Baarin kannatusmaksut
Mun miesideaali on pienestä asti ollu melko pitkälti Prätkähiirien Turbo. Valun vieläkin käskystä reisilleni kun se pistää hanat auki
Lainaus käyttäjältä: pikkusisko - 19.03.2015, 18:50Mun miesideaali on pienestä asti ollu melko pitkälti Prätkähiirien Turbo. Valun vieläkin käskystä reisilleni kun se pistää hanat auki Musta taas Prätkähiirien Moto on ihan paras. Se vaikutti kovikselta, mutta oli pohjimmiltaan sellainen ihanan kiltti ja söpis. Ei muuten ole pitkä aika kun viimeksi katselin Prätkähiiriä YouTubesta. Yksi mun lapsuuden ehdottomista lempisarjoista!
Mä rupesin miettimään noita piirrettyjä, enkä varmaan (toivottavasti ) ole ainoa, jolla on ollut jonkinlaisia tuhmia kuvitelmia Kaunottaren ja Hirviön Hirviöstä. Mä olin niin pettynyt, kun se muuttui lopussa siksi tylsäksi prinssiksi, koska mun mielestä Hirviö oli ollut paljon kuumempi.
Lainaus käyttäjältä: miss_ridinghood - 19.03.2015, 20:26Mä rupesin miettimään noita piirrettyjä, enkä varmaan (toivottavasti ) ole ainoa, jolla on ollut jonkinlaisia tuhmia kuvitelmia Kaunottaren ja Hirviön Hirviöstä. Mä olin niin pettynyt, kun se muuttui lopussa siksi tylsäksi prinssiksi, koska mun mielestä Hirviö oli ollut paljon kuumempi. Mä tykkään kans Hirviöstä hirviönä. Mulle ehdottomasti kiihkein Disney-mies -rakkaus on ollu kuitenkin Hades Herkuleksessa, ihana inhottava ja likanen alistava setämies Ja Megarahan on suorastaan mun subi-idoli!