Baarin kannatusmaksut
Helppous liittyy itselläni myös siihen, että voi puhua seksistä ja kaikesta tästä hyvin suoraan ja kiertelemättä. Sekä mahdollisesti kokeilla jotain sellaista, mistä ei ole aikaisemmin oikein uskaltanut edes haaveilla.
Hyvänä esimerkkinä nähdyksi ja kuulluksi tulemisen tarpeet?
Haluaisin olla juurikin se joka on sen hetken vahvempi ja määrää, kunnes olemme taas tasa-arvoisia...
Olen miettinyt mm haluani alistua, kiinnostusta ruoka- ja pissaleikkeihin.Tällä krt vastaan lyhyesti ja suppeasti alistumisen tarpeeseen.Mulle on miehen kanssa tärkeää, että saan kokea olevani heikompi, niin fyysisesti kuin psyykkisesti.Olen joutunut omaksumaan taaperosta saakka vahvan ja pärjäävän roolin, joka huolehtii muista. Nykyään kun olen jo päässyt irti omavoimaisuudesta ja parantunut vahvuuteen sairastumisesta, tuntuu tosi hyvältä se että saan ja uskallan olla sellainen kuin olen tai olen joskus ollut mutta en ole tullut nähdyksi enkä kuulluksi.Eli heikko, jonka ei tarvitse kannatella muita eikä varsinkaan itseään. Sillä hetkellä.Juuri nyt on kovasti kiinnostus virinnyt painiin.Mulle on tärkeää että saan olla ihan konkreettisesti heikompi.Se tuntuu tosi hyvältä turvallisen ihmisen kanssa.
Yhteyden tarpeen, yhteinen voimakas läsnäolo ja tilanteen intensiteetti, siinä hetkessä on koko maailma sillä hetkellä ja siinä vain me kaksi.Sitten tarve nousta arjen yläpuolelle, saada vapautusta, hetken levähdystä, jännitystä, taikaa.
Saan nautintoa siitä kun saan satuttaa toista, mutta jos toinen ei saa aiheuttamastani toiminnasta nautintoa, tulee siitä totaalinen turn off koko hommalle.
Masterina nautin siitä, että saan hallita tilannetta ja kontrolloida toista täysin. Tämä on minulle luonnollinen olotila. Olen arjessakin vaativa kontrollifriikki. Nautin myös siitä, että toinen haluaa miellyttää minua ja toteuttaa jokaisen toiveeni. Se saa minut kokemaan itseni voimakkaaksi ja tärkeäksi. Tykkään muutenkin kokea itseni fyysisesti voimakkaammaksi ja voittaa toisen. Murtaa hänen tahtonsa ja kehonsa. Vallanhimoani tyydyttää, kun toinen on täysin avuton. Tykkään myös pakottaa. Haluan pakottaa toisen kontrollini alle, koska se ihan itsessäänkin tuottaa sadistista nautintoa pakottaa toinen kipuun. Mutta ehkä syynä on myös se, että muuten en voi olla varma, että olen itse aiheuttanut hänen alistumisensa! Hänhän voisi alistua kenelle vain ihan vain omasta halustaan, jos minä en aiheuta sitä ja pakota häntä siihen. Jos hän itse tulee vapaaehtoisesti, ehkä hän tekee sitä muillekin, koska haluaa? Ei vetele kyllä sellainen peli, hän alistuu minulle, koska on pakko!Tykkään siis kokea olevani sadistina merkittävässä roolissa hänen alistumisessaan, joten ajatus siitä, että hän alistuisi kenelle vain, tuntuu vieraalta. Haluan jotenkin olla olennainen ja tärkeä hänen alistumisessaan ja aiheuttaa sen.Tykkään myös kokea, ettei toinen halua olla tekojeni kohteena (kyllä, tämä on hieman haastavaa saavuttaa vapaaehtoisissa suhteissa…) Se on myös yksi syy, miksi nautin pakottaa hänet niihin.