Kirjoittaja Aihe: Fantasiat fiktiivisistä hahmoista  (Luettu 74924 kertaa)

torque

• Vieras
Vs: Fantasiat fiktiivisistä hahmoista
« Vastaus #75 : 27.02.2013, 23:20 »
Luin kaikki nämä läpi ja nyt tuntuu säälittävältä ja nololta kertoa, että Han Solo Star Warsin osissa 4-6 saa edelleen pulssin kiihtymään....
Ei soo noloa... Soot pervo... ;D

Lucrezia

• Vieras
« Vastaus #76 : 28.02.2013, 13:17 »
Batman on ihan ehdoton ykkössuosikki...tosin kiinnostus on syttynyt sen jälkeen, kun pääosaan saatiin ah-ja-voih-Christian Bale  :love: 

TV-sarjoista eniten kiinnostaisi painimatsi Ozin Chris Kellerin kanssa. Ne villit, susimaiset silmät minun allani ovat aikas houkuttava ajatus  >:D

Riverlady

• Vieras
« Vastaus #77 : 28.02.2013, 15:02 »
Ozin Chris Kellerin kanssa

Ozin katselu oli harvinaisen jatkuvaa kiihotusta :P
Ozin kauneimmat silmät oli Schillingerillä (vanhalla natsipäälliköllä) ja paras kroppa Adebisillä, mutta kokonaisuutena myös minun tarvitsisi ottaa Keller.

Kettu vinossa

• Vieras
« Vastaus #78 : 28.02.2013, 18:03 »
Tuosta...
https://m.facebook.com/home.php?refsrc=http%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2F&refid=8&_rdr#!/photo.php?fbid=497313416997869&id=316852408377305&set=a.491008390961705.115452.316852408377305&__user=1526182814

"Pyytämääsi sivua ei voida juuri nyt näyttää. Se voi olla väliaikaisesti poissa käytöstä, klikkaamaasi linkki voi olla rikki tai vanhentunut, tai sinulla ei ole oikeutta katsoa sivua."

Mitä linkin takaa olisi pitänyt löytyä?  ???

Anna

• Vieras
« Vastaus #79 : 20.03.2013, 12:42 »
Uusintoja katsellessa tuli mieleen, että Nilesissa (Frasierista) on aina ollut sitä jotain. Kuvittelen, että Nilesista löytyy piilevä dominoiva puoli (jos kohta  Daphnestakin), ja asumispuitteet on kohdillaan joten pylvässänkyä tai salonkia hyödyntämään vaan..Ehkä pariskunnalla on peräti tyylikäs puuhahuone 8)

JA tietty Downton Abbeyn Master Mr. Bates. Samaa rauhallsta herrasmiestyyppiä vaan kyllä sieltä koviakin otteita löytyy, onhan se nähty. Voisin myös seurailla vaan kun herrasväki puuhailee keskenään. Anna tietty työpuvussaan  :love:

Aino

• Vieras
« Vastaus #80 : 20.03.2013, 14:53 »

Master Bates! Oijoi!  :love: Tekisin kyllä mitä vain, jos ne silmät ja se ääni käskisi... ja jos hän sattuisi jostain vihastumaan... huh! *kylmät väreet*  ;D

frost

• Vieras
« Vastaus #81 : 21.03.2013, 00:05 »
Jospa itsekkin avaa sanasen arkkuni, kurkkuani selvitän.
Omat suosikkini olisi Dragonlance-fantasiakirjasarjan parantaja Goldmoon (s) ja pahojen puolella lohikäärmeellä ratsastava Kitiara (D).
Toisaalta Dejah Toris (D/s), A princess of Mars -kirjasarjasta olisi kyllä tutustumisen arvoinen.

