Baarin kannatusmaksut
1. Vain jäsenille, muuten voipi tulla penaltya jopa ihan jostain viranomaistaholta, turhaa hankkia turhaa lämpöä niskaan.2. Henkilöt juridisesti laillisia eli 18v minimi.3. Turhaa väkivaltaa rajoittaa eli sellaiset joista kiistattomasti tulee tuomiokin. (Seksi ja) väkivalta kun vaan on sairasta. Jos et tajua sinulla ei ole kokemusta väkivallasta
Alaikäisten ei ehkä pitäisi lukea pervonovelleja kuten ei myöskään juoda viinaa tai polttaa tupakkaa. Mutta kuvitteleeko joku ihan tosissaan että teinit eivät niin tee?
Alaikäisten ei ehkä pitäisi lukea pervonovelleja kuten ei myöskään juoda viinaa tai polttaa tupakkaa. Mutta kuvitteleeko joku ihan tosissaan että teinit eivät niin tee? Tai että teini menee rikki ja traumatisoituu luettuaan novellin jossa raiskataan teini kun on ensin sen oman kiinnostuksensa vuoksi netistä etsinyt? Tai ettei teini tai ihan kuka tahansa halutessaan osaa rekkautua tänne tai mille tahansa sivustolle päästäkseen lukemaan novelleja?
Kinky-yhteisöstä on paljon täydellisen väärää mielikuvaa. Tätä mielikuvaa sairaista ihmisistä ei paranna se, että täällä sallittaisiin pedofiilisten fantasioiden esittely.
Minä en koe mitään yhteisöllisyyttä ihmisiin, joiden seksuaalifantasiat ovat lapsenraiskauksia.
Tuntuu kyllä taas että joillain ihmisillä menee tässä keskustelussa puurot ja vellit sekaisin Fantasiointi tai novellin kirjoittaminen mistä tahansa aiheesta pitäisi olla pervofoorumilla hyväksyttävää. Suomen laki sallii minun kirjoittaa ja julkaista tarinan jossa silvotaan ja murhataan ihmisiä, uiskennellaan paskassa tai raiskataan 5-vuotiaita tyttöjä. Kaikki edellämainitut tarinat olisivat omasta mielestäni ällöttäviä ja erittäin epäkiihottavia mutta eivät johtaisi rikossyytteeseen. Se ovatko ne hyvä maun mukaisia onkin sitten toinen juttu. Olisi kiva tietää kuka on se ylin taho, joka päättää mikä on hyväksyttävällä tavalla pervoa ja mistä on ok kiihottua.
Tässä on kyse tästä BDSM-foorumista. Onko tämä foorumi tarkoitettu vaikkapa lapsenrasikaamisen ihanuutta kertovalle tarinalle? Juu, saa ihailla, saa kirjoittaa, mutta miten se liittyy BDSM:än? Miksi siitä on kirjoitettava täällä?
Ei ole kysymys koomisesta kinkyn tai BDSM:n rajanvedoista, onko joku piiskaaminen sallittua mutta joku ei. Jos ei käsitä eroa vapaaehtoisen aikuisten ihmisten välisen seksin ja lapsiin sekaantumisen välillä, niin antaa olla. Tuossa ei ole mitään tarvetta mihinkään saivarteluun siitä, milloin ja mikä on kinkyä ja mikä ei.
Minulla ei ole halua eikä mitään tarvetta julistaa mitään "oikeita mieltymyksiä" . Minulle riittää mainiosti tieto siitä, että siinä yhteisössä, joka hyväksyy lapsien raiskaamisen kuvaamisen positiivisena kivana ikiomana fantsuna fantasiana, en välitä olla.
Joo, ja hei Lise, oletko miettinyt että kun kirjoitat teloitusfantasioista, jokuhan voi ottaa sen niin että tulee ja tappaa