Kirjoittaja Aihe: Halloween. 3.11.2012. Agroksenmäen holvikellari.  (Luettu 59396 kertaa)

Dunedain

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 132
  • nartun kesyttäjä = onnellisesti naimisissa
  • Galleria
Vs: Halloween. 3.11.2012. Agroksenmäen holvikellari.
« Vastaus #165 : 04.11.2012, 13:27 »
 8) Upeaa oli, kunhan paikka lopulta löytyi korttelirallin jälkeen...

Loistavia ihmisiä ja asuja, mukavia ystäviä ja tuttuja, hyvää musaa ja miljöö kuin luotu bilettämiseen. Täytyy sanoa, että järkkärit oli painaneet niska limassa töitä ja se näkyi ja tuntui: suuri suuri kiitos erityisesti teille ja tiskin takana olleille, uskomaton määrä energiaa, safkaa, kamoja ja loistavia palkintoja.  :)

Emme olisi tätä vielä tässä kirjioittamassa, jos emme olisi lähteneet ihan turhan aikaisin pois. Eli, mikä kumma se on, että bilepaikkaan astuessa aika alkaa juosta vähintään kaksinkertaista vauhtia. Mutta eikö juuri niin pitäisi hyvien kemujen jälkeen tuntuakin ?

 >:D :love: Dune ja nikita


Varjolilja

  • Vieras
Vs: Halloween. 3.11.2012. Agroksenmäen holvikellari.
« Vastaus #166 : 04.11.2012, 13:33 »
Kiitokset erittäin onnistuneista bileistä järjestelijöille, kanssajuhlijoille ja vanhoille ja uusille tuttavuuksille :) Ruoka oli hyvää ja tunnelma samoin!

Oli superkiva huomata, että lähes kaikki kirppikselle roudaamani kamatkin lähtivät uusiin koteihin!

isabella

Vs: Halloween. 3.11.2012. Agroksenmäen holvikellari.
« Vastaus #167 : 04.11.2012, 13:42 »
Kiitokset itseni ja polyperheen puolesta järjestäjille ja kaikille hommissa olleille sekä tietysti juhlakansalle. Hienoja asuja oli taas niin että meinasi niska nyrjähtää katsellessa. Ja Törkyteatterille jälleen kiitokset hulvattomasta törkyviihteestä. Ilmeisesti seurueemme kahdella bileneitsyelläkin oli kivaa :)  Ensimmäinen bileriiputuskin tuli tehtyä, hyvin onnistui mutta on kyllä hikistä hommaa ;D

Tikru

  • Vieras
Vs: Halloween. 3.11.2012. Agroksenmäen holvikellari.
« Vastaus #168 : 04.11.2012, 13:46 »
Ei olisi bileneitsyys hauskemmin voinut lähteä ;) suurkiitos kaikille mukana olleille ja järjestäjille erittäin onnistuneista bileistä!

piiska

  • Vieras
Vs: Halloween. 3.11.2012. Agroksenmäen holvikellari.
« Vastaus #169 : 04.11.2012, 13:56 »
 :(

Eipä tarvitse paljoa kiitellä. Kun ei ovea pidemmälle päässyt. No eipä sillä, olisin vaan tuttuja käväissyt tapaamassa.

Paska maku jäi suuhun! Olisi smurffien voinut selvemmin omilla sivuillaan bileistä mainitessa ILMOITTAA, että kyse on vain näiden ns. "sisäpiiriläisten" TOSI kinkyjen tilaisuus. Minulla ei ole aikomustakaan liittyä mihinkään jäseneksi, vaikka tähän BDSM sivustoon nyt hommasinkin aikanaan tunnukset.

Se tuli selväksi ettei minun kaltaisiani haluta päästää näihin tilaisuuksiin, ja lupasin itselleni kävellessäni sieltä takaisin ihmisten ilmoille, yhtä kyytiä kun tulinkin, että saa olla viimeiset smurffien järjestämät mitkään kinkerit mihin minä osallistun.

B- luokan pervo piiska

siipi

  • Vieras
Vs: Halloween. 3.11.2012. Agroksenmäen holvikellari.
« Vastaus #170 : 04.11.2012, 13:58 »
Kiitos bileista, patja petti, muuten oli tosi kiva eka kerta. Kiitokset myös avecin puolesta !!  :))

Miltsu

  • Vieras
Vs: Halloween. 3.11.2012. Agroksenmäen holvikellari.
« Vastaus #171 : 04.11.2012, 13:59 »
Ei riitä sanat kiittämään Smurffeja jälleen kerran Agros-euforiasta, kaikille järkkäyksessä mukana olleille extraubermegajättisuperkiitos!  :love:

Upeita asuja, upeita kanssabilettäjiä, upeita ohjelmanumeroita, mun upea synttärisankari(tar) sai mitä tilas  8) ja upeat ärtsyn bussisurat mennen tullen kruunas halloweenin  :love:
(Rsykkeen historiassa eka kerta kun jengi matkas yhteisbussilla bileisiin  :o  ;D  )
Aika meni, kuten aina, liian nopeasti, jäi taas monen kanssa enempi juttelu vain moikkaamiseksi, kuuloillaan ystävät meilitse ...  :-*

Rsykkeen kirjastoa kartutettiin Strömmin "Kipukynnyksellä", ja viime vuoden tapaan, ärtsyläisten kesken arvottaneen yksi Baarin Peba-kalenteri...

