Baarin kannatusmaksut
Eipä tarvitse paljoa kiitellä. Kun ei ovea pidemmälle päässyt. No eipä sillä, olisin vaan tuttuja käväissyt tapaamassa.Paska maku jäi suuhun! Olisi smurffien voinut selvemmin omilla sivuillaan bileistä mainitessa ILMOITTAA, että kyse on vain näiden ns. "sisäpiiriläisten" TOSI kinkyjen tilaisuus. Minulla ei ole aikomustakaan liittyä mihinkään jäseneksi, vaikka tähän BDSM sivustoon nyt hommasinkin aikanaan tunnukset. Se tuli selväksi ettei minun kaltaisiani haluta päästää näihin tilaisuuksiin, ja lupasin itselleni kävellessäni sieltä takaisin ihmisten ilmoille, yhtä kyytiä kun tulinkin, että saa olla viimeiset smurffien järjestämät mitkään kinkerit mihin minä osallistun. B- luokan pervo piiska
Liput:Yhdistysten jäsenet 20€Avecit 25€Yksityis tilaisuus. Jäsenyys johonkin "alan" yhdistykseenvaaditaan ja jäsen voi ottaa mukaansa yhden avecin.Muunlaisista järjestelyistä ota yhteyttä smfr@smfr.net
Lainaus käyttäjältä: piiska - 04.11.2012, 13:56Esimerkiksi juuri tämän nimenomaisen ketjun aloitusviestissä sanotaan mielestäni hyvinkin selkeästiLainausLiput:Yhdistysten jäsenet 20€Avecit 25€Yksityis tilaisuus. Jäsenyys johonkin "alan" yhdistykseenvaaditaan ja jäsen voi ottaa mukaansa yhden avecin.Muunlaisista järjestelyistä ota yhteyttä smfr@smfr.netPink CatEt tainnut lukea minun kirjoitustani kuin kursorisesti. Se joka ilmoittaa, yleensä kertoo ilmoituksessaan olevat rajaukset. Minä en ryhdy tavaamaan kaikkia alan forumeita, koska luotan ilmoituksessa olevan kaiken sen oleellisen sisällön mikä tarvitsee tietää.Arvasinkin, että joku kommentoi näin. Lukematta kunnolla ja ymmärtämättä lukemaansa.piiska
Esimerkiksi juuri tämän nimenomaisen ketjun aloitusviestissä sanotaan mielestäni hyvinkin selkeästiLainausLiput:Yhdistysten jäsenet 20€Avecit 25€Yksityis tilaisuus. Jäsenyys johonkin "alan" yhdistykseenvaaditaan ja jäsen voi ottaa mukaansa yhden avecin.Muunlaisista järjestelyistä ota yhteyttä smfr@smfr.net
Pink CatEt tainnut lukea minun kirjoitustani kuin kursorisesti. Se joka ilmoittaa, yleensä kertoo ilmoituksessaan olevat rajaukset. Minä en ryhdy tavaamaan kaikkia alan forumeita, koska luotan ilmoituksessa olevan kaiken sen oleellisen sisällön mikä tarvitsee tietää.Arvasinkin, että joku kommentoi näin. Lukematta kunnolla ja ymmärtämättä lukemaansa.piiska