Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: zog - 08.09.2013, 00:46Näin lapsellista paskaa minun ei tarvinnut sietää edes lastentarhassa. Jos tavoite oli päästä minusta eroon, olette onnistuneet. Emme varmasti jää kukaan kaipaamaan toisiamme. Toivottavasti nyt on se kaivatun juhlava olo...Minä en tiedä, mitä on tapahtunut, mutta mikäli sinulle on huomautettu jotain, niin se ei satavarmasti ole tapahtunut järjestäjien puolelta. Päinvastoin, järjestäjät ovat keskustelleet kanssasi useita kertoja etukäteen ja ehdottaneet sinulle erilaisia asuvaihtoehtoja. Kuitenkin halusit pitää jääräpäisesti omasta suunnitelmastasi kiinni, joten dc:n täyttämiseksi, yhdistyksellä ei ollut mitään muuta mahdollisuutta, kuin kutsua sinut VIP -henkilönä sisään. Ilman tätä statusta sinut olisi käännytetty ovelta pois. Tämä on vain ja ainoastaan minun näkemykseni asiasta. Mikäli koet, että olet saanut rsykkeeltä huonoa käsittelyä, voit antaa palautteesi sähköpostitse. Silloin asiasi käsitellään yhdistyksen kanssa virallisien kanavien kautta.
Näin lapsellista paskaa minun ei tarvinnut sietää edes lastentarhassa. Jos tavoite oli päästä minusta eroon, olette onnistuneet. Emme varmasti jää kukaan kaipaamaan toisiamme. Toivottavasti nyt on se kaivatun juhlava olo...
Anteeksi että nyt huomautan asiasta mutta teidän juonnoissa käytettiin aika paljon läppää DC aiheesta ja koska olette asiasta keskustelleet asiaa koskeneiden henkilöiden kanssa sen olisi pitänyt olla loppuun käsitelty asia. Joten uskallan nyt sanoa että oli se kyllä tarpeetonta läpän heittoa.
Lainaus käyttäjältä: frozenbutterfly - 09.09.2013, 01:01Anteeksi että nyt huomautan asiasta mutta teidän juonnoissa käytettiin aika paljon läppää DC aiheesta ja koska olette asiasta keskustelleet asiaa koskeneiden henkilöiden kanssa sen olisi pitänyt olla loppuun käsitelty asia. Joten uskallan nyt sanoa että oli se kyllä tarpeetonta läpän heittoa. Omalta kohdaltani oli vain ja ainoastaan ihailua ihmisiä kohtaan, jotka olivat pistäneet eforttia pukeutumistaan kohtaan. On valitettavaa, mikäli tämä luetaan toisten mollaamiseksi, sitä se ei todellakaan ollut. Varsinaisen juontajan sanoja en muista, mutta olettaisin hänenkin vain kehuneen asusteita. Mikäli sinulla on muistikuvia, miten olemme mollanneet toisinpukeutuneita, niin korjaa ihmeessä mielikuvani. Tämä ei ole vittuilua edelleenkään.
Lainaus käyttäjältä: Pip - 09.09.2013, 01:25Lainaus käyttäjältä: frozenbutterfly - 09.09.2013, 01:01Anteeksi että nyt huomautan asiasta mutta teidän juonnoissa käytettiin aika paljon läppää DC aiheesta ja koska olette asiasta keskustelleet asiaa koskeneiden henkilöiden kanssa sen olisi pitänyt olla loppuun käsitelty asia. Joten uskallan nyt sanoa että oli se kyllä tarpeetonta läpän heittoa. Omalta kohdaltani oli vain ja ainoastaan ihailua ihmisiä kohtaan, jotka olivat pistäneet eforttia pukeutumistaan kohtaan. On valitettavaa, mikäli tämä luetaan toisten mollaamiseksi, sitä se ei todellakaan ollut. Varsinaisen juontajan sanoja en muista, mutta olettaisin hänenkin vain kehuneen asusteita. Mikäli sinulla on muistikuvia, miten olemme mollanneet toisinpukeutuneita, niin korjaa ihmeessä mielikuvani. Tämä ei ole vittuilua edelleenkään.Kyllä, heitin läppää DC:stä, kiittäen väkeä, että olivat panostaneet pukeutumiseen kaikesta käydystä väännöstä huolimatta. Erityisesti kumiväkeä, johon itsekin lukeudun, että eivät kuitenkaan pukeutuneet jätesäkkiin ja roudarinteippiin tai kierineet tervassa ja höyhenissä, vaan vetivät reteesti latexit niskaan. Kehenkään yksittäiseen henkilöön en sanomaani tai jos se niin halutaan kokea, vittuiluani, kohdentanut. (muoks. lisäys; En muuten tiennyt koko mainitusta episodista ennen kuin luin täältä bileiden jälkeen - enkä tiedä siis edelleenkään niin että voisin siihen kommentoida)En varmaan juurikaan näillä sanoilla - en käsikirjoita ennakkoon tämän kaltaisia juontoja muutoin kuin asiakohdiltaan, eikä näitä käydä yhdessä läpi, vaan teen työni itsenäisesti. Otan täyden vastuun sanomisistani ja seison myös jatkossa mielipiteeni takana niin sanallisesti kuin teoillani, osoittaen mielipiteeni DC:n puolesta ja bileitä järjestävän tahon oikeudesta tehdä omat päätöksensä niin DC:n kuin muidenkin teemaan liittyvien asioiden suhteen, aina kun siihen tilaisuus tarjoutuu.
En ole kovin aulis kiittelemään joten kritiikki ensin: Tila oli ahdistavan kokoinen ja ennen kaikkea muotoinen. Levotonta sahaamista putkimaisessa tilassa oli minulle ihan liikaa ja laitteet, joita oli vain kolme, eivät saanneet ympärilleen turvallista toimintatilaa. Itse pidän toiminnasta ja näen tämän puutteena. Ymmärrän kyllä mistä tekijöistä nämä ilmiöt muodostuvat mutta ne tekivät illasta vähemmän miellyttävän ja häiritsevät seurustelua, joka on mielestäni pääsisältö tällaisisa juhlissa.