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Halloween. 3.11.2012. Agroksenmäen holvikellari.
« Vastaus #172 : 04.11.2012, 14:03 »
:(

Eipä tarvitse paljoa kiitellä. Kun ei ovea pidemmälle päässyt. No eipä sillä, olisin vaan tuttuja käväissyt tapaamassa.

Paska maku jäi suuhun! Olisi smurffien voinut selvemmin omilla sivuillaan bileistä mainitessa ILMOITTAA, että kyse on vain näiden ns. "sisäpiiriläisten" TOSI kinkyjen tilaisuus. Minulla ei ole aikomustakaan liittyä mihinkään jäseneksi, vaikka tähän BDSM sivustoon nyt hommasinkin aikanaan tunnukset.

Se tuli selväksi ettei minun kaltaisiani haluta päästää näihin tilaisuuksiin, ja lupasin itselleni kävellessäni sieltä takaisin ihmisten ilmoille, yhtä kyytiä kun tulinkin, että saa olla viimeiset smurffien järjestämät mitkään kinkerit mihin minä osallistun.

B- luokan pervo piiska
Esimerkiksi juuri tämän nimenomaisen ketjun aloitusviestissä sanotaan mielestäni hyvinkin selkeästi

Lainaus
Liput:
Yhdistysten jäsenet 20€
Avecit 25€
Yksityis tilaisuus. Jäsenyys johonkin "alan" yhdistykseen
vaaditaan ja jäsen voi ottaa mukaansa yhden avecin.
Muunlaisista järjestelyistä ota yhteyttä smfr@smfr.net

chilinen

  • Vieras
Vs: Halloween. 3.11.2012. Agroksenmäen holvikellari.
« Vastaus #173 : 04.11.2012, 14:07 »
Ärtsyläiset on kyllä ennenkin matkanneet yhteisbussilla. Yhdellä kerralla matkalla Turkuun oli kuski innostunut katsomaan vaatteidenvaihtoa niin, että kääntyi vasta Hämeenlinnassa turuntielle :D

_Bambi_

  • Vieras
Vs: Halloween. 3.11.2012. Agroksenmäen holvikellari.
« Vastaus #174 : 04.11.2012, 14:12 »
Ihanata oli - Kiitos järjestäjät, kanssajuhlijat sekä esiintyjät (törkyteatterin lisäksi Isabella ja kevät - ihana lento performanssi  :love: )

katti

  • Vieras
Vs: Halloween. 3.11.2012. Agroksenmäen holvikellari.
« Vastaus #175 : 04.11.2012, 14:13 »
Kiitos omasta puolestani myös kaikille.  :)

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: Halloween. 3.11.2012. Agroksenmäen holvikellari.
« Vastaus #176 : 04.11.2012, 14:40 »
Kiitos ihanista pippaloista niin järjestäjille, bileseuralle, ihanille piiskattavilleni, nyt on käsi kipeä ja mieli hyvä ja väsynyt.
 :love: :love: :love:

ThomasWolf

  • Vieras
Vs: Halloween. 3.11.2012. Agroksenmäen holvikellari.
« Vastaus #177 : 04.11.2012, 14:43 »
Kiitos <3

Kiitos järjestäjille, kanssajuhlijoille, bussimatkalaisille ja -kuskille.

Erityiskiitos Shaelle meikkauksesta ja auttavaisille meikkauksenkorjaajille vessassa.

Ja pakko vielä lisätä, erityiserityis kiitos darkkarin omakohtasesta korkkauksesta -keräillessäni itseäni sieltä patjalta, vastasi (kuulemma) ulkonäköni oloani: mmmmikä se oli?

Ja bussilastille vielä kiitos upeasta laulusta  :-*

Viimeisenä isoin kiitos Millalleni upeasta asustani, joka sai paljon kiitosta osakseen. Kiitos hälle myös "oikaisustani" sekä muusta huolenpidosta.

Tanja

piiska

  • Vieras
Vs: Halloween. 3.11.2012. Agroksenmäen holvikellari.
« Vastaus #178 : 04.11.2012, 14:55 »
Esimerkiksi juuri tämän nimenomaisen ketjun aloitusviestissä sanotaan mielestäni hyvinkin selkeästi

Lainaus
Liput:
Yhdistysten jäsenet 20€
Avecit 25€
Yksityis tilaisuus. Jäsenyys johonkin "alan" yhdistykseen
vaaditaan ja jäsen voi ottaa mukaansa yhden avecin.
Muunlaisista järjestelyistä ota yhteyttä smfr@smfr.net
Pink Cat
Et tainnut lukea minun kirjoitustani kuin kursorisesti. Se joka ilmoittaa, yleensä kertoo ilmoituksessaan olevat rajaukset. Minä en ryhdy tavaamaan kaikkia alan forumeita, koska luotan ilmoituksessa olevan kaiken sen oleellisen sisällön mikä tarvitsee tietää.

Arvasinkin, että joku kommentoi näin. Lukematta kunnolla ja ymmärtämättä lukemaansa.

piiska

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Halloween. 3.11.2012. Agroksenmäen holvikellari.
« Vastaus #179 : 04.11.2012, 15:06 »

Pink Cat
Et tainnut lukea minun kirjoitustani kuin kursorisesti. Se joka ilmoittaa, yleensä kertoo ilmoituksessaan olevat rajaukset. Minä en ryhdy tavaamaan kaikkia alan forumeita, koska luotan ilmoituksessa olevan kaiken sen oleellisen sisällön mikä tarvitsee tietää.

Arvasinkin, että joku kommentoi näin. Lukematta kunnolla ja ymmärtämättä lukemaansa.

piiska
Pahoittelen jos loukkasin.