Baarin kannatusmaksut
Aloittelijan ajatuksia: Yksi asia, mitä mä olen miettinyt, on fantasioiden ja oikeasti tapahtuvien asioiden suhde. Fantasia voi olla vaikka miten villi, se voi pyöriä ruudulla tai omassa takaraivossa, mutta se ei ole oikeasti tapahtuva asia. Vaan missä muodossa (vaiko ollenkaan), se voisi toteutua oikeassa elämässä... Ajatteleekohan sitä paljonkin villimpiä asioita, mihin on oikeasti valmis. Varmasti riippuu erittäin paljon kumppanista - hänen taidoistaan, kommunikaatiostaan, karismastaan ja yhteensopivuudestaan - mutta myös minusta.Koska todellisia tapahtumia on takana hyvin vähän ja vain kaltaiseni täysin noviisin kanssa, on vielä vaikea hahmottaa edes sitä, mitä kaikkea haluaisi. Saati sitten sitä, että miten pitkälle.Hiljalleen, askel askeleelta eteenpäin. Ei ensin kilometri yli vaan rajoja vähitellen etsien ja tunnustellen.
Jujunahan on se, ettei kaikkea tarvitse toteuttaa. Miksi pilata hyvää soolomateriaalia? Osa fantasioista voi myös olla sellaisia, että jos potentiaalinen leikkikaveri vaatii sellaista, sillä tekosyyllä, että olet maininnut fantasioivasi siitä, kannattaa todeta lippu punaiseksi ja jättää juttu siihen. Se, että fantasioit jostain, ei tarkoita, että sinun tarvitsisi olla valmis toteuttamaan sitä.
Itse olen huomannut vuosien saatossa, että paljon on siitä toisesta osapuolesta kiinni toimiiko joku juttu vai ei. Monta asiaa, mistä olen olettanut, että on vaan fantasiana hyvä, onkin myöhemmin toiminut jonkun muun kanssa. Sitten on käynyt niin päin myös että olen "pilannut" monta hyvää fantasiaa toteuttamalla ne.