Kirjoittaja Aihe: Fantasiat fiktiivisistä hahmoista  (Luettu 74796 kertaa)

HerrMann

• Vieras
Vs: Fantasiat fiktiivisistä hahmoista
« Vastaus #135 : 19.03.2015, 21:17 »
En nyt äkkiseltään keksi kuin yhden.
Catwoman / Michelle Pfeifferin esittämä

https://youtu.be/814QnE7yhts

blacklie

« Vastaus #136 : 19.03.2015, 21:34 »
Lisbeth Salander on kyllä todella hot... ja nyt puhutaan siitä alkuperäisestä ruotsalaisesta trilogiasta ei mistään hollywood-leffasta.

Wolwerinessa on jotain alkukantaista eläimellisyyttä, panisin. Pienenä katsoin G.I. Jane: a ihan vaan sen takia, että se veti itsensä kaljuksi ja näytti kaikille.

Johny Depp on jo vuosia ollut mun märkä päiväuni. Erityisesti kapteeni Sparrow voisi mut ottaa koska ja missä vaan!

Underworldin Selene ja Matrixin Trinity (ensimmäisessä leffassa) saisi paiskia mua pitkin seiniä. Mikäli l-koodin Shane olisi dominoiva niin saisi ottaa mut.

Colin Farrel ja Robert Downey jr. ovat myös tervetulleita mun makkariin.

MariaAndromeda

« Vastaus #137 : 19.03.2015, 22:31 »
Lisbeth Salander on kyllä todella hot... ja nyt puhutaan siitä alkuperäisestä ruotsalaisesta trilogiasta ei mistään hollywood-leffasta.

Wolwerinessa on jotain alkukantaista eläimellisyyttä, panisin. Pienenä katsoin G.I. Jane: a ihan vaan sen takia, että se veti itsensä kaljuksi ja näytti kaikille.

Johny Depp on jo vuosia ollut mun märkä päiväuni. Erityisesti kapteeni Sparrow voisi mut ottaa koska ja missä vaan!

Underworldin Selene ja Matrixin Trinity (ensimmäisessä leffassa) saisi paiskia mua pitkin seiniä. Mikäli l-koodin Shane olisi dominoiva niin saisi ottaa mut.

Colin Farrel ja Robert Downey jr. ovat myös tervetulleita mun makkariin.

Hyvä lista, kelpaisi moni noista mullekin (ei tosin se Johnny Depp ;) ). Mutta vilkaisepa tämä "Sparrow", on meinaan tosi, tosi hottis hänkin, vaikka niin kovin nuori vielä...  :love: https://youtu.be/v0PhfbpNu-4

Claire

• Vieras
« Vastaus #138 : 19.04.2015, 20:51 »
Olenkohan ainut joka on haaveillut Supernaturalin Crowleysta  :o Varsinkin silloin kakarana, enää ei ole tullut sarjaa seurattua mutta on siinä vieläkin jotain. Ja Castiel, sekin on vaan niin ihana.

Ja unohtamatta Heroesin Sylaria, niin ihanan väärinymmärretty pahis  :love:

miss_ridinghood

• Vieras
« Vastaus #139 : 19.04.2015, 21:29 »
Olenkohan ainut joka on haaveillut Supernaturalin Crowleysta  :o
Et ole ainoa. Crowley on ihana! Mark Sheppard on muutenkin aivan loistava näyttelijä. Ja Supernatural on täynnä aika herkullisia hahmoja. Jensen Ackles, varsinkin Deanina, on ehkä yksi maailmankaikkeuden parhaimmannäköisistä miehistä. :love:

miss_ridinghood

• Vieras
« Vastaus #140 : 28.04.2015, 23:24 »
Oonkohan mä ainoa, jolla on fantasioita The Walking Deadin Kuvernööristä? Tyyppi on täys psykopaatti, mutta silti jotenkin niin... Nam.

SirianSub

• Vieras
« Vastaus #141 : 17.05.2015, 00:20 »
X-Filesin Scully elikkäs Gillian Anderson. Ai ai ai.. :love:
Lara Croft eli Angelina Jolie. *kuolaa*
Damon Salvatore eli Ian Somerhalder sarjasta The Vampire Diaries.. aaah..

