Baarin kannatusmaksut
Musta sulla on ihan hyvät lähtökohdat jo siinä, että ainakin itse hahmotat hyvin, millainen olet ja mitä haluat.Ehkä voisit tarkentaa vielä enemmän sitä, mitä toivot toiselta osapuolelta. Riittääkö, että on masokisti ja siis antaa sun satuttaa, koska nauttii siitä? Vai onko se kivaa vasta sellaisella tasolla, että toinen ei nauti, mutta myöntyy satutettavaksi - tää menee ainakin varsin monella sit jo alistumisen puolelle kokemuksena? Eli haetko masokistia vai subia, vai jossain määrin alistuvaa masokistia, joka ei kuitenkaan kaipaa vallansiirtoa muuta kuin kivuntuottotilanteessa?Jälkihoito voi hyvin olla yhteistä ja molemminpuolista ja sen ehkä pitäiskin olla, sen mukaan toteutettuna mitkä on kenenkin henkilökohtaiset tarpeet. Hyvin voi molemmille sopia esim. sellainen, että session lopuksi lojutaan vierekkäin, kunnes päät selvenee, ja kerrotaan sitten puolin ja toisin, mikä oli kivaa ja mitä vois kokeilla eri tavalla ens kerralla. Ja hellitään jos satutaan siitä tykkäämään. Ei mulle ainakaan tarvii dominoivan / sadistin olla heti jotenkin jalkeilla ja pitämässä musta huolta, kunhan on vieressä.
Ehkä voisit tarkentaa vielä enemmän sitä, mitä toivot toiselta osapuolelta. Riittääkö, että on masokisti ja siis antaa sun satuttaa, koska nauttii siitä? Vai onko se kivaa vasta sellaisella tasolla, että toinen ei nauti, mutta myöntyy satutettavaksi - tää menee ainakin varsin monella sit jo alistumisen puolelle kokemuksena? Eli haetko masokistia vai subia, vai jossain määrin alistuvaa masokistia, joka ei kuitenkaan kaipaa vallansiirtoa muuta kuin kivuntuottotilanteessa?
Omalla kohdalla (sadisti ja harrastanut "tuntemattomien" kanssa piiskausta bileissä), jälkihoidossa tarvitsen vahvistuksen siitä että en ylittänyt rajoja, ja toinen osapuoli sai ainakin osittain mitä halusi, joidenkin kanssa halaus ja rehellinen "kiitos" riittää, toisten kanssa tarvitsen, vähän enemmän näyttöä, esim ottamalla vastaan mun lempeää puolta olemalla vierekkäin jolloin hellitään toisiamme hetken aikaa (tämä riippuu niin monesta muuttuvasta loppujen lopuksi, että en osaa sanoa mikä vaikuttaa miten edes itselle).
Itse en uskaltaisi päästää tuollaiseen dom spaceen itseäni koska en koe että masokisti/ subi olisi siinä riittävästi turvassa jos mun kognitio olisi hämärtyny (vrt. taistele-pakene-moodi).
Mietin onko kyse oikeanlaisen subin löytämisestä tai sittenkin sen sadistisen piirteen hyväksymisestä itsessäsi.
enkä varsinkaan halua vakuutusta, etten olisi ylittänyt rajoja.
Varmistan, etten ymmärrä väärin. Tuo kuulostaa näin alistuvan korvaan vähän siltä kuin sanoisit "minulle on samantekevää, olenko ylittänyt rajoja" tai "en halua kunnioittaa subin rajoja" - tätä et varmaan kuitenkaan tarkoita?
Jos löydät jotain sellaisia ominaisuuksia tai kiinnostuksenkohteita itsestäsi, jotka jollain tapaa resonoivat sitten myös alistuvassa, niin nojaa niihin vähän enemmän. Tyypillistä alistuville esimerkiksi on, että he nauttivat siitä, että sadisti saa tekemästään nautintoa, vaikka eivät nautikaan itse kivusta. Tätä ominaisuuttasi esille tuomalla olet jo löytänyt yhteisen sävelen alistuvan kanssa vetämättä mitään roolia tai tekemättä kompromisseja.
Jos saat tavallani nautintoa myös henkisen kivun tuottamisesta, niin keinoja toteuttaa itseään ja sadistista tarvettaan tulee taas vähän enemmän käyttöön. Nöyryyttäminen on esimerkiksi sellainen yleinen alistamisen muoto, joka voi tyydyttää myös sadistia. Muista henkisen väkivallan keinoista puhumattakaan.