Baarin kannatusmaksut
Ei lupaa hyvää Red flag 🚩Jos pitää jo alun alkaen esittää itseään eri valossa kuin on ja oikeuttaa sitä sillä, että pääsee hämäämään toista ja saa itse paremmat apajat - ei ok. "Minäminäminämulle, ihan sama vaikka viilaisin sua linssiin" Mulle ei toimi toi mentaliteetti pätkääkään
Lainaus käyttäjältä: Irwikissa - 29.06.2024, 16:32Ei lupaa hyvää Red flag 🚩Jos pitää jo alun alkaen esittää itseään eri valossa kuin on ja oikeuttaa sitä sillä, että pääsee hämäämään toista ja saa itse paremmat apajat - ei ok. "Minäminäminämulle, ihan sama vaikka viilaisin sua linssiin" Mulle ei toimi toi mentaliteetti pätkääkäänJuuri näin, täsmälleen samaa ajattelin, kun tuon edeltävän päivityksen luin. Iän valehtelu, jotta osuu useampaan hakuun eli suomeksi niillä toisen toiveilla partnerin iästä ei ole mitään merkitystä/niitä ei tarvitse kunnioittaa. Voiko siinä sitten luottaa, että jotain muitakaan toiveita/rajoja kunnioitettaisiin? Luottamuksen särö ei oikein ole paikattavissa. 🤷♀️
No kyllä mulle olis ainakin ongelma. Ei ehkä juuri se 3 vuotta, vaan ajatus siitä, että noinkaan pienestä asiasta ei ole rehellinen. Mutta hyvä, ettei ole ollut joillekin ongelma 😊