Tulihan tuota nuorempana fantasioitua mm. Final Fantasy VII:n Cloudista, Vincentistä ja Zackista.. Sekä Final Fantasy VIII:n Squallista ja Zellistä.. hihii!

Pip

« Vastaus #142 : 17.05.2015, 00:36 »
X-Filesin Scully elikkäs Gillian Anderson. Ai ai ai.. :love:
Lara Croft eli Angelina Jolie. *kuolaa*
Damon Salvatore eli Ian Somerhalder sarjasta The Vampire Diaries.. aaah..

Tulihan tuota nuorempana fantasioitua mm. Final Fantasy VII:n Cloudista, Vincentistä ja Zackista.. Sekä Final Fantasy VIII:n Squallista ja Zellistä.. hihii!
https://www.youtube.com/watch?v=bnNIeRFUe7E

helmikorvakoru

• Vieras
« Vastaus #143 : 19.07.2015, 03:25 »
No näitähän on iso liuta.... Kristillisen kasvatuksen saaneenaa fantasioin usein saatanasta, eli Luciferista. Muutkin myyttiset ja jumalaiset hahmot ovat hyvin kiinnostavia, ja pidän asetelmista, joissa kaikkivoipaiset, maskuliiniset hahmot ovat erittäin palvelualttiita tai jopa alistuvia.
Oman käsitykseni mukaan Dragon Age-pelisarjan Zevran on myös erittäin submissiivinen, tai sitten switch, mutta jos ficciä kaipaan niin ensimmäisenä haen peggingiä yms.  :))
Kaikenlaiset robotti- kyborgi- ja androidihahmot ovat myös minun mieleeni. Lisbeth Salander on myös vaikuttanut minuun syvästi (kaikki mahdolliset versiot), mutta tykkään enimmäkseen tekeytyä itse häneksi, vaikka toisaalta olen jo itsessäni melko gootti-vaikutteinen yms. Lara Croft, Poison Ivy ja Catwoman ovat lapsuuteni idoleita, kaikenlaisten noitanaisten lisäksi.

Karhukolmonen

• Asiakas
  • **
  • Sallivaa urofiliaa!
  • Galleria
« Vastaus #144 : 19.07.2015, 03:45 »
Ihan pikkupoikana eli alakouluikäisenä minua kiinnosti uhkea merennoita Ursula Arieli sijaan. Pervo jo silloin.

Martha

• Vieras
« Vastaus #145 : 06.09.2015, 16:23 »
American Gods/Shadow. Tsiisus, siinä olis daddy.

Karhukolmonen

• Asiakas
  • **
  • Sallivaa urofiliaa!
  • Galleria
« Vastaus #146 : 06.09.2015, 21:12 »
Montakohan kertaa soturiprinsessa Xena on mainittu tässä threadissa?

Musashi

• Vieras
« Vastaus #147 : 06.09.2015, 23:59 »
Montakohan kertaa soturiprinsessa Xena on mainittu tässä threadissa?

:D Xena, aseistettu machonainen nahka-asussa  :love:
Lisbeth Salander, kirja & ruotsalainen leffa. Äly & asenne.
Red Sonja, chain mail bikinit & asenne & punapää.
Tara Thornton, Trueblood, tosi kipakka tapaus, brat tamerin unelma.
Lakisarjoissa sun muissa on usein naisia jakkupuvuissa ja vastaavissa. Huhhuijaa :P. Varsinkin jos on vielä silmälasit niin meikäpoika tykkää. Ei nyt tule suoralta kädeltä nimiä mieleen kuitenkaan.

BabygirlBetty

• Vieras
« Vastaus #148 : 07.09.2015, 16:32 »
No näitähän riittää!  :))

Marv (Mickey Rourke) elokuvassa Sin City  :love:
Mark Ruffalo elokuvassa Kuka Pelkää Pimeää (In The Cut)

Max (Kat Dennings) tv-sarjassa 2 Broke Girls

Colin Firth as Mr.Darcy  :-* (Ylpeys ja Ennakkoluulo, ei Bridget Jones  ::))

Kirjasarjasta The Black Dagger Brotherhood, Wrath  :love: Ja Zsadist. Ja Rehvenge. 8)

...Noin muutamia mainitakseni  :))

Fayle

• Vieras
« Vastaus #149 : 07.09.2015, 18:38 »
...Molag Bal.  ::)