Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Mr.Raven - 08.04.2023, 23:39Voitasko tää alusta pitää vapaana kinksheimaamisesta? Alistuva osapuoli on alistuva osapuoli, edusti he mitä tahansa ihmiskunnan osaa. Alistuminen on yksi kauneimmista asioista mitä ihminen voi toiselle antaa. Se että alistuvat miehet olis luusereita on sarjassamme truumasterien ahdasmielisiä käsityksiä.Huomaathan sä paradoksaalisuuden tässä, kun kinksheimaaminen on ikävää ja samassa lauseessa sitten sheimaa niitä jotka on truumastereita ?
Voitasko tää alusta pitää vapaana kinksheimaamisesta? Alistuva osapuoli on alistuva osapuoli, edusti he mitä tahansa ihmiskunnan osaa. Alistuminen on yksi kauneimmista asioista mitä ihminen voi toiselle antaa. Se että alistuvat miehet olis luusereita on sarjassamme truumasterien ahdasmielisiä käsityksiä.
Tällaisissa aloituksissa saattaa olla kyse myös aloittajan kiksien hakemisesta puolijulkisen nöyryytyksen kautta. En tietenkään tiedä, että onko juuri tämän aloituksen kohdalla asia näin. Toivottavasti ei, mutta jos niin on, se olisi syytä tuoda aloituksessa selvästi esiin.
Lainaus käyttäjältä: virna - 10.04.2023, 15:36Tällaisissa aloituksissa saattaa olla kyse myös aloittajan kiksien hakemisesta puolijulkisen nöyryytyksen kautta. En tietenkään tiedä, että onko juuri tämän aloituksen kohdalla asia näin. Toivottavasti ei, mutta jos niin on, se olisi syytä tuoda aloituksessa selvästi esiin.Mulle tuli aloituksesta tämä sama ajatus, mut itse toivon et kyse on juuri tästä, sillä se toinen vaihtoehto olisi surkeampi.
Alistuminen ei yleensä liity fyysiseen voimaan, vaan haluun tehdä niin. Jos joku alistuu vain päästäkseen intiimiin kanssakäymiseen toisen kanssa, on se minusta aika surullinen ajatus.
Nainen saattaa jopa pitää miestä myös luuserina ja olen käsittänyt että suurimmalle osalle naisista itseään heikompi mies ei oikein sytytä. Eikai alistuva mies nyt sentään naista vahvempi voi olla?
Ja sitten! En yleistä kaikkiin naisiin mutta oletan että suurin osa naisista sanoo heippa ja ei kiitos hyvin pian alistuvalle miehelle. Nainen saattaa jopa pitää miestä myös luuserina ja olen käsittänyt että suurimmalle osalle naisista itseään heikompi mies ei oikein sytytä. Eikai alistuva mies nyt sentään naista vahvempi voi olla?
Lainaus käyttäjältä: slavemoan43 - 11.04.2023, 20:49Nainen saattaa jopa pitää miestä myös luuserina ja olen käsittänyt että suurimmalle osalle naisista itseään heikompi mies ei oikein sytytä. Eikai alistuva mies nyt sentään naista vahvempi voi olla?Alistuminen on mielentila. Sitä ei mitata sillä kumpi on vahvempi. Ja kyllä, alistuvilla miehillä on myös oma tahto. ....Sellaista olen kuullut vuosien aikana, Dominoiva Nainen ottaa puolisoksi vaniljamiehen mutta haluaa pitää rinnalla sivusuhteena alistuvan miehen.
Lainaus käyttäjältä: slavemoan43 - 11.04.2023, 20:49Ja sitten! En yleistä kaikkiin naisiin mutta oletan että suurin osa naisista sanoo heippa ja ei kiitos hyvin pian alistuvalle miehelle. Nainen saattaa jopa pitää miestä myös luuserina ja olen käsittänyt että suurimmalle osalle naisista itseään heikompi mies ei oikein sytytä. Eikai alistuva mies nyt sentään naista vahvempi voi olla?Vakka kantensa valitsee. Mitä suurin osa naisista ajattelee... kun löytää sen / ne ihmiset, joiden kanssa natsaa, mitä väliä.