Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Uniform - 01.08.2013, 22:58Lainaus käyttäjältä: Stylos - 01.08.2013, 22:51Intissäkin muuten huomaa, että mitä vähemmän natsoja tai ruusukkeita, sitä suurempi tarve korostaa itseään.*Tämä ei sitten ole henkilökohtaista vittuilua*Onko sulla paljonkin kokemusta armeijasta?Se älähtää... mihin kalikka kalahtaa, vai miten se nyt menikään...Minusta Stylos kirjoittaa asiaa normisti yleistäen ja aikas yleisellä tasolla, eli kyllähän niillä uraputken alussa olevilla tuntuu olevan suurin tarve pätemiseen. Rottakoulun oppilaat ja nuoret luutnantit intoa kuin ilmapallolla (ja turhan usein myös jarki on samalla tasolla).Armeijasta on kokemusta riittäävästi tai siis liikaakin (~ liian monena päivänä joutui aloittamaan työpäivän kulkuluvan esittämisellä, niin työpaikan vaihdon yksi tärkeimpiä perusteita) ja laatassa kulmarautoja minulle sopivasti ja nekin on enempi ammatillisen osaamisen vuoksi saatu kuin sotilaallisen käytöksen (ettei tarvi kysyä ja kuitenkin jotain kiinnostaa).
Lainaus käyttäjältä: Stylos - 01.08.2013, 22:51Intissäkin muuten huomaa, että mitä vähemmän natsoja tai ruusukkeita, sitä suurempi tarve korostaa itseään.*Tämä ei sitten ole henkilökohtaista vittuilua*Onko sulla paljonkin kokemusta armeijasta?
Intissäkin muuten huomaa, että mitä vähemmän natsoja tai ruusukkeita, sitä suurempi tarve korostaa itseään.
Keski-ikäistyvän Vääpelin tekisi nyt mieli sanoa ... jotain. Mutta taitaa mennä hukkaan. VMP!
VSOP voisi perustaa sellaisen VSOP-Intin Upseerikoulutuksen halukkaille Domme-kokelaille, tulisin monen muun kanssa mielelläni paikalle ryömimään harjoituskappaleeksi.
Mutta erillainen lomamatka Marokkoon nielemään hiekkaa... anyone ?
Lainaus käyttäjältä: VSOP - 02.08.2013, 11:25Mutta erillainen lomamatka Marokkoon nielemään hiekkaa... anyone ?Sorry, Legioona ei ole ollut Marokossa enää aikoihin
Ihan OT:na mulle armeija viimeistään opetti että sieltä mennään mistä aita on matalin. Kyllä ne käytöstavat pitää muutoinkin oppia kuin tuossa "miesten koulussa"
Lainaus käyttäjältä: perapervo - 02.08.2013, 12:00Ihan OT:na mulle armeija viimeistään opetti että sieltä mennään mistä aita on matalin. Kyllä ne käytöstavat pitää muutoinkin oppia kuin tuossa "miesten koulussa" ^Täysin samaa mieltä. Kyllä ne armeijaopit kannattaa unohtaa kun lähtee toisia ihmisiä masteroimaan.
En itse ymmärrä näitä etikettejä jotenkin erilaisemmiksi kuin"normibaari" tai ravintolaillassa- en ihan äkkiä lähtis kenenkään kasvotutun tai tuntemattoman ahteria kaivelemaan, oli kyseessä mikä sukupuoli tahansa- saattas tulla nekkuun ehkä, mutta me kinkyt ollaan niin suvaitsevaisia
Mulla ei ole mitään hampaankolossa-ei vaikka viimeksi Väiskillä itselle tuntematon Masteriksi itsensä nimeävä tulikin ripsauttamaan kankulle piiskalla-hän oli kai sitten sen verran selvinpäin, että tajusi samointein hupsun höppänyytensä.En itse ymmärrä näitä etikettejä jotenkin erilaisemmiksi kuin"normibaari" tai ravintolaillassa- en ihan äkkiä lähtis kenenkään kasvotutun tai tuntemattoman ahteria kaivelemaan, oli kyseessä mikä sukupuoli tahansa- saattas tulla nekkuun ehkä, mutta me kinkyt ollaan niin suvaitsevaisia
Kyllä sulla on ihmeen vetävä peppu kun sille aina kaikkee tapahtuu. Ihan kateeks pistää. Onneks nyt ei ilta menny pilalle
Mitä V*****, ettekö te te perkeleen friikit käy normibaareissa ollenkaan tai muuten elä normaalia elämää kun kaikki tavat on hukassa jonkin kinkylokeriston alla ?