Goldmoon: http://step.polymtl.ca/~coyote/picturesd/dragnlnc/lance05.jpg
Kitiara: http://media.comicvine.com/uploads/5/58100/2533892-hands2.jpg
Dejah Toris: http://media.comicvine.com/uploads/2/25807/1686041-dejah_thoris_1_by_paulrenaud_d34x8v3.jpg

Niin ja mielenkiintoinen baari täällä. Hyvä, että portsari päästi sisään :)

isabella

« Vastaus #82 : 21.03.2013, 06:31 »
Omat suosikkini olisi Dragonlance-fantasiakirjasarjan parantaja Goldmoon (s) ja pahojen puolella lohikäärmeellä ratsastava Kitiara (D).

Oih, Kitiara :love:  Minä en ikinä tajunnut miksi Tanis valitsi tylsän Lauranan superhottiksen domme-Kitiaran sijaan...

Glori

• Vieras
« Vastaus #83 : 21.03.2013, 06:58 »
Jospa itsekkin avaa sanasen arkkuni, kurkkuani selvitän.
Toisaalta Dejah Toris (D/s), A princess of Mars -kirjasarjasta olisi kyllä tutustumisen arvoinen.

Goldmoon: http://step.polymtl.ca/~coyote/picturesd/dragnlnc/lance05.jpg
Lainaus

Eikös nuo henkilöt ole Tanis Puolhaltija, Laurana ja Sturm?

Riverlady

• Vieras
« Vastaus #84 : 21.03.2013, 12:15 »
Eilen salilla näytin varmaan upealta tuijottaessani tyhjin katsein seinää, mutta korvien ja jalkojenkin välissä oli toimintaa älytessäni, että James Bond nimenomaan Daniel Craigin esittämänä on tosimies, tosimies joka kestää kipua hädänalainen katse jäätävänsinisissä silmissään  :P

Kevät ja kevään paineet.

balance

• Vieras
« Vastaus #85 : 21.03.2013, 13:04 »
Kyllä minunkin suosikit tulivat jo aika pitkälti läpi, Hannibal Lecter aka Anthony Hopkins, vanhempi mies jolla on älyä ja osaa peloitella..

Sitten Alan Rickman, tosin en ole Severus Snapen roolissa häntä ajatellut, vaan sellaisessa  leffassa kuin Closet Land. Koko elokuva pyörii yhden huoneen ja kahden ihmisen välillä jossa Rickman on kuulustelija ja syyttää nuorta naiskirjailijaa kirjojen sisältämistä piiloviesteistä, saadakseen myöntävän vastauksen naiselta, hän käyttää yhtä jos toista häijyä keinoa..Käsittääkseni elokuvan tarkoitus oli juurikin olla kannanotto ihmisoikeuksiin.
Koko elokuva löytyy näköjään youtubesta: http://www.youtube.com/watch?v=6x2drQHkXWw&noredirect=1 Suosittelen lämpimästi  8)

Ja kyllä mä ottaisin V for Vendetastakin itselleni kyydin vankisellissä..  O:-)

Kaikenkaikkiaan, koen että juuri tuo "mindfuck" puoli on noissa kaikissa se mikä kiehtoo.

minni.sub

• Vieras
« Vastaus #86 : 22.03.2013, 09:37 »
Oma suosikkini on ehdottomasti Brandon (Michael Fassbender) elokuvassa Shame. Täydellinen ulkokuori suurinta yksityiskohtaa myöden :) Sisäisen kauneuden markkinoilla pesee jopa vanhan suosikin Dr. Housen mennen tullen.

Andex

• Vieras
« Vastaus #87 : 22.03.2013, 13:49 »
Tässä oikea "Female Ass-kickers"  ;)  :love:

tallipoika

• Vieras
« Vastaus #88 : 22.03.2013, 14:27 »
Deborah Kara Unger aka Cathrine Ballard @ Crash.

Maliket

• Vieras
« Vastaus #89 : 27.03.2013, 20:11 »
G.I. Jane vai mikä se nyt oli jossa Demi Moore tekee yhdenkädenpunneruksia. Niin haluaisin alistaa! Samoin Faith Buffy the Vampire Slayeristä, sekä Bones TV-sarjasta Bones, ja Gilmoren tyttöjen ihana kokki :love: Ja sitten Johnny Depp Hunter S. Thompsonina. Ehkä yhdessä Benicio del Toron kanssa samaisesta leffasta...

