Kirjoittaja Aihe: Naisten supervoima feminiinisyys  (Luettu 11728 kertaa)

susa-anniina

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 780
  • Galleria
Vs: Naisten supervoima feminiinisyys
« Vastaus #45 : 18.09.2023, 19:54 »
Kaikilla täällä ei ole tarvetta kehittää itseään tuossa mielessä. Itselle itseni kehittäminen tarkoittaa opiskelua, yhteiskunnallisten asioiden seuraamista, kehityksessä mukana oloa ja muita vastaavia, enemmänkin älyllisiä juttuja. Se kuinka maskuliininen ja feminiini olen, on minulle tärkeille ihmisille usein se toisarvoinen juttu. Se ei tarkoita, ettenkö omaksi ja jonkun muun mieliksi voisi pukeutua tietyllä tavalla, mutta itselle tärkeää on olla kiinnostava ihmisenä ja itse kiinnostun myös ihmisistä. Kaikkien unelma ei ole olla se Marilyn ja minun kaltaisten onneksi on myös niitä joille moni muu asia on tärkeämpi kuin tämä maskuliinisuus/ feminiinisyys.

Kenose

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 65
  • The Body is not one, but one of many
  • Galleria
Vs: Naisten supervoima feminiinisyys
« Vastaus #46 : 18.09.2023, 20:06 »
Johdatus naiseuteen, lyhyt oppimäärä

Pikainen yhteenveto koskien vaatetusta:

Naisen feminiinisyys ei tarkoita että naisen pitää vetää jotain roolia, esittää tyhmää, pukeutua kuten mies haluaa tms.
Korkeat korot ja muu on hyvin feminiinistä.
miehiä EI yleisesti sytytä sellainen kateellinen, vihainen ja miesmäisesti pukeutuva/käyttäytyvä nainen.

Eli tiivistetysti:

Naisen ei tarvitse pukeutua kuten mies haluaa, paitsi että naisella pitää olla korkeat korot, eikä nainen saa pukeutua kuin mies. Koska mies haluaa niin.

Tarkastellaan vielä laajemmin feminiinisyyttä (ja laajemmassa määrin epäfeminiinisyyttä):

Hän on ehkä vain hieman enemmän itsekäs, etäinen ja vaikeammin saavutettava ollessaan ei pätkääkään maskuliininen.
Koita olla äksyilevä, röhnöttävä ja kateellinen ämmä tai vaihtoehtoisesti koita olla kuin marilyn monroe. Ja katso kumpi toimii paremmin?
haluatko olla enemmän katkera, tiuskiva ämmä vai enemmän kuin Marilyn Monroe?
Kumpi tapa on toimivampi? Omasta perusluonteesta nalkuttavan kääkän suuntaan muuttuva käytös vai vastakkaiseen suuntaan muuttuva käytös jonka päätepiste on Marilyn.
miehiä EI yleisesti sytytä sellainen kateellinen, vihainen ja miesmäisesti pukeutuva/käyttäytyvä nainen.

Mitä luulet olisiko Marilyn ollut samanlainen ilmiö ja seksisymboli jos hän olisi nalkuttanut, arvostellut kokoajan muita ja väsyttänyt kaikkia voivottelemalla?
Toiset ovat iloisia ja kiitollisia, toiset vihaisia ja katkeria.

Eli koostettuna:

Kun nainen jättää kaiken maskuliinisuuden pois omasta olemisestaan, hän heivaa muun muassa seuraavat piirteet ja taipumukset:
  • Äksyily
  • Röhnötys
  • Kateellisuus
  • Katkeruus
  • Tiuskiminen
  • Nalkutus
  • Vihaisuus
  • Arvostelu
  • Väsyttävyys
  • Voivottelu
... sillä jos nämä ominaisuudet eivät kerran ole feminiinisiä, täytyy niiden olla maskuliinisia. Jos nyt siis seurataan lähdemateriaalin logiikkaa ja oletetaan, että maskuliinisuus on feminiinisyyden vastakohta, ja että Marilyn Monroe on/oli feminiinisyyden kulminaatio.

