Baarin kannatusmaksut
Pääseekös jo nykyään niihin swingereitten sisäkinkereihin miehet yksin sisään, vai pitääkö olla avekki? en mää niitä vaniljoitakaan sheimaa, mut ei oo mun juttu.
Kinkypiirit voisivat tuoda Swinger-iltoihin mm piiskauspisteitä, esitellä kinky-yhdistysten toimintaa, kuten nyt Turun Baletti teki Himoksella sekä kertoa Bdsm:stä.
Nykyisessä Helsingin omassa XU jäsenille olevassa baarissa on kinky alue, josta löytyy jo risti mihin voi sitoa ja piiskata ja piakkoin ymmärtääkseni on tulossa sidonta alue jossa onnistuu rokotukset, kyseisessä tilassa on jo järjestetty piiska iltoja missä on alkuillasta kerrottu aiheesta, lisä on kuulemma tulossa.
Xu itsekin on bisnestä sikäli että sivuston jäsenyys maksaa. Jäsenaikaa voi ostaa ja ansaita eri tavoin, mutta rahalla vuosi näytti olevan nyt halvimmillaan 75 e, joka nyt on jonkin verran enemmän kuin kinky-yhdistysten jäsenmaksu. Jäsenaikaa voi tienata esim kutsumalla uusia jäseniä, ja uudet jäsenet saavat muutaman kuukauden ilmaista jäsenaikaa. Jos on ahkera tapahtumissa kävijä, niin jäsenaikaa ei tarvi ostaa.
Mielenkiintoista että XU pelkää niin paljon kauheita kinky yhdistyksiä että tapahtumissa ei saisi kertoa mitään yhdistyksistä tai kinky toiminnasta. Olisi aika erikoista jos joku kinky yhdistys Suomessa rajoittaisi mistä asioista bileissä saa puhua.
Lainaus käyttäjältä: Oranssilyhty - 11.06.2023, 15:20Mielenkiintoista että XU pelkää niin paljon kauheita kinky yhdistyksiä että tapahtumissa ei saisi kertoa mitään yhdistyksistä tai kinky toiminnasta. Olisi aika erikoista jos joku kinky yhdistys Suomessa rajoittaisi mistä asioista bileissä saa puhua.Olen siinä käsityksessä että yleensä kinkybileistä ja -miiteistäkään ei tulisi kertoa sisältöä niille, jotka eivät ole olleet paikalla. Ainakin tällaisia ohjeistuksia näkee monissa tapahtumailmoituksissa. Baarin rekisteröitymistä vaativalta puolelta ei saisi kertoa sisältöä keskusteluista, sama sääntö useilla discord-servereillä. Ihan normi juttu minusta.
Lainaus käyttäjältä: Digitalis - 11.06.2023, 21:13Lainaus käyttäjältä: Oranssilyhty - 11.06.2023, 15:20Mielenkiintoista että XU pelkää niin paljon kauheita kinky yhdistyksiä että tapahtumissa ei saisi kertoa mitään yhdistyksistä tai kinky toiminnasta. Olisi aika erikoista jos joku kinky yhdistys Suomessa rajoittaisi mistä asioista bileissä saa puhua.Olen siinä käsityksessä että yleensä kinkybileistä ja -miiteistäkään ei tulisi kertoa sisältöä niille, jotka eivät ole olleet paikalla. Ainakin tällaisia ohjeistuksia näkee monissa tapahtumailmoituksissa. Baarin rekisteröitymistä vaativalta puolelta ei saisi kertoa sisältöä keskusteluista, sama sääntö useilla discord-servereillä. Ihan normi juttu minusta. luetaanko me yhtään samaa keskustelua? En minä puhunut siitä että levitetään mitä bileissä on tapahtunut tms. minä tartuin siihen kun mainitsit että ei ole XU tapahtumissa ok kertoa Baletin toiminnasta yleisellä tasolla. Ja ihmettelin miksei