Silkkaa streittiä lesboseksiä (jos nyt näin voi sanoa) Angelicka Houston Addams Familyn äiskänä. Lisbet Salander. True Bloodin Pam ja se musta mimmi nyttemin kun siitä on tullut vampyyri. Battlestar Galactican Amiraali Helen Cain, ja Starbuck, uuhh... (nainen, ei mies). Ja Tilda Swinton Orlandona - vai voiko Orlandon laittaa lesboseksiosastoon?

Miehistä T-bagin lisäksi kelpaisivat ihan miten päin vaan näppäräsormiset tee-se-itse -miehet Tony Stark/ Iron Man (leffaversiona, ei sarjiksena), seppä Ilmarinen (versiona Vesa-Matti Loiri - vähän kyllä hävettää tämä tunnustus...) ja MacGyver. Erähenkiset könsikkäät Aragorn (kirjahahmona, en leffaversiona) ja Wolverine (sekä leffa & sarjakuva), sekä omituiset hyypiöt, Ralph Fiennes Red Dragonina ja Voldemortina, Brad Pitt 12 apinassa ja Fight Clubissa, Philip Seymore Hoffan Truman Capotena ja Matt Damon Lahjakkaana Herra Ripleynä.

Mua on sanottu profiilikuvassa Lisbeth Salanderin näköiseksi. Pitääkö tässä alkaa cossata ihmisten mieliksi ;D. No, en kuitenkaan ole Hän, olen vain minä.

Aivan mahtavaa että monet muutkin tykkää Fiennesistä. Multa löytyy kaikki Fiennes-leffat, olen ihan keräillyt niitä. Monestikin tullut todettua ääneen että onko lupa pitää natsipahista kuumana, mut jumaleissön kun se on vaan hyvännäkönen Amon Goethina. Tykkään pelottavista hahmoista... Voldemort on varannut paikan mun, hm, sydämestä, mahdollisesti ;D. Olen miettinyt Dark markia tatuoinniksi, ehkä joskus, jos saisin siitä sellaisen kuvan, että miellyttää mun perfektionismia. Hahmossa vaan on jotain, mikä vie jalat alta. Pitäisiköhän tässä kohtaa mainita, että kaverin kanssa tehtiin Snape- ja Voldemort-cosplayt. Siinähän sitten yhden conin ajan kuolattiin toisiamme. Kuviakin löytyy. Ne Snapen kaavut oli mulla, mutta epäilen, toimisiko rooli mulla nauramatta tällä puolella. Voldy taas, noh, huh, huhhuh.  :love: Mulla on sen kaavut myös komerossa (tsihih <3), ostin kaverille siihen kaapuun silkkiä sitä varten.

Starbuck (nainen) BSG:stä on mullekin kova sana, myöskin naisihanne, en pistäisi hanttiin, tai ehkä sopivasti pistäisin, jos iskis mut seinää vasten ;). Baltharissa on myös jotain mistä oudosti pidän mutta valitsen silti cylon-Kutosen :D.

BBC:n SHERLOCK! Benedict Cumberbatch ja John eli Martin Freeman, yhdessä tai erikseen. Ne kaksi ovat inspiroineet niin paljon fanfictionia - vaikka en haluaisikaan tiukkana fanina niitä suoranaisesti parittaa myönnän kyllä usein miettiväni  :))

Ylipäätään fantasia on niin täynnä kuumia hahmoja ettei niitä jaksa edes luetella, True Blood oli myös kamaa joka eksän kanssa aiheutti melkein aina sänkyyn siirtymisriitin ;D. Mun nick on yhdestä Tao Taon jaksosta, jota fanitin lapsena. Aikuisempana tajusin, että siinä jaksossa oli mulle jotain seksuaalista, en sitä vaan silloin tietysti näin hahmottanut.