Baarin kannatusmaksut
Joka kerta kun olen tutustumassa naiseen niin joudun jatkuvasti työntämään sivuun sitä tunnetta että ei tästäkään tule alun alkujaan mitään, koska siinä vaiheessa kun kerron että haluan tehdä toiselle mitä haluan ja haaveilen toisen nauttivan alistumisesta niin ajatus torjutaan ja sitä myöten myös minut torjutaan omana itsenäni. Sen verran se ahdistaa
Mä olen nyt nelikymppisenä löytänyt tämän alistuvan puolen itsestäni ja BDSM:n.Vaikka kai se aina on ollut osa mua, en vain ennen ole tiennyt nimeä niille ajatuksille ja tunteille.Kyllä aika paljonkin ahdistaa.Vaikka mies ottikin asian ihan neutraalisti vastaan eikä ole ollut mitään riitoja tai häpeän tunnetta ym.Mutta silloin ahdistaa kun ei pääse toteuttamaan itseään millään tavoin.Ei kokemaan uusia asioita.Olo on jatkuvasti kireä, levoton, ärtynyt, turhautunut.Ajatukset tuntuvat vain pyörivän BDSM n ympärillä.Mutta heti kun on joku ihan pienikin juttu, eikä sen tarvitse olla aina mitään fyysistäkään.Esim tekstiviesti tai se tunne että kuuluu jollekin.Olo on heti seesteisempi ja rennompi.Koen vaan olevani parempi ihminen silloin.
Mää ahdistumassa siitä kun läiskii nartun perseen punaseks ja nussii litimärkää pillua Mää ahdistumassa siitäkin kun teen mitä tykkään Jos joku piirre itsessäni alkaisi ahdistaan niin muokkaisin sen pois koska on tyhmää olla sellainen ahdistava itselleen tai muille läheisille
Lainaus käyttäjältä: MasterTre40v - 28.05.2017, 18:38Mää ahdistumassa siitä kun läiskii nartun perseen punaseks ja nussii litimärkää pillua Mää ahdistumassa siitäkin kun teen mitä tykkään Jos joku piirre itsessäni alkaisi ahdistaan niin muokkaisin sen pois koska on tyhmää olla sellainen ahdistava itselleen tai muille läheisille Jotkut tekstisi (kuten ylläoleva) ovat herättäneet ajatuksia, joten nyt on pakko kysyä (ei ole tietenkään pakko vastata): Oletko sadomasokisti? Eli siis oletko Sadisti? Se on tullut selväksi, että olet Dominoiva mutta kiinnostaa että oletko Dominoiva Sadisti vai pelkästään Dominoiva?