Baarin kannatusmaksut
Moni on minut yrittänyt käännyttää IRCin käyttäjäksi "kun se on niin helppo ja kätevä" mutta en sinne mene. IRC-keskusteluihin kyllästyin kun tulin kateelliseksi muille IRC:in käyttäjille: lukuisista yrityksistä, kokeilluista eri ohjelmista ja pätkimättömästä laajakaistasta huolimatta minä vain keräsin kaikki mahdolliset ja mahdottomatkin IRC-bugit puoleeni, mutta kaikille muille tuntemilleni ihmisille IRC:in käyttö on tosi helppoa ja bugitonta ja he eivät voi ymmärtää, millaista suossa tarpomista se minulle on. En tiedä, jaksanko enää yrittää. Saatte haukkua luovuttajaksi.Jos on esimerkiksi juuri ja juuri päässyt jollekin kanavalle ja jopa päässyt keskusteluunkin mukaan, niin eikös esimerkiksi käy niin että koko juttu arpoo minulle yllättäen jonkun siansaksanimimerkin ja väittää oikean nimimerkkini olevan jo varattu. Jotain tämmöistä tyyliä:
Tällä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, kuinka kauan IRCiä on käyttänyt ja homma toimi juuri niin kuin se oli suunniteltukin. Jostain toisesta verkon syöveristä löytyi toinen vino kettu verkkojen yhdistyessä. Kun käyttäjiä on samassa verkossa 50 000 - 100 000, vain harva saa pitää nimimerkkinsä tyystin ilman kilpailijoita.
Up. Tulkaahan pervot sankoin joukoin irkkaamaan, jee!
Missä vika kun en pääse. En Javan kanssa - jota kone kyselee - enkä ilmakaan sitä.
Tai jos on oikea käyttis niin Colloquy on jees. Linkinus pitäis kans koeajaa, sitä kehuvat.
Eiköhän se pääsyy ole edelleen paska serveri joka pyörittää ties kuinka montaa eri sivustoa, ei chat. Chat täältä pois ja kas kummaa, kun osa ihmisistä siirtyy samantien aktiivisemmin ihan muualle.