Kirjoittaja Aihe: Tampere Fetish Factory 2013  (Luettu 52224 kertaa)

Keiju

• Vieras
Vs: Tampere Fetish Factory 2013
« Vastaus #90 : 05.09.2013, 14:33 »
En heti etsimällä löytänyt, joten kysyn: onko bileissä valvottu narikka?

Tulossa siis ollaan.

Immortal

• Vieras
« Vastaus #91 : 05.09.2013, 15:03 »

Tulossa siis ollaan.

On.

zognored

• Vieras
« Vastaus #92 : 05.09.2013, 16:45 »
Laitetaan taas perinteinen bileitä edeltävä ilmoitus: Jos joku haluaa paikan päällä köysiin mutta ei ole sitojaa niin minua saa tulla rohkeasti nykäisemään hihasta. Minä sidon mielelläni ja minun kanssani ei tarvitse pelätä sitä että tulisi turhanpäiväisesti lääpityksi tai lähennellyksi, koska minua ei lääppiminen eikä lähentely kiinnosta yhtään. Naaman näkee profiilikuvista.

Nut

• Vieras
« Vastaus #93 : 05.09.2013, 18:17 »

Tulossa siis ollaan.

On.

Immo sen tuossa jo totesikin, mutta täydennetään vielä:
Narikka on ja se on maksullinen. 2€ tavan kävijältä ja 1€ opiskelijakortilla. Tämä on ainakin tavanomainen käytäntö kyseisessä anniskeluravintolassa.
http://yo-talo.fi/

hihaton

• V.I.P.
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
« Vastaus #94 : 05.09.2013, 18:45 »
Lähtö varmistui, eli tulossa ollaan. Tuon ainakin yhden nätin lemmikin mukanani.

Äpärä

• Vieras
« Vastaus #95 : 05.09.2013, 19:14 »
Hei, tämäkin sankari olisi lauantaina mukana! Saa tulla juttelemaan!  :D

Nyt menee ehkä vähän OT:ks, mutta tuosta julisteesta haluaisin tulevaisuutta varten yhdistyksille (ja miksipä ei muillekin) vinkata sen verran, että.. värisokeatkin ovat ihmisiä! Nyt väriteema oli aivan liian punavihreä minun silmilleni, enkä saanut teksteistä juuri yhtään selvää. Just my two cents  :)

Pip

« Vastaus #96 : 05.09.2013, 19:41 »

Nyt menee ehkä vähän OT:ks, mutta tuosta julisteesta haluaisin tulevaisuutta varten yhdistyksille (ja miksipä ei muillekin) vinkata sen verran, että.. värisokeatkin ovat ihmisiä! Nyt väriteema oli aivan liian punavihreä minun silmilleni, enkä saanut teksteistä juuri yhtään selvää. Just my two cents  :)
Kiitoksia tästä, eipä tullut mulle eikä kuvaaja/käsittelijälle pieneen mieleenkään. Pahoittelumme ja lupaamme parantaa tapamme. Jatketaan OT:tä: Eräässä pelissä, jota pelaan on mahdollisuus vaihtaa color blind -asetukselle, onkohan sellaisia "filttereitä" selaimille?

hihaton

• V.I.P.
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
« Vastaus #97 : 05.09.2013, 20:09 »
Jatketaan OT:tä: Eräässä pelissä, jota pelaan on mahdollisuus vaihtaa color blind -asetukselle, onkohan sellaisia "filttereitä" selaimille?

Auttaisikohan jokin näistä: http://www.color-blindness.com/2008/12/23/15-tools-color-blindness/

Äpärä

• Vieras
« Vastaus #98 : 05.09.2013, 21:27 »
Jatketaan OT:tä: Eräässä pelissä, jota pelaan on mahdollisuus vaihtaa color blind -asetukselle, onkohan sellaisia "filttereitä" selaimille?

Auttaisikohan jokin näistä: http://www.color-blindness.com/2008/12/23/15-tools-color-blindness/

Oooo, enpäs tiennyt tällaisista! Kiitos  :))

kuuliainen

• Vieras
« Vastaus #99 : 05.09.2013, 22:17 »

Kiitoksia tästä, eipä tullut mulle eikä kuvaaja/käsittelijälle pieneen mieleenkään. Pahoittelumme ja lupaamme parantaa tapamme. Jatketaan OT:tä: Eräässä pelissä, jota pelaan on mahdollisuus vaihtaa color blind -asetukselle, onkohan sellaisia "filttereitä" selaimille?

Miehistä noin 8% on puna-vihervärisokeita ja todellakin tuo juliste on meille hankala lukea.

Pikatestinä voi muuttaa kuvan harmaasävyille, jolloin saa kohtalaisen testin luettavuudesta värisokeiden silmin.
Onhan ammattipiireissäkin asia ajottain unohtunut ja esim HS:n juttujen esitysgrafiikoissa on ollut tätä ongelmaa.

Hallatar

• Baarikärpänen
  • Tilaisuus tekee sadistin.
  • Galleria
« Vastaus #100 : 06.09.2013, 08:27 »
Oh, kai se on nyt uskottava, että tämäkin ensikertalainen on sinne uskaltautumassa, kun junaliput on jo ostettu, hotellihuone varattu ja useita asukokonaisuuksiakin päälle soviteltu. Vähän jo jänskättää.

Purppura

« Vastaus #101 : 06.09.2013, 08:44 »
Oh, kai se on nyt uskottava, että tämäkin ensikertalainen on sinne uskaltautumassa, kun junaliput on jo ostettu, hotellihuone varattu ja useita asukokonaisuuksiakin päälle soviteltu. Vähän jo jänskättää.

Samassa veneessä täällä.  :-\

Immortal

• Vieras
« Vastaus #102 : 06.09.2013, 09:30 »

Samassa veneessä täällä.  :-\

Kivat bileet tulee(:

NahkaMaster

• Vieras
« Vastaus #103 : 06.09.2013, 19:31 »
Onko kukaan menossa Hgistä TAFFiin ? Tulin jakamaan bensakuluja. Laita viestiä, jos olet lähdössä.

isabella

« Vastaus #104 : 06.09.2013, 21:02 »
Onko kukaan menossa Hgistä TAFFiin ? Tulin jakamaan bensakuluja. Laita viestiä, jos olet lähdössä.

Katsopa tuolta: http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=6180.0