Baarin kannatusmaksut
Moi,1. Fetissiasusteet aivan laidasta laitaan: lateksi, nahka, kumi... Mitään bändipaitoja, kukkapaitoja, marimekkoa ym emme hyväksy jotta visuaalinen ilme säilyy! Jos ei omista mitään fetissikuteita, koko musta on ok. Nahkaharnessi tai verkkopaitatoppi toimii todella hyvin! Ei tarvitse olla mitään "upeaa"; oman fetissin ja tyylin mukaan. Olen itse ovella vastassa.2. Tapahtuma ei ole pelkästään fetissiteemainen, vaan myös vahvasti queer esiintyjistä visuaalisuuteen, ja kaikki sukupuoleen, seksuaaliseen suuntautumiseen tai fetissiin katsomatta ovat tervetulleita! Queer mainittu erikseen koska myös fetissikulttuurissa yleisesti löytyy välillä kapea katseisuutta.Kysymykset mielummin: hottouchcompany@gmail.comIG: @peterjuhanIG: @midnighthkiNähdään Messussa!Yst,Peter
Oon ehkä ajatuksiltani outo ja pidän itseäni ehkä myös kuvaus mielessä epäkiinnostavana, mutta en ymmärrä murehtia sitä että joku kuvaisi minua tanssimassa hikisenä kumimekossa. Jos kuvaatte niin, ottakaa hyviä kuvia. Käykö näissä paljon tyyppejä yksin? Ystävätär arpoo oman lähtemisensä kanssa ja mietin että jos hän ei lähde niin uskaltaako tänne suunnata yksin.