Baarin kannatusmaksut
Itse Dommena harvoin törmään tommoseen joko ikä tekee sen tai miehet on oikeesti eteismattoja .
Mää en ole kokenut subin haastavan mua. Ennen ekaa treffausta keskustelu subin kanssa on yleensä niin tavallisista asioista höpinää ettei oikein saa tuollaista aikaan. Treffatessa taas onkin muuta mielessä kuin koittaa haastaa turhaan . Vaikken leluja alista niin omasta tahdosta alistuminen on ihan kiva Subit on helppoja käyttää kun käsittelee oikein. Tietty on hulluja seassa subeissakin mutta ne kyllä tunnistaa yleensä ajoissa
Lainaus käyttäjältä: Sigmamies - 28.10.2023, 10:26Mää en ole kokenut subin haastavan mua. Ennen ekaa treffausta keskustelu subin kanssa on yleensä niin tavallisista asioista höpinää ettei oikein saa tuollaista aikaan. Treffatessa taas onkin muuta mielessä kuin koittaa haastaa turhaan . Vaikken leluja alista niin omasta tahdosta alistuminen on ihan kiva Subit on helppoja käyttää kun käsittelee oikein. Tietty on hulluja seassa subeissakin mutta ne kyllä tunnistaa yleensä ajoissa Tähän on pakko vastata. Osalla miehistä kun tuntuu olevan käsitys, että riittää, kun naiselta selvittää ne leikeissä houkuttavat asiat ja etukäteiskeskustelu ennen tapaamista on siinä. Ei toimi, ei todellakaan. Kaipaan itse keskustelua laajemmin, ihmisestä itsestään, motiiveista, arvoista, ja toki siitäkin, onko D sitä tyyppiä, joka kuvittelee vaikkapa karjumalla ja mahtailemalla saavansa minut vikisemään riemusta, vai ehkä sellainen, joka osaa käyttää järkikultaansa, ääntään ja kosketustaan muutenkin kuin viemällä volyymit tappiin kerrasta. Jos minua kohtelee oikein, minusta saa tottelevaisen, muussa tapauksessa minua ei saa ollenkaan. Jokaisella omat juttunsa, joten miksi lähteä leikkiin, elleivät tarpeet ja halut kohtaa?Aurinkoa päivääsi!CC
Besides the point, voiko joku educaittaa mua, että mikä on toi instadom tai instasubi mistä puhuttiin tuolla ylempänä?
Uutukaisena mutta määrätietoisena ja arvonsa tuntevana naisena ole törmännyt kysynykseen, etteivät läheskään kaikki miehet osaa suhtautua naiseen, joka haastaa heitä. Kertokaahan, hyvät enemmän tai vähemmän kokeneet domit: Miten suhtaudutte naiseen, joka on tarkka siitä, kenen kanssa alkaa juttusille, puhumattakaan siitä, ettei suostu alistumaan miehelle, joka ei joko halua tai onnistu saavuttamaan hänen kunnioitustaan ja luottamustaan. Luovutatteko ensimmäisen haasteen edessä, pyörittelettekö silmiänne, odotatte (turhaan) naisen sittenkin alistuvan - vai vastaatteko haasteeseen? Ja ennen kaikkea: miten vastaatte, jos vastaatte?Leikkisästi mutta ilman nöyryyttä vastausianne odottaenCC
Luovutatteko ensimmäisen haasteen edessä, pyörittelettekö silmiänne, odotatte (turhaan) naisen sittenkin alistuvan - vai vastaatteko haasteeseen?
Lainaus käyttäjältä: Floora - 29.10.2023, 11:19Besides the point, voiko joku educaittaa mua, että mikä on toi instadom tai instasubi mistä puhuttiin tuolla ylempänä?Luulisin asiyhteydestä, että ne on uudelleen brändätyt versiot ovimattosubi ja huutava master olkiukoista. Kummankaan lajin edustajia ei tunnu olevan olemassa, ne on vaan semmoisia mistä ihmiset tykkää kovaan ääneen irtisanoutua.
Lainaus käyttäjältä: Von - 29.10.2023, 11:55Lainaus käyttäjältä: Floora - 29.10.2023, 11:19Besides the point, voiko joku educaittaa mua, että mikä on toi instadom tai instasubi mistä puhuttiin tuolla ylempänä?Luulisin asiyhteydestä, että ne on uudelleen brändätyt versiot ovimattosubi ja huutava master olkiukoista. Kummankaan lajin edustajia ei tunnu olevan olemassa, ne on vaan semmoisia mistä ihmiset tykkää kovaan ääneen irtisanoutua.Instadom/instasub on niitä jotka alottavat keskustelun tyylillä "Get on ur knees for master u slave"/"uwu master can I suck your x y z" ensimmäisessä viestissä, ja voin ihan omasta kokemuksesta sanoa että niitä on olemassa ja paljon joissain ympyröissä, varsinkin online. Ite ehkä ymmärsin kontekstin tässä väärin alkuun joten ei pahemmin tähän liittyvää.