Loppuyhteenveto:

Kun nainen ymmärtää olla itsekäs, etäinen ja vaikeasti saavutettava, mutta samalla kuitenkin iloinen ja kiitollinen, ja lisäksi pukeutuu korkeisiin korkoihin ja johonkin muuhun kuin miesten vaatteisiin, hän voi saada kaiken haluamansa "miesmäisesti käyttäytyvältä", eli toisin sanoen äksyilevältä, röhnöttävältä, tiuskivalta, nalkuttavalta, kateelliselta, katkeralta, vihaiselta ja arvostelevalta maskuliinimieheltä, joka väsyttää kaikki voivottelemalla. Kunhan nainen siis tajuaa haluta vain juuri sen mitä tämä kyseinen oman elämänsä Clint Eastwood on halukas ja kykenevä antamaan.

Melkoinen supervoima tuo feminiinisyys.

Lykkyä pyttyyn, tytyt.

Näin pitkä viesti kertoo että nyt on osunut hermoon. Esitin vain ajatukseni puhtain motiivein ja jotkut lisäsivät omia ajatuksiaan. Mutta voihan tämän kaiken näinkin käsittää jos siitä tulee itselle hyvä olo. Pääasia on varmaan ettei itseä tarvitse ikinä kehittää vaan nämä ihmiset tietävät kaikesta kaiken eivätkä halua oppia mitään tai eivät koe sitä millään tavalla tarpeelliseksi.

Jos haluaa vääntää toisen vilpittömät ja hyväntahtoiset neuvot joksikin negatiiviseksi naisten arvosteluksi niin siitä vaan kun se varmaan auttaa johonkin oireisiin. Ja kuppikunta nauraa. Minkäs teet. Jos yhdenkin mielestä mun aloituksessa oli jotain pointtia niin se riittää mulle. Vihaajat vihaa:D


Lähinnä tais nyt sinä saada jonkun ruosteisen naulan iskiakseen, kun piti monta kertaa vastaa yhteen postaukseen.  :))

armadillo

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1030
  • Vehkeilyyn taipuvainen sieluseksuaali.
  • Galleria
Vs: Naisten supervoima feminiinisyys
« Vastaus #47 : 18.09.2023, 20:09 »
Jos haluaa vääntää toisen vilpittömät ja hyväntahtoiset neuvot joksikin negatiiviseksi naisten arvosteluksi

Niin, no, meillä lienee hyvin erilaiset näkemykset siitä miltä näyttää vilpitön ja hyväntahtoinen neuvo. Keskustelukumppanin kuvaaminen "röhnöttäväksi ämmäksi" tai "nalkuttavaksi kääkäksi" ei oikein vakuuta hyvistä aikeista.

Esitin vain ajatukseni puhtain motiivein ja jotkut lisäsivät omia ajatuksiaan.

Jos luet mun viestin (siis sen, jota lainasit) minkäänlaisella tarkkuudella, huomaat, että mun ei tarvinnut varsinaisesti keksiä siihen mitään omaa, vaan kaikki matsku on suoraan sun omista kommenteista. Johtopäätökset on puolestaan melko suoraviivaisia.

Huomannet myös sen, etten siinä mun viestissä kommentoinut sua ihmisenä, vaan kirjoitin yksinomaan huomioita sun omista kommenteista. Sun vastaukset kuitenkin:

siitä vaan kun se varmaan auttaa johonkin oireisiin.
katson kun suuri trollinero (uusi Surkov?) ja hänen pikkuseuraajansa pitävät hauskaa.
Tarkemmin ajateltuna jos tämän on tarkoitus olla vitsi niin se on ihan paska. Tämänkaltaiset ihmiset ovat varmaan niitä jotka lukevat seiskaa ja nauravat jos jollain julkkiksella menee huonosti.

Näihin viitaten mä lainaisin tähän loppuun vielä ihan hitusen sua itseäsi:

kertoo että nyt on osunut hermoon.


Joo eipä kestä ja jaxuhali.

slavemoan43

  • Porttikiellossa
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 62
  • Alistuva orja/cuckold
  • Galleria
Vs: Naisten supervoima feminiinisyys
« Vastaus #48 : 18.09.2023, 21:18 »
Jos haluaa vääntää toisen vilpittömät ja hyväntahtoiset neuvot joksikin negatiiviseksi naisten arvosteluksi

Niin, no, meillä lienee hyvin erilaiset näkemykset siitä miltä näyttää vilpitön ja hyväntahtoinen neuvo. Keskustelukumppanin kuvaaminen "röhnöttäväksi ämmäksi" tai "nalkuttavaksi kääkäksi" ei oikein vakuuta hyvistä aikeista.

