Baarin kannatusmaksut
Sitten se, että kun elämässä tulee eteen jokin tiukka paikka, kriisi tai sellaisen poikanen, niin huomaan, että niistä selviytymisessä parasta hoitoa on kipu ja alistamisen kohteena oleminen, ja joka kerran sen on oltava astetta rankempaa. Kannan mukanani kaikenlaista ei-ihan-kevyttä settiä menneisyydestä, ja aika usein pelkään, vaikka en ole ihan valmis sitä myöntämäänkään, että vanhan (henkisen) kivun peittelemiseen käytän (fyysistä ja henkistä) kipua. Se ahdistaa.
Lainaus käyttäjältä: chalkeia - 01.06.2017, 19:49 Sitten se, että kun elämässä tulee eteen jokin tiukka paikka, kriisi tai sellaisen poikanen, niin huomaan, että niistä selviytymisessä parasta hoitoa on kipu ja alistamisen kohteena oleminen, ja joka kerran sen on oltava astetta rankempaa. Kannan mukanani kaikenlaista ei-ihan-kevyttä settiä menneisyydestä, ja aika usein pelkään, vaikka en ole ihan valmis sitä myöntämäänkään, että vanhan (henkisen) kivun peittelemiseen käytän (fyysistä ja henkistä) kipua. Se ahdistaa.Kylläpäs iski kovaa ja lähelle tämä. Olen mennyt viimeisen puolen vuoden aikana tosi paljon masompaan suuntaan ja joskus kipu tuntuu olevan ainut tapa kestää tätä kaikkea kaaosta. Nuorempana satutin itseäni ja se oli noloa ja häpeällistä. Mutta nyt kun sen tekee joku muu se onkin ihan hyväksyttävää. Ja siitä saa tietenkin paljon isommat kiksit.Joskus kuitenkin mietin piilotanko ja pakenenko pääni sisäisiä ongelmia tällä. Todennäköisesti. Mutta jos se pitää mut hengissä niin miksi lopettaa? Henkisesti voin nyt paremmin kuin joskus aikoinaan, kun on tapa purkaa paskaa oloa.Ja mikä tässä eniten pelottaa on se, että kun tämä loppuu. Kun se sadisti ei enää satuta. Miten sitten pysyy pää kasassa?
Tämä ei itsessään ole minua oikeastaan ahdistanut, mutta nykyään kun olen koko ajan enemmän tajunnut kuinka pervo tosiaan olen ja kuinka vanilja tuo kumppani on, ahdistaa ja pelottaa, etten pääse koskaan tätä puolta kunnolla toteuttamaan. Jatkuva turhautuminen on paskaa. Tuntuu todella, että mä tarvitsen tätä elämääni, eikä tää ole vaan pieni juttu, jota vähän välillä huvittais kokeilla.Baariin liittyminen on toisaalta auttanut. Vertaistuki ja tämän normalisoituminen on tuonut jonkinlaista oikeutusta näillä tarpeille. Toisaalta taas täällä oleskelu vain korostaa mun valtavaa kaipuuta ja syvää turhautumista. Ajatus siitä, etten ikinä saa kokea asioita, joista oon haaveillut aikalailla niin kauan kuin muistan, on helvetin pelottava. Välillä tuntuu, että pitäis vaan lopettaa täällä käyminen ja palata siihen, että ihmettelen mikä on vialla kun seksi ei tunnu miltään ja mussa on jotain vikaa.Ruvettiin tossa jokin päivä harrastamaan seksiä ton miehen kanssa ja pyysin sitä laittamaan kätensä mun kaulalle. Se säikähti ja hämmentyi ja mä vaan rupesin itkemään. Niin pahalta tän kieltäminen tuntuu.Nykin itkettää.
On tästä juteltu ja se on valmis kokeilemaan. Vähän ja hitaasti, mikä on tietenkin järkevää, mutta se on mulle aivan kiduttavan hitaasti. Ja se ei tunnu ymmärtävän tän asian tärkeyttä ja en tiedä miten sen selittäisi. Plus sitä ei seksi ylipäänsä hirveästi kiinnosta kun taas mä voisin puuhastella melkein joka päivä.Sillä on varmasti just tuo, että naisia ei saa satuttaa ja siitä tuntuu pahalta koko ajatus. Vähän tuntuu myös, että jollain tasolla se pitää tällaisia mieltymyksiä outoina ja vähän väärinä, vaikka ääneen sanoo, että se on ihan ok.Olis helpompaa olla normaali.
Kylläpäs iski kovaa ja lähelle tämä. Olen mennyt viimeisen puolen vuoden aikana tosi paljon masompaan suuntaan ja joskus kipu tuntuu olevan ainut tapa kestää tätä kaikkea kaaosta. Nuorempana satutin itseäni ja se oli noloa ja häpeällistä. Mutta nyt kun sen tekee joku muu se onkin ihan hyväksyttävää. Ja siitä saa tietenkin paljon isommat kiksit.Joskus kuitenkin mietin piilotanko ja pakenenko pääni sisäisiä ongelmia tällä. Todennäköisesti. Mutta jos se pitää mut hengissä niin miksi lopettaa? Henkisesti voin nyt paremmin kuin joskus aikoinaan, kun on tapa purkaa paskaa oloa.Ja mikä tässä eniten pelottaa on se, että kun tämä loppuu. Kun se sadisti ei enää satuta. Miten sitten pysyy pää kasassa?
"Olis helpompaa olla normaali." Lopeta tuollaiset puheet heti alkuunsa. Sinä olet normaali, ihan siinä missä kuka tahansa ihminen. Meillä kaikilla vain on omat mieltymyksemme asioihin. Kiduttavan hitaasti? Ymmärräthän, että kumppanisi joutuu käsittelemään uusia asioita. Oppimaan uusia asioita. Et voi vaatia, että hän pystyisi omaksumaan haluamiasi leikkejä sormien napsautuksella.Mikäli homma ei lähde toimimaan ajan kanssa niin erotkaa. Ei ole mitään järkeä elää sellaisessa suhteessa, jossa ei pääse toteuttamaan mielihalujansa. Ihminen turhautuu ja se johtaa ongelmiin. Ongelmiin itsensä kanssa. Ongelmiin toisen kanssa. Ongelmiin suhteessa.Oletteko pohtineet, että kävisitte seksuaaliterapeutin tms juttusilla?