Baarin kannatusmaksut
Apinat on apinoita vaikka voissa paistais. On tieteeliseti todistettu, että kädellisillä naaraat ovat alistuvampia kuin urokset, täten uskon että naisten keskuudessa subius on mainittavassa määrin yleisempää kuin miesten keskuudessa. Siitä mahdollisesti nykyään jotain kyselytutkimusnäyttöäkin, Wanhassa Tuntematonmaassa saattoi olla joku käyrä just siihen suuntaan.Jos joku on moittinut antifeministiseksi, niin paskaa on puhunut. Eikös ne semmoset binääritasapäistämissukupuoliroolilänkytykset puitu jo 1970-luvulla?
Minä en ainakaan haikaile menneisyyteen missään nimessä, vaan ihan päinvastoin kannatan edistyksellistä linjaa. https://www.youtube.com/watch?v=lWzn0pQ0CQ4&t=19s
Naaraat ovat toki vahvempi astiasto, luonnollisesti koska ihminen on supersosiaalinen laumahoivaajalaji (matriarkaatti sanan biologisessa merkityksessä) kuten esim. monet valaat ja norsut.
Itse en kyllä usko että mikään ideologia tai määrä yhteiskunnallista tuputusta pystyy voittamaan evolutionaarisia voimia jotka ohjaavat sukupuolista valintaa.
Lainaus käyttäjältä: Blondewolf - 02.08.2023, 16:38Itse en kyllä usko että mikään ideologia tai määrä yhteiskunnallista tuputusta pystyy voittamaan evolutionaarisia voimia jotka ohjaavat sukupuolista valintaa.Minusta käytäntö sotii voimakkaasti tätäkin vastaan. En minäkään kiinnostu ensisijaisesti naisista, jotka vaikuttavat hyviltä synnyttäjiltä ja ovat ulkoisesti seksikkäitä, vaan minua kiinnostaa naisen pään sisältö.