Esitin vain ajatukseni puhtain motiivein ja jotkut lisäsivät omia ajatuksiaan.

Jos luet mun viestin (siis sen, jota lainasit) minkäänlaisella tarkkuudella, huomaat, että mun ei tarvinnut varsinaisesti keksiä siihen mitään omaa, vaan kaikki matsku on suoraan sun omista kommenteista. Johtopäätökset on puolestaan melko suoraviivaisia.

Huomannet myös sen, etten siinä mun viestissä kommentoinut sua ihmisenä, vaan kirjoitin yksinomaan huomioita sun omista kommenteista. Sun vastaukset kuitenkin:

siitä vaan kun se varmaan auttaa johonkin oireisiin.
katson kun suuri trollinero (uusi Surkov?) ja hänen pikkuseuraajansa pitävät hauskaa.
Tarkemmin ajateltuna jos tämän on tarkoitus olla vitsi niin se on ihan paska. Tämänkaltaiset ihmiset ovat varmaan niitä jotka lukevat seiskaa ja nauravat jos jollain julkkiksella menee huonosti.

Näihin viitaten mä lainaisin tähän loppuun vielä ihan hitusen sua itseäsi:

kertoo että nyt on osunut hermoon.


Joo eipä kestä ja jaxuhali.

Point taken. Ei huono. Silti sellainen tunne jää ettei sinua varsinaisesti kiinnosta itse pointti jonka yritän tuoda esiin (vaikkakin ylikorostetuin ilmaisuin) vaan että haluat tarttua yksittäisiin sanoihin ja tehdä niistä omat päätelmäsi. Tarkoitus on tehdä asia mahdollisimman mustavalkoiseksi että kaikki ymmärtäisivät. Jätät myös kätevästi osan tekstistäni pois jossa esim. selvästi ilmoitan ettei kenenkään tarvitse tehdä mitään ellei itse halua. Ei siis ihan objektiivista ehkä sinultakaan? Jokatapauksessa hyvin argumentoitu sieltä.

slavemoan43

  • Porttikiellossa
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 62
  • Alistuva orja/cuckold
  • Galleria
Vs: Naisten supervoima feminiinisyys
« Vastaus #49 : 18.09.2023, 21:26 »
En minä halveksi ketään. Minua kiinnostaa totuus. Se ei välitä kenenkään tunteista. Ja itsensä kehittäminen on asia jota arvostan hyvin paljon. Minunkaan tarkoitus ei ole arvostella ketään ihmisenä vaan huomauttaa että monesti omat huonot tavat tai käytös vain sabotoi omaa menestystä vaikkapa seuranhakumarkkinoilla. Ja siihen kannattaa ehkä kiinnittää enemmän huomiota vaikka ei tietenkään ole pakko.

pikkusisko

Vs: Naisten supervoima feminiinisyys
« Vastaus #50 : 18.09.2023, 21:39 »
Miten tässä oivaltamassasi totuudessa aiot tai kenties olet jo kehittänyt itseäsi?

slavemoan43

  • Porttikiellossa
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 62
  • Alistuva orja/cuckold
  • Galleria
Vs: Naisten supervoima feminiinisyys
« Vastaus #51 : 18.09.2023, 22:18 »
Miten tässä oivaltamassasi totuudessa aiot tai kenties olet jo kehittänyt itseäsi?

En ole nainen joten vähän vaikeaa. Mutta voin yrittää meuhkata ja ehkä sitä kautta auttaa jotakin kehittymään jos hän haluaa. Olen naiselle alistuva joten tykkään jos naiset saavat lisää valtaa. Moni pitää sitä varmasti seksistisenä mutta miksi naisen pitäisi olla vähemmän mitä voisi olla? Minusta tässä ajatuksessa on pointtia yllinkyllin mutta ymmärrän ettei se ole kaikille.

Greta

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 937
  • väkivaltiatar
  • Galleria
    • Löydät mut täältä
Vs: Naisten supervoima feminiinisyys
« Vastaus #52 : 18.09.2023, 23:47 »
Hauska ilmaisu tuo totuus.
Tässä nyt kun ei ole mistään läpikotaisin tieteellisesti todistetusta faktasta kyse, niin sanoisin, että kyseessä on jokseenkin subjektiivinen totuus. Vähän sama, kun mä sanoisin (youtube-kanavallani), että jokaisen alistuvan miehen on mahdollista löytää loputtomasti dommeja itselleen, kunhan on avoin, rehellinen, ei kasvata naamakarvoja ja pitää huolen, ettei hiusraja pakene. Tämä kun sattuu olemaan mun totuus.

