[
Jos vaivaudut lukemaan kaikki viimeiset 10 viestiäni huomaat ettei asiassa ole mitään epäselvää jota pitäisi kunnolla tarkastella. En ymmärrä mistä olet saanut päähänpinttymän että pitäisin naisia viallisena saati sitten ettei minussa olisi vikaa. En ole missään viestissäni väittänyt kumpaakaan asiaa joten ole hyvä ja todista teksteistäni nämä syytökset. Jos et tähän pysty niin voitko lopettaa omiin kuvitelmiisi perustuvat syyttelyt.
Olen toistuvasti sanonut että kukin saa tehdä vapaasti niin kuin itse haluaa ja sen että minussa on vikaa ehkä liikaa korjattavaksi. Eikä vaan mene kaaliin. Naurettavaa ajan tuhlausta. Nyt jotain konkreettista pöytään näiden syytösten todistamiseksi tai en näe mitään pointtia enää vastata. Omat projektiosi eivät ole välttämättä totuutta lähelläkään.
Olinpa kömpelö. Ongelmanratkaisukeskeisenä tyyppinä projisoin harhani muotoon "tämä henkilö ei ole löytänyt haluamaansa seuraa ja yrittää nyt neuvoa miten kyseisten ihmisten tulisi muuttua jotta hän saisi yhteydenottoja". Mutta hyvä että asia ei ole näin.
Suosittelen tosin noudattamaan Vonin neuvoa katkaista yhteytesi nykyiseen nimimerkkiiisi ja postailemaan vaan niitä vattalihasten kuvia koska nykyisellään punalippuja liehuu enemmän kuin voitonpäivän paraatissa 1945.
Onneksi olkoon! Olet täten voittanut väännön tuntemattoman kanssa Internetin keskustelupalstalla ja ennen kuin vetäydyn hautomaan päähänpinttymiäni pyydän vertaamaan kahta tapaa ilmaista asiasi:
"Minä pidän mansikkajäätelöstä, koska mansikoiden makeus ja tekstuuri hivelevät makuhermojani sekä kieltäni. Joka kerta hyvää mansikkajäätelöä syödessäni olen kuin taivaassa ja toivonkin pian saavani maistaa oikein erityisen herkullisia mansikkalajikkeita tulevaisuudessa".
Ja:
"Mansikkajäätelö on parasta jäätelöä, jota kaikki haluavat syödä koska se on ainutta oikeaa jäätelöä. Eltaantunutta suklaajäätelöä ei voi edes syödä, koska monet kuuluisat tiedemiehet osoittaneet että ihmisen makureseptorit on luotu aistimaan mansikan herkullisuus mutta suklaa on niille väärin. Älkää tappako minua vain siksi että kerron tämän totuuden! En ole kuitenkaan tätä mieltä vaan kaikki voivat tehdä niinkuin haluavat niinkuin olen kymmenen kertaa sanonut."