Baarin kannatusmaksut
En heti etsimällä löytänyt, joten kysyn: onko bileissä valvottu narikka?Tulossa siis ollaan.
Lainaus käyttäjältä: Keiju - 05.09.2013, 14:33En heti etsimällä löytänyt, joten kysyn: onko bileissä valvottu narikka?Tulossa siis ollaan.On.
Hei, tämäkin sankari olisi lauantaina mukana! Saa tulla juttelemaan! Nyt menee ehkä vähän OT:ks, mutta tuosta julisteesta haluaisin tulevaisuutta varten yhdistyksille (ja miksipä ei muillekin) vinkata sen verran, että.. värisokeatkin ovat ihmisiä! Nyt väriteema oli aivan liian punavihreä minun silmilleni, enkä saanut teksteistä juuri yhtään selvää. Just my two cents
Jatketaan OT:tä: Eräässä pelissä, jota pelaan on mahdollisuus vaihtaa color blind -asetukselle, onkohan sellaisia "filttereitä" selaimille?
Lainaus käyttäjältä: Pip - 05.09.2013, 19:41Jatketaan OT:tä: Eräässä pelissä, jota pelaan on mahdollisuus vaihtaa color blind -asetukselle, onkohan sellaisia "filttereitä" selaimille?Auttaisikohan jokin näistä: http://www.color-blindness.com/2008/12/23/15-tools-color-blindness/
Lainaus käyttäjältä: Äpärä - 05.09.2013, 19:14Hei, tämäkin sankari olisi lauantaina mukana! Saa tulla juttelemaan! Nyt menee ehkä vähän OT:ks, mutta tuosta julisteesta haluaisin tulevaisuutta varten yhdistyksille (ja miksipä ei muillekin) vinkata sen verran, että.. värisokeatkin ovat ihmisiä! Nyt väriteema oli aivan liian punavihreä minun silmilleni, enkä saanut teksteistä juuri yhtään selvää. Just my two cents Kiitoksia tästä, eipä tullut mulle eikä kuvaaja/käsittelijälle pieneen mieleenkään. Pahoittelumme ja lupaamme parantaa tapamme. Jatketaan OT:tä: Eräässä pelissä, jota pelaan on mahdollisuus vaihtaa color blind -asetukselle, onkohan sellaisia "filttereitä" selaimille?
Oh, kai se on nyt uskottava, että tämäkin ensikertalainen on sinne uskaltautumassa, kun junaliput on jo ostettu, hotellihuone varattu ja useita asukokonaisuuksiakin päälle soviteltu. Vähän jo jänskättää.
Lainaus käyttäjältä: Mystox - 06.09.2013, 08:27Oh, kai se on nyt uskottava, että tämäkin ensikertalainen on sinne uskaltautumassa, kun junaliput on jo ostettu, hotellihuone varattu ja useita asukokonaisuuksiakin päälle soviteltu. Vähän jo jänskättää.Samassa veneessä täällä.
Onko kukaan menossa Hgistä TAFFiin ? Tulin jakamaan bensakuluja. Laita viestiä, jos olet lähdössä.