Se, mitä feminiinisyys kullekin tarkoittaa, on myös subjektiivista. Joku voi hyvinkin päästä sitä kautta kiinni itsevarmuuteensa ja omaan valtaansa. Joku toinen pääsee sinne ihan muita reittejä. Supervoimia kaipaavia naisia suosittelisin kuitenkin ensisijaisesti etsimään totuutta youtuben sijaan itsestään ja vaikka juttelemaan vertaistensa kanssa.

Kaisla

  • Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 88
  • & balthazar
  • Galleria
Vs: Naisten supervoima feminiinisyys
« Vastaus #53 : 19.09.2023, 01:28 »
Miten tässä oivaltamassasi totuudessa aiot tai kenties olet jo kehittänyt itseäsi?

En ole nainen joten vähän vaikeaa. Mutta voin yrittää meuhkata ja ehkä sitä kautta auttaa jotakin kehittymään jos hän haluaa. Olen naiselle alistuva joten tykkään jos naiset saavat lisää valtaa. Moni pitää sitä varmasti seksistisenä mutta miksi naisen pitäisi olla vähemmän mitä voisi olla? Minusta tässä ajatuksessa on pointtia yllinkyllin mutta ymmärrän ettei se ole kaikille.
Tässäpä se olennainen; jos ei ole nainen, on "vähän vaikeaa" kehittää itseään. Onneksi sentään meuhkaamisen yrittäminen ja muiden kehityksessä avustaminen onnistuu ehkä, heidän niin halutessaan.

Mutta se mikä todella vääntää mun aivot solmuun tässä sangen hauskassa hupailussa on se, että itsensä alistuvaksi kuvaileva mies on aulis kertomaan mikä kaikki naisessa on vikana ja muokkaamaan tätä enemmän omien mielihalujensa mukaiseksi ja näillä keinoin... antaa naiselle lisää valtaa?


-baltsu

Pip

Vs: Naisten supervoima feminiinisyys
« Vastaus #54 : 19.09.2023, 01:45 »
Niin, onhan tässä maailmassa jokaisella oikeus ja mahdollisuus itse määritellä, minkälaista seuraa haluaa. Mitä mä olen alistuvilta miehiltä kuullut, niin hirveän tiukat kriteerit eivät tuo seuraa, eli ronkelit runkkaa. Jos alistuva mies alkaa määrittelemään, mitä on feminiinisyys ja miten se ilmenee, niin jos olisin naispuolinen, en todellakaan olisi tyytyväinen tällaiseen ulostuloon.

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 822
  • Galleria
Vs: Naisten supervoima feminiinisyys
« Vastaus #55 : 19.09.2023, 01:46 »
Tämä keskustelu kaikkinensa sai minut muistamaan Rebecca Solnitin kirjan Miehet selittävät minulle asioita, joka edelleen on lukulistalla lukemattomana. Pitäisi varmasti reipastua, jotta sen kautta voisi kehittyä, kun tuo marilyn-puoli on jo kunnossa.  O:-)  :love:

slavemoan43

  • Porttikiellossa
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 62
  • Alistuva orja/cuckold
  • Galleria
Vs: Naisten supervoima feminiinisyys
« Vastaus #56 : 19.09.2023, 19:22 »
Miten tässä oivaltamassasi totuudessa aiot tai kenties olet jo kehittänyt itseäsi?

En ole nainen joten vähän vaikeaa. Mutta voin yrittää meuhkata ja ehkä sitä kautta auttaa jotakin kehittymään jos hän haluaa. Olen naiselle alistuva joten tykkään jos naiset saavat lisää valtaa. Moni pitää sitä varmasti seksistisenä mutta miksi naisen pitäisi olla vähemmän mitä voisi olla? Minusta tässä ajatuksessa on pointtia yllinkyllin mutta ymmärrän ettei se ole kaikille.
Tässäpä se olennainen; jos ei ole nainen, on "vähän vaikeaa" kehittää itseään. Onneksi sentään meuhkaamisen yrittäminen ja muiden kehityksessä avustaminen onnistuu ehkä, heidän niin halutessaan.

