Baarin kannatusmaksut
Normibaarista olen harvemmin selvinnyt ilman että joku käy lääppimässä. Pervobileissä näin on käynyt tasan kerran. Että kyllä minun kokemuspiirissäni kinkypiireissä käyttäydytään huomattavasti paremmin.
Jos joku mieluinen kaveri läppää kevyesti takamukselle ja sanoo: Hyvä perse sulla.Sen jälkeen naureskellaan tyytyväisyydestä. Se koetaan kohteliaisuutena.
Näin noviisina tullut sellainen minulle outo juttu johon en ole osannu ottaa kantaa kun en tiennyt miten toimia.Kun on sidonta kesken ja nainen ns. puolustuskyvyttömässä tilassa niin useammnin kuin pari kertaa on tullut mieshenkilö juttelemaan mallin kanssa erittäin tuttavallisesti ja sammalla kosketellen ja kiusotelleen häntä käsillään.Varsinkin kun en tunne henkilöä enkä heidän keskinäistä suhdetta niin en ole voinnut puuttua asiaan. Jos ovat jo niin hyviä 'ystäviä' että tuo olisi ok.2 kertaa on käynnyt niin että ko. henkilö ei ollut niin tuttu vaan käytti tilaisuutta hyväkseen.Toivoisin että ei ulkopuoliset tulisi säätämään samaan aikaan kun on ns. juttu kesken.... Vaikka olisi oma tyttöystävänsä, niin olisi edes soveliasta ensin neuvotella asiasta.Jos malli vaikka luulee sen kuuluvan asiaan ja sen olevan vaikka mun ystävä, niinkuin yhden kerran kävi. Tiesin kyllä henkilön ja luulin että on noin läheinen sidottavan kanssa.... joka taas luuli toisinpäin.
Toivoisin että ei ulkopuoliset tulisi säätämään samaan aikaan kun on ns. juttu kesken.... Vaikka olisi oma tyttöystävänsä, niin olisi edes soveliasta ensin neuvotella asiasta.Jos malli vaikka luulee sen kuuluvan asiaan ja sen olevan vaikka mun ystävä, niinkuin yhden kerran kävi. Tiesin kyllä henkilön ja luulin että on noin läheinen sidottavan kanssa.... joka taas luuli toisinpäin.
Olin Halloween bileissä Wäiskissä ja mun olemisesta siellä juttu levinnyt heti eteenpäin.Sain aamulla tekstarin, jossa kyseltiin, että oliko hauskaa...Joillakin on tarve kertoa sisäpiiritietoja eteenpäin. Ja nämä nauäyttävätkin olevan miehisiä akkoja Helsingistä.No, ei sen puoleen että haittaisi. Noudatan itse kuitenkin etikettiä. Eli Helsingin poikien maine laski rutkasti.
Sitte viel ihmetellään, miks ei luoteta henkilötietojen salassapysymiseen yhdistysten rekisterien kohdalla