Baarin kannatusmaksut
Se että pitää vastenmielisenä ajatusta itsestään harrastamassa homoseksiä, ei ole sama kuin nimittäisi homoseksiä tai homoseksuaalisuutta yleisellä tasolla vastenmieliseksi asiaksi. Nöyryytys ja johonkin vastentahtoisesti pakotetuksi tuleminen on melko tavallisia teemoja monien kinkysuuntautuneiden fantasioissa.
Mutta itse olen sitä mieltä että koska ihminen ei voi välttämättä fantasioilleen mitään niin niistä ei pitäisi ketään syyllistää
Lainaus käyttäjältä: Routalempi - 25.07.2023, 23:26Mutta itse olen sitä mieltä että koska ihminen ei voi välttämättä fantasioilleen mitään niin niistä ei pitäisi ketään syyllistääEihän ihminen mitään pään sisällölleen mitään voi, mutta en ole varma, voiko tätä käyttää perusteena minkään oikeutukseen. Jos seksuaalisen vapautumisen hurmassa ruvetaan julkisesti puhumaan yhä äärimmäisemmistä fantasioista, seurauksena ei välttämättä ole kokonaisvaltainen yhteiskunnallinen seksuaalinen vapautuminen vaan jyrkkä vastareaktio. Mahdollisen reaktion taustalla vaikuttaa se, että vain osa ihmisistä pystyy ymmärtämään toden ja fantasian eron, toden ja fiktion eron. Jos kirjallisuuden suurkuluttajalle tai kinkyharrastajalle onkin selvää, että asiat voivat olla tunteissa hyvin totta, vaikka niillä ei olekaan yhteyttä varsinaiseen todellisuuteen, niin kaikkia ihmisiä tämä ei koske. Ja koska tosi ja kuviteltu menee sekaisin, niin valitettavasti julkiset fantasiat rupeavat palvelemaan myös syrjiviä yhteiskunnallisia liikkeitä ja rakenteita. Tämän vuoksi esimerkiksi seksuaalinen lapsitematiikka pyritään kitkemään kulttuurista kovin ottein pois. Eiväthän kirjoitetut tai tekoälyllä tehdyt lapsiin kohdistuvat fantasiat ketään suoraan vahingoita, mutta valitettavasti niiden kautta fantasia saattaa alkaa muovautua todeksi.Sama tapahtuu muiden äärifantasioiden kanssa. Fiksujen ihmisten kesken vastuullisesti toteutettuna ne eivät ole ongelma, mutta jos niistä tulee julkista puhetta, ei lopputulos ole välttämättä pelkästään myönteinen.
Ongelmia todennäköisesti syntyy, jos näitä fantasioita alkaa kertomaan kinkyskenen ulkopuolella, mutta se nyt ei muutenkaan ole ilmeisistä syistä johtuen kovin hyvä idea.
Fantassä saa loukata, fantasialla ei saa loukata.Edit: ja puoliminuuttia myöhemmin jo tarkentamaan, korjaamaan ensimmäisen sanan "fantasia" tähän muotoon. Sekä ajatuksen tasolla että toteutettaessa. Ketäänhän ei sotketa ilman suostumusta omiin fantasioihin, paitsi ehkä ihan huomaamatta joskus, jos se on ihan pakollista fantasian toteutuksen kannalta, mutta mielellään ei.-HPM"Taide on niin elämä, pitkä on niin lyhytminä nukun tähän ihmiseenminä matkustan yöllä salaista tietähuulien välisen matkan"