Mutta se mikä todella vääntää mun aivot solmuun tässä sangen hauskassa hupailussa on se, että itsensä alistuvaksi kuvaileva mies on aulis kertomaan mikä kaikki naisessa on vikana ja muokkaamaan tätä enemmän omien mielihalujensa mukaiseksi ja näillä keinoin... antaa naiselle lisää valtaa?


-baltsu

Anteeksi mutta minulta kysyttiin miten tämän ajatuksen ”feminiinisyys on naisen supervoima” oivaltaminen auttaa minua kehittymään, ja tyhmänä ymmärsin kysymyksen väärin ja vastasin etten hyödy tästä ajatuksesta mitään koska en pääse käsiksi ko supervoimaan koska olen mies. Mutta haluan ja koen välttämättömäksi kehittää itseäni vaikka missä! Kehityksen paikkoja on esim. Itsetunnon kohentaminen, olemaan armollisempi itselleen, aina vain terveellisemmät elintavat - ravinto, treeni, lepo, erinnäisten pikkuvaivojen hoitaminen pois, harrastuksissa kehittyminen ja saaden paremman keskittymisen stressitilanteisiin eri peleissä - shakki, pingis, neuroplastisuus, kielet jne. Paljon kehitettävää löytyy kun on valuvikoja ja joitain vaivoja.

slavemoan43

  • Porttikiellossa
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 62
  • Alistuva orja/cuckold
  • Galleria
Vs: Naisten supervoima feminiinisyys
« Vastaus #57 : 19.09.2023, 19:53 »
Niin, onhan tässä maailmassa jokaisella oikeus ja mahdollisuus itse määritellä, minkälaista seuraa haluaa. Mitä mä olen alistuvilta miehiltä kuullut, niin hirveän tiukat kriteerit eivät tuo seuraa, eli ronkelit runkkaa. Jos alistuva mies alkaa määrittelemään, mitä on feminiinisyys ja miten se ilmenee, niin jos olisin naispuolinen, en todellakaan olisi tyytyväinen tällaiseen ulostuloon.

Eli päättelit että vaadin tai ainakin toivon kaikkia naisia petraamaan ja olemaan enemmän feminiinisiä esittämälläni tavalla jotta minulla olisi sitten enemmän tilaisuuksia vonkua näitä naisia? Monet naiset eivät tarvitse tässä mitään apua sillä osaavat jo pelata miehiä 100-0. Saat uskoa mitä haluat mutta onko se mahdotonta että vain haluan antaa minusta hyvän näkökulman naisten eduksi. Enkä odota saavani yhtään mitään takaisin. Olen huono naisten kanssa mutten sorru sentään luuserimiehen ennakkoajatuksiin esim. maksoin sinun ruokasi ja juomasi koko illan joten saat nyt korvata sen minulle takaisin tai olet saatanan huora tms. säälittävää paskaa.

Ja jos juonin tällätavalla saavani enemmän vonkausikkunoita niin se juoni on nyt paljastettu. Veikkaampa että niitä ikkunoita on nyt entistä vähemmän. Se on hyvä! Useampi tietää vähän paremmin miten näen tämän asian. Tässä ei ole kyse minusta vaan naisista jotka halutessaan tekevät kirjaimellisesti ihmeitä. Eikä pelkästään tässä feminiinisyys supervoima asiassa vaan kaikenlaisessa vuorovaikutuksessa.


PuolivilliNaaras

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 349
  • I have seen it all
  • Galleria
Vs: Naisten supervoima feminiinisyys
« Vastaus #58 : 19.09.2023, 19:57 »
Koko naiskunta suuresti kiittää näistä ainutlaatuisista ja syvällistä näkemystä osoittavista oivalluksista.

slavemoan43

  • Porttikiellossa
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 62
  • Alistuva orja/cuckold
  • Galleria
Vs: Naisten supervoima feminiinisyys
« Vastaus #59 : 19.09.2023, 20:05 »
Tässä vielä se video jossa oivalsin että joo! Noinhan se menee. Koko video on mielestäni hyvä mutta tämä feminiinisyys tekee miehistä orjiasi lause tulee lopussa.

https://youtu.be/il1SqNg_ZAw?si=CvYI2OCqFNi2oxNB