Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Tii - 17.09.2012, 19:284. Juhlissa tapahtunut jää sinneHyvään kinkyetikettiin kuuluu myös se, ettei bileiden tapahtumista tai juhlavieraista kerrota jälkeenpäin. Vieraillamme, myös sinulla, on oikeus juhlia anonyymisti.Mitä mieltä olette siitä, että joku kirjoittaa omaan kinkyfoorumien ulkopuoliseen, kaikille avoimeen blogiin klubin jälkeen siellä olleiden nimimerkkejä ja esim. paikkakunnan sekä muunneltua totuutta ynnä herjaavaa kielenkäyttöä?Ymmärrän hyvin, että tunteet käyvät joskus kuumina, mutta asioista pitäisi pystyä keskustelemaan kasvotusten.
4. Juhlissa tapahtunut jää sinneHyvään kinkyetikettiin kuuluu myös se, ettei bileiden tapahtumista tai juhlavieraista kerrota jälkeenpäin. Vieraillamme, myös sinulla, on oikeus juhlia anonyymisti.
Minä olen huomannut, että bileilmo-ketjuissa silloin tällöin kiitellään bileiden jälkeen nikeillä. Kiitos A piiskauksesta, B ja C - kiitos mahtavasta sidonnasta, seurasta, jne.
Dominat: mitä mieltä olette sellaisesta, että kun olette bileissä kahden orjanne kanssa, toinen Domme yrittää käskyttää orjaanne? Itse olen tästä asiasta sitä mieltä että se on suuri amatööri virhe ja vastoin hyviä käytöstapoja. Kohtasin tälläisen tapauksen viimeksi ollessani kinky pirskeissä, ja toivon että se jää viimeiseksi. Koen että Valtiatar-orja suhde on hyvin henkilökohtainen, eikä siihen voi tulla mukaan ilman lupaa ja etukäteen sovittuja pelisääntöjä.
Lainaus käyttäjältä: DomMelinda - 07.10.2012, 17:08Dominat: mitä mieltä olette sellaisesta, että kun olette bileissä kahden orjanne kanssa, toinen Domme yrittää käskyttää orjaanne? Itse olen tästä asiasta sitä mieltä että se on suuri amatööri virhe ja vastoin hyviä käytöstapoja. Kohtasin tälläisen tapauksen viimeksi ollessani kinky pirskeissä, ja toivon että se jää viimeiseksi. Koen että Valtiatar-orja suhde on hyvin henkilökohtainen, eikä siihen voi tulla mukaan ilman lupaa ja etukäteen sovittuja pelisääntöjä.Minun mielestäni, ketään subia, oli sitten D:nsä kanssa tahi yksin ei mennä käskyttämään yhtään mihinkään ellei ole asiasta sovittu. Jotkut vaan tuntuu kokevan sen oikeudekseen pompotella kaikkia mahdollisia subeja vain suuntautumisensa perusteella. Se on mielestäni vai huonoa käytöstä ja siihen todellakin saa puuttua!Erityisesti tietenkin sappi kiehahtaa jos joku yrittäisi pompotella omaa avecia.
Käytännössä bileissä on joskus hankalaa sanoa kuka on kenenkin ja joskus jotkut subit suorastaan toivovat, että Domina tulee ja ottaa johdon.Summa summarum periaatteessa kaikki ovat tasa-arvoisia ja ketään ei saa käskyttää ilman, että on erikseen niin sovittu. Kuitenkin käytännössä on aina harmaata aluetta ja väärinkäsityksiä ja asiat kannattaa aina ensin yrittää selvittää rauhallisesti ja asiallisesti itse.