Baarin kannatusmaksut
Ööh... Miksei täällä voisi puhua myös politiikasta siinä missä jostain muistakin ei-pervoista aiheista.
Lainaus käyttäjältä: isabella - 16.10.2012, 22:35Ööh... Miksei täällä voisi puhua myös politiikasta siinä missä jostain muistakin ei-pervoista aiheista.No vaikka sen takia, että se saattaa estää siltojen rakentamisen. Itse en voisi kuvitellakaan olevani minkäänlaisessa suhteessa henkilöön joka kannattaa "piip"-puoluetta. Se olisi suuri vahinko, jos tämä henkilö muuten olisi mukava henkilö, ja tutustumisen arvoinen.
Lainaus käyttäjältä: varpaannuolija - 16.10.2012, 22:51Lainaus käyttäjältä: isabella - 16.10.2012, 22:35Ööh... Miksei täällä voisi puhua myös politiikasta siinä missä jostain muistakin ei-pervoista aiheista.No vaikka sen takia, että se saattaa estää siltojen rakentamisen. Itse en voisi kuvitellakaan olevani minkäänlaisessa suhteessa henkilöön joka kannattaa "piip"-puoluetta. Se olisi suuri vahinko, jos tämä henkilö muuten olisi mukava henkilö, ja tutustumisen arvoinen.+1 mutta sillä erotuksella että olen tosi iloinen tästä ketjusta - saa paljon lisää tietoa tyypeistä! Mä en voisi koskaan olla parisuhteessa ihmisen kanssa jonka arvomaailmaa en jaa.