vetää, tapaus kerrallaan. Mm. pari vaippaikäisiin viitaavaa viestiä ja kommenttia on poistettu muista ketjuista. Onneksi niitä on tosi harvassa. Se että emme huutele tekemisiämme, ei tarkoita sitä ettemme toimisi.Ennakkosensuuriin emme ryhdy. Emmekä anna kirjoitusohjeita mitä, tai mistä näkökulmasta saa kirjoittaa. Kuten muissakin ketjuissa ja muissa asioissa on todettu, kaikkeen ei voi olla sääntöä tai kieltoa. Joku ehkä koettelee jossain vaiheessa huonon maun rajoja, sitä mikä menee liian pitkälle. Ylläpito ratkaisee sitten asiat tapauskohtaisesti, oman näkemyksensä mukaan.
Kukaan ei kai voi olla niin naivi,että kuvittelisi etteikö ala-ikäiset pääsisitällä foorumille.......Mitä täällä sitten halutaan lukea ja kirjoittaa, niin taitaa olla kirjoittajista kiinni.Ei täällä nyt hirveää tungosta ole hyvistä kirjoittajista.Ylläpidon tehtävä kaiketi on kuitenkin seuloa liialliset törkytekstit pois.
Koska keskustelu on osin pyörinyt käsittääkseni tuon Lisen Koulutyttö nimisen novellin ympärillä.