Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: LiseCohen - 26.09.2012, 16:18Lainaus käyttäjältä: Kettu vinossa - 25.09.2012, 19:33Ehkä jos joku joskus keksii varman keinon fetissin parantamiseen ja joka olisi tarpeeksi halpa, voisin ehkä harkita sellaisen hoidon koekaniiniksi (tai koeketuksi) menemistä.Välillä minäkin olen ajatellut että elämä olisi helpompaa jos saisin parannettua itseni tästä fetissistä, mutta toisaalta en ole saanut mistään muusta samanlaista ja yhtä voimakasta kaiken alleen hukuttavaa nautintoa ja euforiaa kuin tästä fetissistä, joten jos minä parantuisin, jäisi elämääni suuri tyhjiö ja saako mikään sitä enää täytettyä? Tuntisinko enää samanlaista rakkauden huumaa? Pelottavaa ajatellakin.Jotkut ovat onnistuneet korvaamaan olemattoman seksielämänsä jollakin niin mielenkiintoisella ja aikaa vievällä harrastuksella, ettei seksiä ehdi ajatellakkaan. Tosin sitten jos sellaista harrastusta ei itselleen keksi, niin voihan elämä olla aika masentavaa.
Lainaus käyttäjältä: Kettu vinossa - 25.09.2012, 19:33Ehkä jos joku joskus keksii varman keinon fetissin parantamiseen ja joka olisi tarpeeksi halpa, voisin ehkä harkita sellaisen hoidon koekaniiniksi (tai koeketuksi) menemistä.Välillä minäkin olen ajatellut että elämä olisi helpompaa jos saisin parannettua itseni tästä fetissistä, mutta toisaalta en ole saanut mistään muusta samanlaista ja yhtä voimakasta kaiken alleen hukuttavaa nautintoa ja euforiaa kuin tästä fetissistä, joten jos minä parantuisin, jäisi elämääni suuri tyhjiö ja saako mikään sitä enää täytettyä? Tuntisinko enää samanlaista rakkauden huumaa? Pelottavaa ajatellakin.
Ehkä jos joku joskus keksii varman keinon fetissin parantamiseen ja joka olisi tarpeeksi halpa, voisin ehkä harkita sellaisen hoidon koekaniiniksi (tai koeketuksi) menemistä.
Nyt tiedän etten voi olla enää täysin vanilja suhteessa, valikoima on... aika pieni? Se ehkä hiukan ahdistaa, ei voi vaan mennä baariin ja...
Lainaus käyttäjältä: LaVida - 27.09.2012, 08:20Nyt tiedän etten voi olla enää täysin vanilja suhteessa, valikoima on... aika pieni? Se ehkä hiukan ahdistaa, ei voi vaan mennä baariin ja...Täsmälleen toi on mun ainoa pelkotila! Tosin jos joku baarissa tulisi mulle lirpattaa ja kokisin juuri sillä hetkellä olevani hänelle suostuvainen, yhden yön voisin ihan hyvin mennä myös riuskalla vaniljalla. Pitempää suhdetta viritellessä ahistaisi, kun joutuisi käymään kinky-aiheisen kehityskeskustelun "öö... kun oot noin kiva ja upee ja sporttinen ja suorituskykyinen, niin olisitsä mulle se mun prinssijumala, joka tahtoisit tarttua ohjaksiin mut myös alistua mun valkoisen ratsuni kavioiden alle?"AAAAGH!!
No mennäänkö yhessä paariin sit? Törmätään vahingossa tiskillä ja mä voin löperrellä sulle kaiken maailman ihanuudet?