Kirjoittaja Aihe: Kouvolan ensimmäinen miitti 25.10.  (Luettu 14761 kertaa)

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 822
  • Galleria
Kouvolan ensimmäinen miitti 25.10.
« : 03.10.2012, 22:29 »
Kouvolassako ei koskaan tapahdu mitään kinkympää? Nyt siihen ainakin tulee muutos, sillä Kouvolan seudun ensimmäinen kinkytapaaminen pidetään torstaina 25.10. klo 18 alkaen Ravintola Old Tomissa (Käsityöläiskatu 4). Paikallisille ravintola on varmaankin tuttu, mutta lisätietoja siitä löytyy täältä: http://www.ymparistoravintolat.fi/old-tom. Paikalle saa tulla pidemmänkin matkan takaa, jos hyvä seura kiinnostaa, mitenkään emme kotikuntaa kysele.

Ohjelmassa jutustelua samanhenkisessä seurassa kunkin osallistujan maun mukaisen juoman äärellä. Päätämme kokoontumisessa myös missä, koska ja kuinka usein miittejä jatkossa tullaan Kouvolassa järjestämään.

Olemme ravintolassa muiden asiakkaiden joukossa vaikkakin omassa pöydässämme, joten pukukoodina Casual wear.

Tervetuloa kaikki mukaan! :)

Lisätietoja saa lähettämällä yksityisviestiä mulle tai Juuttisedälle.

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2818
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Vs: Kouvolan ensimmäinen miitti 25.10.
« Vastaus #1 : 04.10.2012, 09:52 »
Bileistä kiinnostuneiden kannattaa huomioida erittäin viisaasti päätetty kokoontumispäivä  ::)
3.11 on Halloween bileet Helsingissä ja jos kyytiongelmien takia on ollut jättämässä juhlia väliin, niin samallahan tuolla voi tuostakin keskustella.
Väellä ja voimalla vain täältäkin juhlimaan...

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Vs: Kouvolan ensimmäinen miitti 25.10.
« Vastaus #2 : 05.10.2012, 21:12 »
Taidan olla juuri silloin Minskissä fetissimatkalla koppiksia ihastelemassa ja tulen vasta perjantaina Suomen kamaralle (jos hyvin käy enkä joudu tullisetien haaviin). :-*

Jarre

  • Ketjureaktio
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 147
  • Ei pieni pervoilu pahaa tee...
  • Galleria
Vs: Kouvolan ensimmäinen miitti 25.10.
« Vastaus #3 : 05.10.2012, 21:20 »
Tervehdys Kouvostoliitto!!
Päivämäärä on huomioitu ja paikalle hilaan itseni, sikäli autolla ajo onnistuu vielä tuolloin :) -astuminen on kielletty lääkärin määräyksestä! ;D

Jyrki73

  • Vieras
Vs: Kouvolan ensimmäinen miitti 25.10.
« Vastaus #4 : 09.10.2012, 15:21 »
kiinnostaa. Töissä iltavuoro katsotaan pääsenkö.

RigoriRasputin

  • TörkyTeatteri
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1205
  • Ihan perseestä.
  • Galleria
Vs: Kouvolan ensimmäinen miitti 25.10.
« Vastaus #5 : 09.10.2012, 22:34 »
Näillä näkymin voisin ilmestyä paikalle.

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Vs: Kouvolan ensimmäinen miitti 25.10.
« Vastaus #6 : 10.10.2012, 17:11 »
Näillä näkymin voisin ilmestyä paikalle.

Voi hitto! Ois tosi kiva tavata sut joskus livenä, mutta itse en pääse paikalle. :(

plasticdoll

  • TörkyTeatteri
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 292
  • Addicted to Black
  • Galleria
Vs: Kouvolan ensimmäinen miitti 25.10.
« Vastaus #7 : 10.10.2012, 17:26 »
Mä olen messissä, jos vain pääsen. En ole vielä ihan varma. Ja Höh, minusta olisi ollut kiva nähdä Lise livenä :)

switcher

  • Vieras
Vs: Kouvolan ensimmäinen miitti 25.10.
« Vastaus #8 : 10.10.2012, 18:29 »
meinaa mennä tällainen juttu ohi kun ei ole tullut käytyä täällä mut hitto tämähän on erittäin hieno juttu kiitos näin etukäteen järjestäjälle :) kouvolassa miitti onkin ennen kuulumaton :D pyrin tulemaan paikalle.

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 822
  • Galleria
Vs: Kouvolan ensimmäinen miitti 25.10.
« Vastaus #9 : 10.10.2012, 22:00 »
Näillä näkymin voisin ilmestyä paikalle.

Voi hitto! Ois tosi kiva tavata sut joskus livenä, mutta itse en pääse paikalle. :(

Tarkoitus ei siis todellakaan ole, että miitit jäisi tähän yhteen. Ensi kerralla sitten, jos nyt ei pääse. :)

mastervsop

  • Vieras
Vs: Kouvolan ensimmäinen miitti 25.10.
« Vastaus #10 : 10.10.2012, 23:32 »
Näillä näkymin voisin ilmestyä paikalle.

Voi hitto! Ois tosi kiva tavata sut joskus livenä, mutta itse en pääse paikalle. :(

Tarkoitus ei siis todellakaan ole, että miitit jäisi tähän yhteen. Ensi kerralla sitten, jos nyt ei pääse. :)

That's my Girl ;)

RigoriRasputin

  • TörkyTeatteri
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1205
  • Ihan perseestä.
  • Galleria
Vs: Kouvolan ensimmäinen miitti 25.10.
« Vastaus #11 : 10.10.2012, 23:36 »
Voi hitto! Ois tosi kiva tavata sut joskus livenä, mutta itse en pääse paikalle. :(

Aargh, livetapaaminen. Latistaako se märän päiväuneni, vai saako siitä lisää virts...  siis vettä myllyyn. ;D

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2818
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Vs: Kouvolan ensimmäinen miitti 25.10.
« Vastaus #12 : 10.10.2012, 23:44 »
Oikeasti kiva nähdä miten paljon meitä lopulta näyttää kuoriutuvan kivien ja kantojen alta, varsinkin kun "tuttujakin" nimimerkkejä ilmestyy toivottavasti paikalle.

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 822
  • Galleria
Vs: Kouvolan ensimmäinen miitti 25.10.
« Vastaus #13 : 14.10.2012, 19:40 »
Js et pääse miittiin, mutta olet kiinnostunut jatkossa tulemaan, laitapa viestiä, jos kaikkia ajat tai päivät eivät sinulle käy. Tietenkin yritämme etsiä sellaisen kokoontumisajan, että sinne mahdollisimman monet pääsevät.

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Vs: Kouvolan ensimmäinen miitti 25.10.
« Vastaus #14 : 14.10.2012, 20:55 »
Voi hitto! Ois tosi kiva tavata sut joskus livenä, mutta itse en pääse paikalle. :(

Aargh, livetapaaminen. Latistaako se märän päiväuneni, vai saako siitä lisää virts...  siis vettä myllyyn. ;D

Tule kulta suihkuun vai tule kultasuihkuun? ;D

Mä olen messissä, jos vain pääsen. En ole vielä ihan varma. Ja Höh, minusta olisi ollut kiva nähdä Lise livenä :)

Eri asia pääsenkö ehjänä pois vai kivitetäänkö minut...mutta sehän olisi teloitusfetisistille varsin sopivaa. ;)